فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور محمود حسابی

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: امروز در زنگ ریاضی آموزش توالی اعداد با خواندن شعر به همراه بازی هدفمند تاس اعداد، نشان دادن اعداد با انگشتان دست و چیدمان اعداد با استفاده از اعداد چوبی و کارت اعداد با هدف شناخت مفهوم و ترتیب عدد و شکل دیداری آن آموزش داده شد.
تکلیف: کاربرگ اعداد در کیف گل پسرها گذاشته شده است. عزیزان کاربرگ را با چسباندن برچسب یا کشیدن دایره انجام دهند و فردا همراه خود داخل همان پوشه به مدرسه بیاورند. اگر دانش آموزی عروسک دستی و چشم بند دارد فردا همراه داشته باشد.

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: کلاس امروز ما با داستان خرگوشی و لاک پشتی هم اغاز و هم پایان شروع شد . بازی هدفمند پرتاب کارت تصاویر در سبد را توسط دانش اموزان داشتیم . دانش اموزان با صدای اول و صدای اخر کلمات از نظر شنیداری اشنا شدند و مثال هایی زدند .
تکلیف: دانش اموز در منزل کلمه هم اغاز و هم پایان مثال بزند برای هم اغاز مثلا آ مثل آبی -آهو........ برای هم پایان مثلا ب مثل کتاب - سنجاب - اب و.....

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: امروز در زنگ پرلز پسرهای گلم داستان المر به نوشته ی ( دیوید پک لی ) را شنیدند از میان داستان سوالاتی از عزیزانم پرسیده شد . المر با دیگر فیل ها فرق دارد. همه فیل‌ها خاکستری هستند، اما او چهارخانه و رنگارنگ است و به هر کجا می‌رود، همه او را می‌شناسند. المر از این که با دیگران تفاوت دارد، چندان راضی نیست. برای همین خود را به رنگ خاکستری در می‌آورد تا شبیه دیگران شود. ولی حالا هیچ کس او را نمی‌شناسد. کتاب »المر» به کودکان کمک می‌کند که خود را همان گونه که هستند بپذیرند و دوست داشته باشند. کودکان با خواندن این داستان به ارزش تفاوت‌ها پی می‌برند و به تفاوت‌ها احترام می‌گذارند.
تکلیف: دفتر تلاش روز یکشنبه همراه دانش اموز باشد .

خلاقیت

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان با استفاده از گل سفالگری قورباغه درست کردند.

زنگ تفریح

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: به هیومن پارک رفتیم و بسیار خوش گذشت . لطفا دفتر گل پسرا جهت بازخورد تکلیف همراه دانش اموز باشد . جامدادی که داخلش مداد رنگی باشد همراه دانش اموز باشد .

علوم اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: امروز در درس علوم با حواس 5گانه اشنا شدیم آموختیم ما انسانها حس ( بویایی،چشایی،لامسه،شنوایی و بینایی) داریم . در مرحله بعدی شعر حواس 5گانه را خواندیم و آزمایش حواس چشایی و بویایی را با تست مزه ها و بوها انجام دادیم. با هدف تقویت حس بویایی و چشایی در کودک . بازی جورچین حواس پنج گانه به صورت گروهی جهت تثبیت حواس ها انجام شد.
تکلیف: فردا اردو داریم : خوراکی لازم و بطری اب همراه دانش اموز باشد .

زنگ تفریح

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: در کلاس بازی ساختنی به وسیله لیوان و چوب بستنی برج تعادل ساختیم. باهدف افزایش دقت و توجه، تمرکز، هماهنگی چشم و دست، سنجش سرعت عمل و هم زمان صبوری بچه ها ، میل به تلاش دوباره مورد بررسی قرار گرفت.

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: زرافه قلب بزرگی داره که می تونه چیزهای زیادی رو توش نگه داره... شما هم توی قلبت چیزها و افراد زیادی رو نگه می داری که باید مراقبشون باشی. در کلاس نقاشی قلب زرافه رو کشیدیم و در مورد چیزهایی که دوست داریم صحبت کردیم.
تکلیف: لطفا کودک خود را ترغیب کنید که در مورد علایق خود فکر کند و او را تشویق به دوست داشتن اطرافیان کنید. می توانید در مورد ویژگی های دوستانش سوال بپرسید و اینکه چرا او را دوست دارد؟

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: امروز در کلاس ،ابتدا با انجام حرکات شنیداری و حرکتی منظم و خواندن شعر الگو گل پسرها با مفهوم الگو اشنا شدند. به وسیله ابزار، الگو آموزش داده شد و دانش آموزان الگو را کامل کردند. کاربرگ الگو انجام شد.
تکلیف: لطفا در منزل یک الگو منظم تمرین شود. مانند: یک قاشق یک چنگال ، دو قاشق دوچنگال و .....

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: امروز لوحه از بالا به پایین اموزش داده شد پسرهای گلم با خمیر بازی لوحه آموزش داده شده را ساختند بعد با انگشت از بالا به پائین روی لوحه را لمس کردند سپس در دفتر تلاش لوحه صاف از بالا به پایین را با رعایت فاصله گذاری و ترتیب منطقی نوشتند و لوحه را تکرار و تمرین کردند ...
تکلیف: پسر گلم در دفتر تلاش سرمشق لوحه مورد نظر را طبق قوانینی که آموختی بنویس لطفا به فاصله گذاری و ترتیب منطقی و صاف نوشتن و جهت لوحه و تمیز نوشتن دقت کن .( بعضی از دانش اموزان تکلیف در منزل را داخل کلاس انجام داده اند ) (عزیزانی که امروز غائب بودند لطفا این تمرین را در دفتر تلاش بنویسند .) مورد نیاز فردا : خوراکی های شور شیرین ترش تلخ تند و موادی که داری بو هستش مثل قهوه و گلاب و ......... ( مقدار کم در ظرف های کوچک ) همراه دانش اموز باشد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: