فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور پرویز کردوانی

ریاضی اول

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: امروز تم 19 کتاب ریاضی با تکرار و تمرین مباحث جمع و تفریق در مسئله و سودوکو و قرینه یابی در کلاس به اتمام رسید.کتاب کار صفحات 134.135.136انجام شد.
تکلیف: صفحات 137.138 کتاب کار در منزل انجام شود

فارسی اول

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: امروز روان خوانی از متن کتاب کار نشانه (خوا) تمرین شد ، دیکته پای تخته ای تمرین شد .
تکلیف: املای تشخیصی از نشانه (خوا-خا) از متن روان خوانی کتاب کار نوشته شود /پسر عزیزم از متن املای امروز در دفتر تلاش رو نویسی کن . فردا آموزش نشانه جدید داریم

املا اول

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: امروز املای از درس خوا استثنا گفته شد. لطفا هر روز کلمات اُ استثنا و خوا استثنا به صورت کارت کلمه و دیداری با پسرهای گلم کار شود تا کامل تثبیت شود در حافظه ی گل پسرهای عزیزم

هنر اول

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان با کشیدن انواع مختلف گل آشنا شدند و خودشان با درخت و کوه و حیواناتی که از قبل یاد گرفته بودند یک نقاشی کشیدند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان دفتر نقاشی و مدادرنگی و قیچی و چسب مایع حتما حتما یک عدد قلمو همراه خود بیاورند،هر شماره ای که در دسترس میباشد یا از قبل در خانه دارند باشد اشکالی ندارد ممنونم

بازی دبستانی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: بازی دبستان بازی روباه و لک لک امروز انجام شد با هدف تقویت تعادل ،سرعت و استقامت بدنی در دانش آموز.

ریاضی اول

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
تکلیف: پسرم جمع ها و تفریق های زیر را با شکل و محور حل کن 7+9= 9+9= 11_4= 10+5= عدد های زیر را 5تا 5تا تا عدد 55 جلو ببر و درک کن و حفظ کن. 0،5،10،15، کتاب کار ریاضی صفحه 134 انجام شود .

فارسی اول

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: امروز درس تشدید مجددا تکرار و تمرین شد،صفحات کتاب کار تکمیل شد و روانخوانی صفحه 207 انجام شد.
تکلیف: فردا از متن صفحه 201 کتاب کار فارسی دیکته داریم روان خوانی و دیکته شب از این صفحه انجام شود . پسرم کلمات تشدید دار صفحه 207 کتاب کار فارسی را به مامان دیکته بگو/پسرم کلمات زیر را در دفتر تلاش بنویس بخوان و ببین روی کدام از آنها علامت تشدید می آید با رنگ قرمز آن علامت را بگذار. نقاش،دکتر،اول،سرسره،نجار،دوم،اره،داوود،کفاش،تپه،کادو،تولد،قلک،خواندن،بقال،قله،قناد،خوش مزه

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس شانزدهم (بسته بندی) تدریس شد. راجب درس بسته بندی و مزایای آن صحبت شد. پاورپوینت بسته بندی ارائه شد و در رابطه با آن با بچه ها صحبت شد. انیمیشن بسته بندی غیر قابل نفوذ گذاشته شد. انیمیشن طنز بسته بندی دیرین دیرین گذاشته شد. کتاب بچه ها چک شد.
تکلیف: خواهشمند است تکلیف درس شانزدهم صفحه 124 را انجام دهند.

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما آموزش دفاع ضعیف سیاه از پیاده مرکزی را داشتیم. در واقع ما می خواهیم عزیزانمان بتوانند تشخیص دهند که چه حرکتی ضعیف و چه حرکتی قوی محسوب می‌شود. برای اینکار باید نتایج حاصله از حرکت را بررسی کنیم در این درس سفید شاهد آن بود که سیاه با پیاده f6 از پیاده مرکزی خود دفاع کرده بود و اینکار باعث شد که سفید با قربانی کردن اسب خود نقاط ضعف بیشتری در جناح شاه سیاه ایجاد کرده و با حمله گسترده مهره ها ،حریف را مات کند. ما این بازی را از جوانب مختلف در کلاس ارزیابی کردیم ،لطفا در منزل از بچه ها بخواهید که آنرا توضیح دهند ،من در زیر بازی را ارسال می کنم.

ریاضی اول

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: امروز تم 19 درس ریاضی با موضوع نانوایی و آداب و قوانین رفتن به این مکان آغاز شد و 2صفحه از کتاب ریاضی با موضوع شمارش و جمع دسته های 10 تایی و شمارش 10تا 10 تا آغاز کردیم کودک باید بتواند از عدد 10 تا 90 بخواند و بنویسد و درک درست از تعداد هر کدام داشته باشد و نباید فقط طوطی وار انها را بیان کند .
تکلیف: پسرم از عدد 10 تا 90 (10 تا 10 تا) در دفتر تلاش بنویس 10،20،30،40،50 ..........

فارسی اول

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: امروز درس بازار علامت ( تشدید) همراه با قصه و اشنایی با مشاغل تدریس شد و متن درس روانخوانی شد . -تشدید یک علامت است . - در خواندن تشدید باید دقت کنیم تا نشانه ای که تشدید روی ان قرار گرفته است را با تاکید و به صورت محکم و با شدت بخوانیم. - فقط کلمه اول می تواند تشدید بگیرد چراکه یک کلمه عربی می باشد. در صورتی دوم و سوم صرفا تشابه دارند و اصلا نیاز به تشدید ندارد. - به هیچ عنوان نمی توانیم کلمه را به صورت تشدید دار در جدول بخش و صدا قرار دهیم. . امروز درس بازار علامت ( تشدید) همراه با قصه و اشنایی با مشاغل تدریس شد و متن درس روانخوانی شد . کتاب کار صفحات 203،204 انجام شد.
تکلیف: کتاب کار فارسی صفحه 205 انجام شود /متن درس (در بازار) خوانده شود ،کلمات تشدید دار در دفتر تلاش نوشته و جمله سازی شود .

نگارش اول

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: کتاب نگارش صفحات 103 الی 105 انجام شد

علوم اول

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: باسلام و وقت بخیر امروز درس در اطراف ما هوا وجود دارد تدریس شد و کتاب کار صفحات 100،101،102،103 انجام شد

فارسی اول

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: روان خوانی درس قرآن و میهن ما مرور و تمرین شد و جمله سازی شفاهی کار شد .
تکلیف: پسرم ارمغان شماره 22 انجام شود به جز قسمت علوم . دیکته شب از درس قرآن و میهن ما نوشته شود .روان خوانی تا نشانه خوا تمرین شود .

هوش و ریاضی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: صفحات 26،27 انجام شد .

ریاضی اول

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
تکلیف: پسرم از عدد 11 تا 30 با عدد و حروف بنویس.

فارسی اول

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: روان خوانی کتاب نشانه خوا و کتاب کار تمرین شد. /روان خوانی صفحات 78 و 79 تکرار و تمرین شد. کتاب کار فارسی صفحه 201 انجام شد.
تکلیف: پسرم با کلمات زیر جمله بساز. خواهر خواستن خواندن خواب خواهش روان خوانی فارسی درس قرآن کار شود.

نگارش اول

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: امروز صفحات (99،100،101) دوره ای کتاب نگارش با هدف تکرار و تمرین انجام شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: