فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: دانشمندان 1

فارسی اول

مدرس: رفیعی، بنفشه
فعالیت: سلام و وقت بخیر مروری بر ترکیب ها و پرسش از عزیزان( چند ترکیب پشت هم گفته می شد عزیزان می بایست آن ها را به ترتیب با لیوان پیدا می کردند) تمرین دیکته بر روی تخته، تمرین روان خوانی ،بازی مارپله با هدف شمارش و روان خوانی کلمات هم انجام شد و عزیزان کتاب کار فارسی نشانه ن را نیز کامل کردند.
تکلیف: ارمغان شماره 11 به همراه دیکته و روان خوانی ، از کتاب روان خوانی قسمت نشانه ر و ن به صورت تصادفی کلمات و جملاتی را انتخاب کرده و ویسی در حد 2 دقیقه در پرتال ارسال شود‌. شنبه نشانه ای تدریس می شود. عزیزانی که لباس محلی دارند می توانند بیاورند و کسانی که تمایل دارند می توانند برای ایجاد انگیزه بیشتر، غذای محلی نیز بیاورند تا هنگام تدریس ای سرو شود. از همکاری شما سپاسگزارم.

نگارش اول

مدرس: رفیعی، بنفشه
فعالیت: نگارش نشانه ن کامل شد.

بازی استراتژیک

مدرس: مهدی هداوند، مینا
فعالیت: اهداف بازی چرخشی: 1. پرورش دقت و توجه شنیداری 2. هماهنگی حرکتی-شنیداری 3. تقویت مهارت‌های حرکتی ظریف 4. افزایش سرعت پردازش و واکنش 5. رشد خلاقیت حرکتی

علوم اول

مدرس: رفیعی، بنفشه
فعالیت: هر یک از عزیزان تحقیق خود را از پستانداران ، خزندگان، دوزیستان ، پرندگان و آبزیان ارائه دادند. سپاسگزارم از تحقیقات بسیار زیبای عزیزان، لذت بردیم.

فارسی اول

مدرس: رفیعی، بنفشه
فعالیت: سلام و وقت بخیر تدریس نشانه ن غیر آخر و ن آخر با شعر و داستان نان و ورود به شهرک الفبا و کد گذاری ن(نان داخل کاسه) انجام شد. ترکیب های نا ، نَ و نو کار شد و دانش آموزان کلمات و جملات را به صورت فردی و گروهی روان خوانی کردند و با نحوه درست کردن نان و طرز تهیه آرد آشنا شدند و نان و نیمرو میل کردند.
تکلیف: کلمات و جملات مشق را روان خوانی کرده و بنویسند. دانش آموزانی که ماژیک وایت بردشان خشک شده لطفا تهیه بفرمایند. دیروز جشن اسم برسام جان برگزار شد، عزیزانی که اسمشان کامل می شود با هماهنگی قبلی لطف کنند در صورت تمایل یک جعبه شیرینی خشک به همراه کلیپ دو دقیقه ای از سیر رشد پسر عزیزمون درست کنند و به مدرسه تشریف بیاورند.با تشکر

نگارش اول

مدرس: رفیعی، بنفشه
فعالیت: دو صفحه نگارش قسمت ن کامل شد و پسرهای گلم کلمات و جملات کتاب نگارش را روان خوانی کردند و جملات ناقص را خواندند و کامل کردند.

ورزش اول

مدرس: باقرپور، محمدمبین
فعالیت: توضیح روش صحیح راه رفتن و اصلاح آن گرم کردن پویا بازی فوتبال

ریاضی اول

مدرس: رفیعی، بنفشه
فعالیت: سلام و وقت بخیر اندازه گیری میز و کتاب با ابزار غیر استاندار مثل مداد و پاک کن و...انجام شد. سود و کو 4 در 4 عددی با جای خالی بیشتر و حدس زدن نیز تمرین شد. کتاب کار ریاضی تم 8 نیز شامل عدد نویسی 1 تا 4، الگویابی شطرنجی ، اندازه گیری با ابزار غیر استاندارد و سود و کو و ....به اتمام رسید.
تکلیف: 2 صفحه کتاب کار فارسی نشانه ر انجام شود. دیکته و روان خوانی فراموش نشود. ممنونم. عزیزان فردا تحقیق خود از جانوران را که روز شنبه در پرتال نوشته بودم ، همراه خود داشته باشند.مرسی.

فارسی اول

مدرس: رفیعی، بنفشه
فعالیت: روان خوانی کلمات و جملات نشانه ر، از کتاب روان خوانی و کتاب فارسی تمرین شد. دو صفحه کتاب کار فارسی نشانه ر انجام شد. برای تشخیص جایگاه نشانه ر در کلمات، بازی حرکتی با کدگذاری ورزشی نیز انجام شد.

نگارش اول

مدرس: رفیعی، بنفشه
فعالیت: نگارش قسمت ر تمام شد.

مهارت زندگی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه در رابطه با نشانه های بدنی خشم و کنترل خشم توضیح داده شد.

رایانه

مدرس: سیفی، راضیه
فعالیت: در این جلسه کپی کردن و جایگذاری قسمتی از نقاشی در paint تدریس شده و فعالیت صفحه 36 در کلاس انجام شد.

ریاضی اول

مدرس: رفیعی، بنفشه
فعالیت: مروری بر شمارش ها و تمرین جمع ذهنی.

فارسی اول

مدرس: رفیعی، بنفشه
فعالیت: سلام و وقت بخیر مرور جدول دوستی و ترکیب ها، تدریس نشانه ر با داستان پارک و سرسره در شهرک الفبا و تلفیق با دنیای جانوران علوم و جانورانی که در آن ها نشانه ر به کار رفته مثل خرگوش و خرس و.... و کدگذاری نشانه ر با سرسره ، ترکیب را، رَ رو و کلمه خوانی و جمله خوانی در پای تخته، روان خوانی کلمات و جملات کتاب نگارش،پسرهای عزیزم کارت پستال مادر را به مناسبت کامل شدن کلمه مادر، ساختند.

نگارش اول

مدرس: رفیعی، بنفشه
فعالیت: دو صفحه نگارش نشانه ر کامل شد.
تکلیف: عزیزان کلمات و جملات دفتر مشق را بخوانند و بنویسند. از هر کلمه سه بار و از هر جمله یک بار کافی است. ترکیب ها نیز تمرین شود. مرسی

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: سلام و احترام خدمت عزیزان امروز درس هفتم تدریس شد. کلیپ مربوط به درس در کلاس قرار داده شد و فعالیت کلاسی با مشارکت عالی پسرهای گلم انجام شد.
تکلیف: از این هفته پسرهای گلم کتاب‌های خود را به منزل می‌برند. لطفاً فعالیت منزل مربوط به درس هفتم در خانه انجام شود. همه‌ی بچه‌های عزیز کتاب دارند، فقط خواهشمندم هر هفته روزهای یکشنبه کتاب را همراه خود به مدرسه بیاورند و فعالیت منزل را نیز کامل انجام دهند؛ زیرا در صورت انجام، مورد تشویق قرار می‌گیرند. سپاس از همراهی و همکاری صمیمانه شما

شطرنج

مدرس: ترکمان، نسترن
فعالیت: به نام خدا آموزش مهره پیاده ارزش و حرکت مهره پیاده بر روی صفحه آموزش داده شد بازی درون کلاسی انجام شد

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه بایدها ، نبایدهای میزغذاخوری توضیح داده شد و همچنین روش صحیح کات کردن با کارد توضیح داده شد .

ریاضی اول

مدرس: رفیعی، بنفشه
فعالیت: سلام و وقت بخیر برگزاری آزمون مداد قرمز ریاضی و رفع اشکال از عزیزان. شمارش به ترتیب و معکوس، جمع و تفریق با انگشتان دست و جمع ذهنی (با شعر عدد بزرگ تو ذهنم، عدد کوچک تو دستم، سپس از ادامه عدد توی ذهن روی انگشتان باز دست می شماریم.) شروع تم 8، عدد نویسی 3 و 4 و سود و کو 4 در 4 و الگویابی شطرنجی.

علوم اول

مدرس: رفیعی، بنفشه
فعالیت: مروری بر فصل دنیای جانوران و انجام کتاب کار علوم فصل دنیای جانوران
تکلیف: هر یک از گروه ها در مورد یک جانور مربوط به گروه خود تحقیق کند(از نظر ویژگی ،فواید آن، جنس بدن و غذای آن، چرخه زندگی) تحقیق می تواند به صورت نقاشی یا پوستر باشد. گروه قرمز: آرتین جان،سامیار جان، آریا جان، رایان جان حقی، برنا جان در مورد خزندگان گروه آبی:آدرین جان یحیی پور، ویهان جان پور رمضان و کارن جان ، امیر طاها و برسام جان در مورد پستانداران گروه سبز: رایان جان عباسی، ویهان جان هرندی، آدرین جان احمدی، مهراد جان و حامی جان در مورد پرندگان و آبزیان گروه زرد: کسرا جان، صدرا جان ،علی جان و بردیا جان در مورد دوزیستان. دیکته ترکیب ها و جملات گفته شود، عزیزانی که ویس روان خوانی ارسال نکردند، بفرستند. ممنونم.

فارسی اول

مدرس: رفیعی، بنفشه
فعالیت: تمرین روان خوانی و مرتب کردن جملات به هم ریخته با لیوان

املا اول

مدرس: رفیعی، بنفشه
فعالیت: دیکته دفتری گفته شد و از عزیزان رفع اشکال شد.

قرآن اول

مدرس: رفیعی، بنفشه
فعالیت: سوره توحید و کوثر و مروری بر پیام های قرآنی و پیام قرآنی وشکروا نعمت الله(از نعمت های خدا تشکر کنیم)
پیام مشاور ساعت خواب بچه ها و تاثیر آن بر مغز و رفتارشان

پیام مشاور ساعت خواب بچه ها و تاثیر آن بر مغز و رفتارشان

رده: فوق برنامه
توضیح: تحقیقات جدید نشان می‌دهد که زمان خواب ، یکی از عوامل کلیدی رشد شناختی، هیجانی و جسمی کودکان است. کودکانی که به‌موقع می‌خوابند و خواب کافی دارند: حافظه، تمرکز و یادگیری بهتری دارند. هیجان‌هایشان را بهتر کنترل می‌کنند. مشکلات رفتاری‌شان کمتر است. بدن سالم‌تر و سیستم ایمنی قوی‌تری دارند. در آینده خواب منظم‌تری پیدا می‌کنند. در مقابل، خواب ناکافی یا دیرخوابیدن می‌تواند باعث شود: اضطراب، افسردگی و افکار منفی افزایش یابد. تمرکز و عملکرد تحصیلی کاهش پیدا کند. تحریک‌پذیری و تغییرات خلقی بیشتر شود. ریسک چاقی، دیابت و اختلال خواب بالا رود. برای سلامت مغز و روان، پیشنهاد می‌شود ، بچه‌ها قبل از ساعت 9 شب بخوابند. تحقیقات نشان داده کودکانی که دیر می‌خوابند یا الگوی خواب نامنظم دارند، در خطر مشکلات خلقی یا شخصیتی در آینده خواهند بود. اگر کودک شما مضطرب، بیش‌فعال یا بدرفتار است، اولین مداخله باید تنظیم خواب باشد. پیشنهاد می‌شود پیش از خواب، زمانی آرام و باکیفیت با کودک بگذرانید؛ کتاب‌خواندن، نوازش، یا بازی آرام به او کمک می‌کند بدن و ذهنش برای خواب آماده شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: