1402/09/04
ریاضی دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
جمع وتفریق تقریبی تدریس شد و صفحه 33 کتاب انجام شد.
لطفا کاربرگ وارد دفتر شده وانجام شود.
فارسی دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
دانش آموزان با مفهوم ضرب المثل هایی که آورده بودند آشنا شدند.
نگارش دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
پسر گلم،صفحه های 40 و 41 کتاب نگارش را انجام بده.
سواد مالی
منصوریآریا، درسا
درس هشتم (دستگاه کارتخوان) تدریس شد.
انیمیشن تهدیدات دستگاه کارتخوان گذاشته شد.
با بچه ها راجب اطلاعات کارت صحبت شد
کتاب های بچه ها چک شد.
خواهشمند است فعالیت در منزل درس هشتم صفحه 64 انجام شود. لطفا در رابطه با سایت ecoravizh که توضیحاتشو در گروه گذاشتم اقدام کنید درسته اختیاری هست اما موقعیت بسیار خوبی برای بچه ها می باشد. اگر هم کسی انجام داده جدا از ثبت نام در سایت لطفا در فلش بیارند مدرسه. خیلی ممنون
زیبانویسی
الهی، شیما
تمرین ومرور7درس
تمرین کلمات روی تخته
1402/09/01
ریاضی دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
جمع وتفریق فرایندی با جدول اعداد کار شد و دانش آموزها پاسخ جمع وتفریق ها را بااستفاده از جدول های اعداد خود بدست آورده ودر دفتر نوشتند.
عزیزم ،ارمغان 7 را انجام بده.
کاربرگ ریاضی را وارد دفتر کن وجمع وتفریق ها را با استفاده از جدولی که داری انجام بده.(یادت باشه در جمع بالون سنگین شده و به طرف پایین می رود ودر تفریق سبک می شود وبه سمت بالا می رود)
علوم دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
درس چهارم مرور شد ،مطالب مهم درس مشخص شد و صفحه های 34 و 35 کتاب کار انجام شد.
پسر پرتلاشم درس های 1تا 4علوم را مطالعه کن و برای پرسش روز شنبه اماده باش.
فارسی دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
واژه سازی وروان خوانی تدریس شد.شعر احوالپرسی کار شد.
صفحه 44کتاب کار انجام شد.
شعر احوال پرسی را تا روز سه شنبه حفظ کن و امتیاز بگیر.
نگارش دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
پسرم،صفحه 39 کتاب نگارش را انجام بده.
4ضرب المثل پیداکن ومفهوم آن ها را یادبگیر و روی برگه ی A4 بنویس وبرای آن ها تصویر بکش.
املا دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
از کلمه های مهم درس چوپان درست کار یکبار با دقت بنویس.
رایانه
براتی، الناز
فعالیت صفحه 48 کتاب انجام شد.
دانش آموزان با copy, paste کردن آشنا شدند و نحوه redo Undo را یادگرفتند.
هم چنین نحوه قرار دادن تصویر در نرم افزار را آموختند.
ندارند.
مهارت اجتماعی
احمدی زاده، فرزانه
با سلام و وقت بخیر
امروز با قوانین سینما رفتن با خواندن یک داستان و شبیه سازی سینما در کلاس آشنا شدیم .
عزیزان تکلیف ندارید .
1402/08/30
فارسی دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
واژه سازی ،ساخت کلمه با (ها)تمرین شد.در مورد ضرب المثل ها صحبت شد و دانش آموزان با مفهوم چند ضرب المثل وکاربرد آن ها آشنا شدند.
نگارش دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
پسر خوبم صفحه 38 کتاب نگارش را انجام بده
املا دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
املا از درس مدرسه خرگوش ها گفته شد.
شطرنج
یوسفی، ژاله
امروز ما ضمن مرور مرکز و مرز و اهمیت آن در مورد آچمزی صحبت کردیم.
آچمز یک کلمه ترکی است ،به معنی قفل.
ما دو نوع آچمزی داریم 1_ آچمزی مطلق 2_ آچمزی نسبی.
هر گاه مهره ای بین شاه و مهره کیش دهنده قرار گیرد ،آن مهره آچمز است و حق حرکت ندارد ،به این نوع آچمزی که بین شاه و مهره کیش دهنده قرار می گیرد ،آچمزی مطلق گفته می شود. یعنی تحت هیچ شرایطی آن مهره نمی تواند حرکت کند و درواقع دست و پایش در گل گیر کرده است. حالا اگر به جای شاه مثلا وزیر بود،یعنی مهره ای بین وزیر و مهره حمله کننده قرار داشت ،آن مهره هم آچمز بود ،اما آچمزی نسبی ،یعنی می توانست مهره آچمز حرکت کند ،اما اگر حرکت می کرد وزیرش را از دست می داد.بخاطر همین ما به آن آچمزی نسبی می گوییم و حالا متناسب با شرایط می توانیم تصمیم بگیریم.
1402/08/29
ریاضی دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
جمع وتفریق فرآیندی با شکل در صورتی که نیاز باشد بسته ی دهتایی بسازیم یا بسته دهتایی را باز کنیم در دفتر تلاش کار شدو صفحه های 50 و 51 کتاب کار انجام شد.
پسر خوبم دقیقه های ساعت را 5تا 5 تا پشت ساعت ها بنویس و فقط دقیقه های خواسته شده را با عقربه ی بزرگ در ساعت ها نشان بده.(دقیقه های 40،29،15و25 را نشان بده)کاربرگ را وارد دفتر کن و جمع و تفریق ها را به صورت فرایندی و با شکل انجام بده.
نگارش دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
گلم ،صفحه 37 کتاب نگارش را انجام بده.
1402/08/28
فارسی دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
درس چوپان درست کار تدریس شد،روانخوانی کار شد وکلمه های مهم درس مشخص شد.
پسرم،از کلمه های درس چوپان درست کار 2 بار بنویس.
املا دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
املای نا مرئی از درس مدرسه خرگوش ها کار شد.
هنر دوم
ایروانی، سارا
این جلسه دانش آموزان نقاشی حیوانات دریایی را کشیدند.
لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان چسب مایع یا ماتیکی و قیچی همراه داشته باشند.
ممنونم
بازی استراتژیک
سادات، هلیا
وارم آپ
خلاقیت
سرعت و دقت
هماهنگی چشم و دست