1404/08/27
ریاضی اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
اردوی موزه حیات وحش دارآباد برگزار شد.
فارسی اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
کتاب کار فارسی از صفحه 59 تا صفحه 65 انجام شد.
تکلیف:
لطفا دخترها با کلمات ( تاب، اَسَد ، با اَدَب ، اَسب، آدَم، داماد، آدامس، سَبَد) 8 جمله در دفتر مشق خود بسازند و بنویسند. از کلمات نشانه های (او و ، ت ، م و س ) سه خط املا گفته شود.
هنر اول
مدرس:
موسوی، راضیه سادات
فعالیت:
اردو برگزار شد.
مهارت زندگی
مدرس:
محمودی، شبنم
فعالیت:
دخترای قشنگم به اردو رفتند.
1404/08/26
ریاضی اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
کتاب ریاضی صفحه 55 و 56 انجام شد. درست کردن دسته های دسته های ده تایی در کلاس تمرین شد.
تکلیف:
لطفا با استفاده از نی نوشابه و کش دانش آموزان در منزل درست کردن دسته های ده تایی را تمرین کنند.
علوم اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
کتاب کار علوم فصل 4 انجام شد.
فارسی اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
کتاب کلمه های کوچک داستان های بزرگ صفحه 12 روانخوانی شد.
تکلیف:
لطفا کتاب کلمه های کوچک داستان های بزرگ صفحه 12 در منزل روانخوانی شود.
نگارش اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
کتاب نگارش صفحه 55 و 56 در کلاس انجام شد.
تکلیف:
لطفا کتاب کلمه کوچولو از روی جملات صفحه 12 یکبار در دفتر مشق نوشته شود. برای کلمات ( آتوسا، تَماس، دَستَم ، بَستَم ، ماست) خانه بخش و صدا کشیده تا دخترها آن را تکمیل کنند. دو خط املا از روی کلمات صفحه 11 کتاب کلمه کوچک داستان های بزرگ نوشته شود.
1404/08/25
ریاضی اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
کتاب ریاضی صفحه 53 و 54 تدریس شد.
فارسی اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
نشانه های اموزش داده شده مرور شد. نشانه ت معرفی شد. جدول ترکیب آن آموزش داده شد. کتاب فارسی صفحه 38 و 39 روانخوانی شد. کتاب کلمه های کوچک داستان های بزرگ صفحه 11 روانخوانی شد.
تکلیف:
روانخوانی صفحه 11 کتاب کلمه کوچولو تمرین شود.
نگارش اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
کتاب نگارش صفحه 46 انجام داده شد.
تکلیف:
سرمشق های داده شده در دفتر مشق انجام شود.
قرآن اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
کتاب قرآن صفحه 25 تا 27 تدریس شد.
1404/08/24
علوم اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
پرسش و پاسخ فصل 4 انجام شد.
فارسی اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
کتاب فارسی صفحه 37 روانخوانی شد. کتاب کلمه های کوچک داستان های بزرگ صفحه 9 و 10 روانخوانی شد.
تکلیف:
لطفا روانخوانی صفحات 9 و 10 کتاب کلمه کوچولو داستان های بزرگ در منزل تمرین شود.
نگارش اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
کتاب نگارش صفحات 43، 44 و 45 در کلاس انجام شد.
تکلیف:
دانش آموزان با کلمات (اسب، مسموم، بود، آمد، دود) در دفتر مشق جمله سازی انجام داده و بنویسند( لطفا فقط از کلماتی در جمله سازی استفاده کنند که نوشتن و خواندن تمام نشانه های آن را آموخته اند). برای کلمات ( مسموم، سبد، آمدم، بادام) در دفتر مشق دخترها جدول بخش و صدا کشیده تا آن را انجام دهند.
املا اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
املا کلاسی گفته شد.
1404/08/21
ریاضی اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
کتاب کار ریاضی صفحه 43،42، 44 انجام شد. عدد 9 آموزش داده شد.
تکلیف:
لطفا یک خط از روی عدد 9 در دفتر مشق نوشته شود. برای عدد 9 جدول اعداد کشیده شود.
فارسی اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
نشانه( او و ) تدریس شد. جدول ترکیب آن آموزش داده شد. جمله سازی در کلاس تمرین شد. نوشتن و خواندن کلمات سرمشق داده شده در دفتر مشق مرور شد.
تکلیف:
سرمشق های داده شده در دفتر مشق انجام شود. ارمغان شماره 7 انجام شود.
رایانه
مدرس:
فخاریان، یاسمن
فعالیت:
در این جلسه درس جلسات گذشته در نرم افزار نقاشی (کشیدن خط راست، خط خمیده، سطل رنگ، قطره چکان، پاک کن و پاک کن رنگی) از ابتدا مرور شد.
بازی استراتژیک
مدرس:
ساداتی، مبینا
فعالیت:
اهداف بازی اول: بازی با کاپ گیم و بادی پرکاشن: اهداف مهارت های حرکتی: تقویت تعادل و هماهنگی دو نیمکره بدن (استفاده از پای مخالف) تقویت هماهنگی چشم، دست و پا تقویت توان کنترل عضلات درشت و ظریف افزایش تمرکز در انجام حرکات هماهنگ با ریتم اهداف شناختی: درک و تشخیص تغییر ریتم و واکنش به آن پیروی از دستورالعملها و هماهنگی با علائم شنیداری (سوت، ریتم) افزایش توجه و تمرکز شنیداری اهداف اجتماعی و عاطفی: تقویت همکاری و تعامل گروهی افزایش احساس اعتماد و مسئولیت متقابل تقویت مهارت حل مسئله مشترک (هماهنگی برای بلند کردن لیوان) ایجاد احساس شادی، انگیزه و نشاط گروهی اهداف بازی دوم: بازی با حلقه و کاپ گیم: اهداف مهارت های حرکتی: تقویت چابکی، سرعت واکنش و هماهنگی حرکتی تمرین حرکت در ریتم مشخص تقویت قدرت کنترل و دقت در حرکت و توقف اهداف شناختی: تقویت حافظه دیداری و الگوسازی (تکمیل الگو با رنگها) تمرین دقت، تمرکز و پیروی از دستورالعملها تشخیص توالی و نظم رنگی اهداف اجتماعی و عاطفی: تقویت روحیه همکاری و رقابت سالم ایجاد حس تعلق گروهی و کار تیمی
مهارت اجتماعی
مدرس:
قاسمی، فرزانه
فعالیت:
در این جلسه با رفتارهای صحیح و ناصحیح سرمیز غذاخوری آشنا شدیم.
آزمایشگاه
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
تدریس فصل 4 علوم تکمیل شد و دخترها با چسباندن برچسب ها، حیوانات جنگل و مزرعه را از هم جدا کردند.