فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور پرویز کردوانی

علوم اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز در زنگ علوم نمایش عروسکی داشتیم . پسرهای گلم با ویژگی های عادات خواب همراه با قصه و ساخت و ساز آشنا شدند. _بهداشت خواب: چند نکته ساده برای بهبود کیفیت خواب 1.) اتاق خواب خود را به محیطی خواب‌آور تبدیل کنید 2.)به یک روتین آرام‌بخش قبل از خواب پایبند باشید 3.)از مصرف کافئین، .... و سایر مواد انرژی زا که با خواب تداخل دارند خودداری کنید 4.)از نور طبیعی روز، برای بهبود خواب شب استفاده کنید 5.)ساعت بیولوژیک بدن را با یک برنامه خواب ثابت تنظیم کنید 6.)در ساعات پایانی روز چرت نزنید 7.)شام سبک میل کنید 8.)مصرف مایعات را در حد متعادل نگه دارید 9.)در اوایل روز ورزش کنید و با استفاده از قیچی چشم بند درست کردند .
تکلیف: آموزش به موقع خوابیدن و تعیین تایم خواب بین بازه 9 الی 10.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: کلاس بدون دیوار داشتیم . به حیاط رفتیم و با استفاده از کارت تصاویر مختلف بازی هدفمند گروهی بخش کردن رابه صورت پرش و مسابقه ای با هدف: تشخیص صداهای زبان فارسی تقویت حافظه شنیداری آشنایی شنیداری با زیر و بم صدا و تاکید بر ان انجام دادیم .
تکلیف: تکلیف : دانش اموز چند کلمه ی مختلف (2 بخشی )را بخش کند .

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: آموزش شناخت ستون و ردیف را داشتیم . جدول شگفت انگیز یا سودوکو تدریس شد. دانش اموزان با استفاده از چینه ستون و ردیف را ساختند سپس به صورت عملی جدول شگفت انگیز را کامل کردند .
تکلیف: تکلیف : دانش اموزان با استفاده از مهره یا دکمه یا حبوبات و ......... ( طبق خلاقیت ) جدول شگفت انگیزی را روی مقوا بسازند و فردا همراه خود بیاورند.««اشکال در ردیف و ستون تکراری نباشد»»لطفا اسم دانش اموز نوشته شود .

زنگ تفریح

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز در زنگ بازی ساختنی پسرهای عزیزم با چرخه زندگی پروانه و ویژگی های این حشره آشنا شدند و با خلاقیت خود پروانه درست کردند با هدف افزایش دامنه اطلاعات،تقویت ذوق هنری ،حل مسئله،هماهنگی چشم و دست و تقویت عضلات دست در عزیزانم. من یک پروانه هستم ، بعضی از دوستانم توانستند مثل من پروانه بشوند، و بعضی از دوستانم همان کرم باقی ماندند. من اول به صورت تخم کوچک و سفید رنگی بودم، بعد از مدتی به کرم کوچولو و خوشگل تبدیل شدم ، چقدر دوست داشتنی بودم و چقدر برگ می خوردم آخه اون موقع دندون داشتم ، بعد از اون...........
تکلیف: لطفا پسرهای گلم فردا (در صورت داشتن )عروسک دستی (پاپت)و چشم بند خواب خود را همراه داشته باشند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: