1402/09/11
فارسی دوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
فعالیت:
صفحه 40 تکمیل شد،بیاموز وبگو وواژه سازی کار شد.
تکلیف:
پسرم، صفحه43 کتاب نگارش را با دقت انجام بده. درس کوشا ونوشا را روان خوانی کن و با کلمه های طوطی سخن گو،شبیه،راه، زندگی،هدهد،علم ولانه جمله بساز.
سواد مالی
مدرس:
منصوریآریا، درسا
فعالیت:
درس نهم (دستگاه خودپرداز) تدریس شد.
تکلیف:
خواهشمند است فعالیت در منزل درس نهم صفحه 70 انجام شود
زیبانویسی
مدرس:
الهی، شیما
فعالیت:
حرف ل تدریس وتمرین شد
پاسخ به سوالات
تکلیف:
صفحه22و23نوشته شود
1402/09/08
ریاضی دوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
فعالیت:
صفحه 40 کتاب ریاضی تدریس و انجام شد.
تکلیف:
عزیزم ،ارمغان 8 را انجام بده.
علوم دوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
فعالیت:
درسنامه فصل 5(پیام رمز را پیدا کن 1) تدریس شد ،مطالب مهم درس مشخص و فعالیت کلاسی 1انجام شد.
فارسی دوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
فعالیت:
مسابقه سودوکو برگزار شد.
تکلیف:
پسر پرتلاشم ،از درس های 1تا 4 در دفتر تلاشت
یک صفحه دیکته بنویس.
نگارش دوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
تکلیف:
پسرم،صفحه42 کتاب نگارش را انجام بده.
رایانه
مدرس:
براتی، الناز
فعالیت:
تمرین تغییر رنگ صفحه،قرار دادن حاشیه، کپی و پیست در کلاس انجام شد.
تکلیف:
ندارند.
مهارت اجتماعی
مدرس:
احمدی زاده، فرزانه
فعالیت:
با سلام و وقت بخیر
امروز در مورد شرایط یک مکالمه خوب صحبت کردیم
تکلیف:
عزیزان لطفا چارت voice level را به صورت کاردستی یا نقاشی بکشید .
1402/09/07
فارسی دوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
فعالیت:
روان خوانی تمرین شد.صفحه 39 تدریس شد.
و واژه سازی (کلمات مشترک)کار شد.
تکلیف:
عزیزم ،از روی کلمه های مهم درس کوشا ونوشا 2بار با دقت و خط زیبا بنویس
و از روی درس روان خوانی کن.
املا دوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
فعالیت:
املای آموزشی کار شد.دانش آموزها کلمه ها را حدس زدند وباکلماتی که حدس زده بودند در دفتر املا جمله ساختند.
مهارت زندگی
مدرس:
علوی، زهره
فعالیت:
سلام و عرض ادب
توجه به ارتباط با دوستان با وجود شباهت ها و تفاوت ها.
تمرکز روی این جمله که من با تو دوستم اما قرار نیست همه چیزمون شبیه به هم باشه
شطرنج
مدرس:
یوسفی، ژاله
فعالیت:
امروز ما ضمن مرور آچمزی و بررسی انواع آچمزی و دیدن چند وضعیت در این مورد .
آموزش قانون قلعه رفتن را داشتیم. قلعه حرکتی است که فقط و فقط بین شاه و رخ انجام می شود. ما دو نوع قلعه داریم 1_ قلعه کوچک 2_ قلعه بزرگ.
طرز قلعه رفتن: ابتدا شاه را برداشته و دو خانه به سمت رخ برده و بعد رخ از روی شاه پریده و در کنارش قرار می گیرد. پس چه در قلعه کوچک و چه در قلعه بزرگ شاه دو خانه می رود. شاه در هر بازیدفقط یکبار حق قلعه رفتن دارد. هدف از قلعه رفتن : آنست که شاه بره جای امن ____ رخ بیاد تو بازی .
حالت ما 5 شرط داریم برای قلعه رفتن که در جلسه بعدی آنها را با مثال توضیح خواهیم داد. موفق باشید.
1402/09/06
ریاضی دوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
فعالیت:
تدریس فصل با آشنایی با اشکال هندسی ،ضلع وگوشه اغاز شد و صفحه 38 کتاب ریاضی انجام شد.
تکلیف:
پسر گلم،صفحه های 57 و 58 کتاب کار ریاضی را انجام بده.
علوم دوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
فعالیت:
بخشی از فصل پنجم تدریس شد.
فارسی دوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
فعالیت:
درس کوشا با ایجاد انگیزه از طریق آشنایی با دانشمندان و انسان های موفق تدریس شد.و کلمات مهم درس مشخص شد.
تکلیف:
عزیزم،صفحه های 45 و 46 کتاب کار فارسی را انجام بده و مترادف و متضادهای درس های 1تا 4را به خوبی مرور کن فردا پرسش داریم.
1402/09/05
فارسی دوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
فعالیت:
روان خوانی ومعنی کلمات کار شد.
هدیههای آسمان دوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
فعالیت:
درس چهارم (وضو) با انیمیشن ونماهنگ تدریس شد.
هنر دوم
مدرس:
ایروانی، سارا
فعالیت:
این جلسه دانش آموزان با استفاده از شمل قلب یک گل را درست کردند و بهد از آن به صورت کلاژ روی برگه چسباندن.
تکلیف:
لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان دفتر نقاشی و مدادرنگی همراه داشته باشند.
ممنونم