فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: زبان سطح 0

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: باسلام وقت بخیر امروز حرف Mm مجددا دوره و تمرین شد.
تکلیف: فایل صدادار تماشا شود و حتما تمام موارد مانند فیلم تمرین شود. 2. یک فیلم یا ویس از دختر عزیزم درحالی که blend های زیر را می خواند ارسال شود: ma,mat,map,mi,mam,men,you are Sam,you are 8 3. از tricky are سه بار در ابر نوشته شود.(بصورت نقطه چین نوشته شود تا دختر عزیزم آن را کامل کند) 4. کلمات مرتبط با حرف Mm در فایل صدادار موجود است. یک ویدئو از دختر عزیزم در حالی که لغات را به صورت جمله کامل می گوید، ارسال شود.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام وقت بخیر امروز حرف Mm و لغات مرتبط تمرین و تدریس شد.
تکلیف: 1.فایل صدادار تماشا شود و حتما تمام موارد مانند فیلم تمرین شود. 2. ویدئو از دست دخترم در حالی که حرف Mm را میخواند و می نویسد ارسال شود تا شیوه نوشتن دخترم، چک شود. ( یک خط) 3. یک ویس یا ویدئو از دختر عزیزم درحالی که blend های زیر را می خواند ارسال شود: man,pam,map,mat,man,mi

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام وقت بخیر امروز ریاضی به زبان انگلیسی تدریس و تمرین شد. روخوانی حروف تدریس شده و لغات مرتبط با آنها مجددا تمرین شد.
تکلیف: 1.فایل صدادار تماشا شود و حتما تمام موارد مانند فیلم تمرین شود. 2. یک فیلم یا ویس از دختر عزیزم درحالی که blend های زیر را می خواند ارسال شود: you have a pan,you have a cat,you have a sister,you have a pink cap 3. از tricky you سه بار در ابر نوشته شود.(بصورت نقطه چین نوشته شود تا دختر عزیزم آن را کامل کند) با توجه به موضوع تدریس شده در کلاس ریاضی(the same & different)ویدیویی ارسال شود. دختر نازم در ارتباط با وسایل هایی که بهمراه دارد، مقایسه انجام دهد و مانند فیلم آفلاین ارسالی، جمله کامل بگوید. فیلم بصورت افقی و با پوشش کامل باشد.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام امروز حرف Rr و لغات آن مجدد تدریس شد.
تکلیف: فایل صدادار تماشا شود و حتما موارد مانند فیلم تمرین شوند. یک ویس یا ویدئو از دخترم گرفته در حالی که جملات زیر را می خواند: ( جملات نوشته و سپس خوانده شوند) I have a test. / I have a rat./ It is a pink hen./ Rat is fast./ She has a hat./ He can rest.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: باسلام وقت بخیر امروز حرف Rr و لغات مرتبط تدریس و تمرین شد.
تکلیف: 1.فایل صدادار تماشا شود و حتما تمام موارد مانند فیلم تمرین شود. 2. ویدئو از دست دخترم در حالی که حرف Rr را میخواند و می نویسد ارسال شود تا شیوه نوشتن دخترم، چک شود. ( یک خط) 3. یک ویس یا ویدئو از دختر عزیزم درحالی که blend های زیر را می خواند ارسال شود: rest,dress,sas,,tir,rap,nar,ser,pit,rat
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: