فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور محمود حسابی

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: امروز کتاب ریاضی صفحه 33با مرور تفریق و صفحه 34 با موضوع الگویابی پیوسته و تکرار شونده و جدول سودوکو و صفحه 35 تکرار مفهوم گوشه و لبه در اشکال هندسی انجام شد.
تکلیف: پسر گلم لطفا شکل های مختلف هندسی با شابلون روی کاغذ رنگی بکش ،قیچی کن با انگشت روی ان را لمس کن و سپس لبه ها و گوشه ها را رنگ بزن و در دفتر تلاش خود بچسبان سپس به تعداد گوشه و لبه های هر شکل چوب خط بکش .

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: درس 1 فارسی و نشانه آ ا تکرار و تمرین شد .
تکلیف: سوالات زیر به صورت شفاهی با دانش اموز کار شود. 1) یک کلمه بگو صدای اول آن (آ اول )باشد . 2) یک کلمه بگو صدای اخر ان (ا غیر اول )باشد . 3) در کلمات زیر چند بار صدای آ ا را می شنوی دست بزن . آناناس - تراش - آبی - باران - آتش

بازی استراتژیک

مدرس: سادات، هلیا
فعالیت: تقویت مهارت های حرکتی پایه استواری جابجایی چابکی کنترل شی کار گروهی

مهارت اجتماعی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز با کمک دانش آموزان عزیز مروری بر آموزش های ماه گذشته داشتیم .
تکلیف: عزیزان تکلیف ندارید

آزمایشگاه

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: امروز در زنگ علوم با لوازم شخصی بهداشتی و پزشکی به ازمایشگاه رفتیم و تدریس درس 3 علوم انجام شد و در مورد خوراکی های سالم و ناسالم ،بهداشت شخصی و لوازم شخصی،راههای مراقبت از بدن ،و مشاغل ( پزشکی،پلیس،اورژانس،اتش نشانی) صحبت شد .

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: آشنایی اولیه با تفریق با شعر تدریس شد. صفحه 31 نمایش حاصل تفریق با چوب خط و مهارت برقراری ارتباط کلامی تدریس و حل شد . سپس الگویابی صفحه 32 پیدا کردن رابطه بین شکل های الگو حل شد . کتاب کار ریاضی علوی صفحه 37 و 38 در کلاس حل شد .
تکلیف: لطفا تمرین کم کردن و اضافه کردن را از عدد 1تا5 با پسرهای گلم با چوب خط ،چینه و انگشتان کار نمایید. برای مثال: _پسر گلم 5 عدد چینه سبز داری 3 عدد ان را برداری چند چینه برای تو باقی می ماند ؟؟ _پسر گلم در دست راستت 3 انگشتت را بالا ببر ،در دست چپت یک عدد انگشت بالا ببر حالا 3 انگشت را انتقال بده به دست چپت چند انگشت دارید؟؟؟ و .........

علوم اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
تکلیف: لطفا برای فردا دانش اموزان لوازم شخصی مثل مسواک -شانه-دستمال یا اگر دانش اموزی لوازم پزشکی دارد همراه خود بیاورد .

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: جهت مرور و رفع اشکال و تثبیت یادگیری درس اول پرسیده شد. (آ اول) و (ا غیر اول). کلماتی که نشانه آ دارند توسط دانش آموزان گفته شد. کتاب فارسی درس اول تصویرک ها، جملات، بخش، صدای اول و آخر، تشخیص جایگاه نشانه آ در کلمات انجام شد. و متن درس کل خوانی شد . شعر انار خوانده شد و امتیازات داده شد .

نگارش اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: نوشتار و صدااموزی نشانه آ مرور شد صدای اول و اخر و وسط از نظر شنیداری و دیداری و تعداد بخش ها و تکرار صداها تمرین و تکرار شد سپس کتاب نگارش صفحه 27 حل شد . کتاب کار فارسی علوی درس 1 به طور کامل حل و رفع اشکال شد .
تکلیف: والدین عزیز لطفا از میان متن کتاب قصه ها یا روزنامه یک صفحه بریده شود و در دفتر تلاش چسبانده شود یا با نوشتن کلمات یا متن توسط شما در دفتر تلاش ،پسر گلم باید بتواند از میان کلمات آ اول را و ا غیر اول را تشخیص دهد و سپس آ اول را با مداد سبز و ا غیر اول را با مداد قرمز دور ان خط بکشد.

هنر اول

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان برای جلسه دوم روی نقاشی کتاب که کشیده بودند کار کردند و از هفته آینده به بعد روی مقوا نقاشی ها را اجرا میکنند.
تکلیف: لطفا دانش آموزانی که دفتر نقاشی ندارند برای جلسات آینده دفتر نقاشی و مدادرنگی همراه داشته باشند ممنونم

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: امروز در زنگ ریاضی پسرهای گلم با تم 5 ( نحوه مراقبت از طبیعت) آشنا شدند. و یک صفحه از کتاب ریاضی صفحه ( 30) با موضوع بشمار و بنویس با روش انتقال آشنا شدند. با هدف آشنایی با مفهوم جمع،سرشماری،درک جمع دو عدد و نمایش ان با چوب خط. و کتاب کار ریاضی علوی صفحه 36 انجام شد.
تکلیف: ندارند

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: امروز تدریس نشانه آ با داستان و شعر خوانی و مسابقه انجام شد. تشخیص نشانه آ اول و ا غیر اول ،کتاب فارسی صفحه 27 درس 1 تدریس شد تصویرک ها صدای آ در آنها تشخیص داده شد. بخش ، صدای اول و آخر مرور شد. تک به تک گل پسرها در کلمات صدای آ اول و ا غیر اول را تشخیص دادند. گل پسرهااسباب بازی یا وسایلی که همراه خود آورده بودند را به دوستان خود نشان دادند و صدای آ در آنها تشخیص داده شد.
تکلیف: متن درس 1 و تصویرک ها در منزل کل خوانی شود .

نگارش اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: نوشتار نشانه آ(اول)ا (غیر اول) آموزش داده شد.سپس کتاب نگارش صفحه 25 و 26 انجام شد.
تکلیف: لطفا لوحه های سرمشق داده شده در دفتر تلاش را بخوان و زیبا و‌مرتب بنویس. دانش اموزان خط اخر سرمشق را می توانند تا چند خط ادامه دهند . اصلا خط فاصله گذاشته نشود .

سواد مالی

مدرس: شیخ رحیمی، مهسا
فعالیت: تدریس درس سوم چک کردن تکالیف
تکلیف: صفحه 30 انجام شود به فایل های صوتی داستان گوش داده شود در صورت تمایل در سایتی که ارسال شده در گروه رفته و در مسابقه دانش آموزان شرکت کنند کسانی که فیلم ، نقاشی و پوستر را ارسال کنند برای مسابقه 5 ستاره دریافت می کنند

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: سلام و عرض ادب شناخت خوراکی های مقوی و غیرمقوی انجام شد. قصه میکروب تنها با موسیقی گفته شد.
تکلیف: لطفا خوراکی های مضر یا غیر مقوی رو کمتر به عزیزانم بدهید.

رایانه

مدرس: براتی، الناز
فعالیت: فعالیت ص 23 کتاب انجام شد. نحوه کار با اشکال در نرم افزار paint
تکلیف: ندارند.

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: تکرار و تمرین مباحث ریاضی در کلاس انجام شد.
تکلیف: ارمغان شماره 5 و 6 در منزل کامل شود . شنبه اسم نوشته شده تحویل داده شود .

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: نگاره 10 با موضوع نوروز در خانه با شعر تدریس شد. آشنایی با آداب و رسوم مردم ایران و اهمیت نقش بزرگ تر ها و ایجاد علاقه به دیدو بازدید و ارتباط عاطفی و تقویت مهارت اجتماعی و آشنایی با اقلام سفره هفت سین و نماد آن ها . بخش کردن کلید واژه ها و شناخت صدای اول و اخر و تشخیص بخش اول و دوم و ...... کلمات کار و تمرین شد . شعر انار در کلاس پخش و تکرار و تمرین شد . سپس جهت ایجاد انگیزه درس نوروز در خانه ی ما دانش اموزان نقاشی سفره هفت سین را کشیدند .
تکلیف: کلید واژه های تمامی نگاره ها بخش شود سپس بخش های کلید واژه ها تشخیص داده شود . حفظ شعر انار اختیاری و امتیازی می باشد . شنبه تدریس اولین نشانه فارسی را خواهیم داشت. لطفا اسباب بازی که آبی هستش و نشانه آ دارد را روز شنبه به همراه بیاورند .

نگارش اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: زنگ خلاق خمیر بازی با اهداف تثبیت لوحه و تقویت دستورزی را داشتیم . دانش اموزان لوحه را مشاهده می کردند سپس با خمیر درست می کردند .
تکلیف: ندارند . کتاب های ریاضی،فارسی،نگارش،کتاب کار فارسی،کتاب کار ریاضی دانش اموزان تحویل داده شد. کتاب ریاضی و کتاب کار ریاضی علوی تا پایان تم 3 حل شده است کتاب نگارش صفحات 22و 23 حل نشده است بعد از تکمیل تدریس نشانه ها کامل می شود ( این 2 صفحه انجام نشود ) کتاب کار علوم علوی تا پایان درس سوم تکمیل شده است . لطفا پسرگلم اگر صفحه ای را ناقص نوشتی یا غایب بودی حتما تکمیل کن.صفحه ای نوشته نشده نباشد. پسران‌گلی که کتابشان کامل هست تکرار و تمرین مباحث انجام شده را در منزل حتما انجام دهند. روز شنبه کتاب ریاضی و کتاب کار ریاضی و کتاب نگارش و فارسی و کتاب کار فارسی علوی و کتاب کار علوم حتما همراه دانش اموزان باشد. تعدادی از دانش اموزان امروز خمیر بازی ها را تحویل بنده نداده اند شنبه تحویل دهند . کتاب مهارت های زندگی در کلاس می ماند .

بازی دبستانی

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: امروز در کلاس بازی دبستانی بازی (پل و دریا) را انجام دادیم. پسرهای گلم باید میتوانستند تعادل خود را روی خطوط با راه رفتن حفظ میکردند. با هدف: تعادل ،هماهنگی عصب و عضله،تعادل پویا،دقت و تمرکز،هیجان
تکلیف: فعالیت قسمت مربوطه کتاب در منزل تکمیل شود
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: