1402/11/08
ریاضی اول
زارعی، سمیرا
امروز تم 17 کتاب ریاضی تدریس شد.صفحات 114،115،116 با مفهوم جمع اعداد توسط تشخیص چوب خط 5تایی و تبدیل به عدد 10 و شمارش و نوشتن حاصل جمع ها انجام شد.
کتاب کار ریاضی صفحه120 انجام شود.
فارسی اول
زارعی، سمیرا
امروز صفحه ی 176 کتاب کار فارسی انجام شد.
روان خوانی صفحه177 انجام شد،کلمات استثنا مشخص شد.بازی خواندم کلمات اُ استثنا انجام شد.(هرجا کلمات استثنا بود دانش اموزان دست می زدند). درس اُ استثنا مجددا تکرار و تمرین شد.کلمات به صورت تفکیکی در خورشید ها نوشته شد.لطفا کاغذهای کلمات استثنا در دفتر تلاش چسبانده شود.
روان خوانی صفحه 177 کتاب کار فارسی انجام شود.فردا پرسیده می شود.املا یک صفحه در دفتر تلاش نوشته شود.فردا املا تا پایان نشانه ج خواهیم داشت در صورت تمایل نقاشی ایجاد انگیزه کشیده شود.
املا اول
زارعی، سمیرا
فردا دفتر املای علوی،کتاب کار ریاضی،کتاب کار فارسی همراه دانش اموزان باشد.
سواد مالی
منصوریآریا، درسا
درس چهاردهم (تخصص گرایی) تدریس شد.
انیمیشن طنز (تخصص گرایی) گذاشته شد.
در رابطه با تخصص گرایی و مزایای آن با بچه ها صحبت شد.
معرفی کتاب داستان: تعمیرکاران کوچک
شعر تعمیرکار را با بچه ها همخوانی کردیم.
کتاب بچه ها چک شد.
خواهشمند است تکلیف درس چهاردهم صفحه 110 را انجام دهند.
با سلام و احترام خدمت اولیای محترم
خواهشمند است دست سازه های سواد مالی ( مثل قلک و عابر بانک ) را حتما روز چهارشنبه 11 بهمن جهت شرکت در نمایشگاه ( که در روز پنج شنبه است -12 بهمن ) تحویل مدرسه دهید.
با سپاس
دپارتمان سواد مالی
شطرنج
یوسفی، ژاله
امروز عزیزانمان دور دوم مسابقات داخلی خود را برگزار کردند. هدف از اینکار آماده سازی آنها با قوانین و فضای مسابقات است. آنها با این بازیها با اشتباهات خود روبرو شده شناخت بهتری پیدا کرده و همچنین اشکالات مختلف شروع بازی خود را رفع می کنند. دوستان گرامی روز پنجشنبه 12 بهمن ماه زمان دریافت کارنامه ما می توانیم صحبت کرده و من پاسخگوی سوالات شما هستم. ممنون از همراهیتان
1402/11/07
فارسی اول
زارعی، سمیرا
تدریس نشانه اُ استثنا با داستان و کدگذاری انجام شد. درس خروس خوش آواز کلمات و روانخوانی خوانده شد.تعدادی از کلمات این نشانه گفته و در دفتر تلاش نوشته شد. کلمات اُ استثنا باید با مرور فراوان برای دانش آموز تثبیت شود.جهت ایجاد انگیزه همه دانش اموزان خورشید درست کردند و روی آن کلمات ا استثنا را نوشتند.لطفا این خورشید در منزل جلوی چشم دانش اموز نصب شود و هرروز کلمات مرور شود تا در ذهن دانش اموز ثبیت شود(تنها راه تثبیت این نشانه حفظ کردن کلمات استثناست).کتاب کار فارسی صفحه173،174 انجام شد.ازاولیای عزیزبابت ایجاد انگیزه و جشن اسم سپاسگزارم.کوروش جان نامدار باشی.داستان بیدپا با هدف تقویت حافظه شنیداری در کلاس خوانده شد.
اولیای عزیز پسرانم را هنگام املا گفتن تا چندروز راهنمایی کنید که اُ استثنا دارد یا نه.بعد از چند روز تمامی دانش اموزان تشخیص این را راحت انجام می دهند.««««« کتاب کار فارسی صفحه175 انجام شود.املا یک صفحه نوشته شود.حتما در املا از کلمات اُ استثنا استفاده کنید.
نگارش اول
زارعی، سمیرا
کتاب نگارش صفحه 89،90 انجام شد.کتاب ها داخل کلاس می باشد. نکته:آموزش نشانه اُ استثناء:برای تدریس این درس باید به دانش آموزان بفهمانیم در کلماتی که اُ استثنا دارند در کلمه صدای (او ) دیده می شود ولی صدای اُ خوانده می شود.
کلمات اُ استثنا بخش و صدا کشی نمی شوند.
فردا کتاب کار فارسی، کتاب ریاضی همراه دانش اموزان باشد.
1402/11/05
1402/11/04
ریاضی اول
زارعی، سمیرا
کتاب کار رباضی صفحات116 ،117 انجام شد.
روز شنبه کتاب کار فارسی،کتاب نگارش،کتاب فارسی همراه دانش اموزان باشد.
فارسی اول
زارعی، سمیرا
نشانه جدید مرور شد.امروز بازی ذهنی نشانه ج انجام شد،هر دانش اموز کلماتی از نشانه ج را که در ذهن می امد در دفتر می نوشت،سپس شمارش کلمات توسط دانش اموزان انجام شد و امتیاز داده شد.روان خوانی صفحه 171 تکرار و تمرین شد.سپس صفحات 170،172 در کلاس انجام شد.روز شنبه تدریس نشانه جدید انجام می شود.
روز پدر بر تمام پدرهای عزیز مبارک .
به مناسبت روز پدر دانش اموزان فقط پیک ارمغان شماره 19 را انجام دهند.(بخش علوم انجام نشود)
املا اول
زارعی، سمیرا
املا تا پایان نشانه ل گفته شد.پسران گلم بسیار عالی املا نوشتند.ممنون از تکرار و تمرین پسران گلم.
دانش اموزانی که غلط املایی داشتند حتما در اخر هفته تکرار و تمرین لازم را داشته و از غلط هایشان در دفتر تلاش یک خط بنویسند.
مهارت زندگی
علوی، زهره
سلام و عرض ادب گفتگو در مورد کار گروهی و لزوم رعایت نوبت در فعالیت ها انجام شد.
رایانه
براتی، الناز
دانش آموزان با دستور برای همیشه در اسکرچ جونیور آشنا شدند.
آزمایشگاه
زارعی، سمیرا
به ازمایشگاه رفتیم و در مورد سازه های مختلف دوستان گفت وگو کردیم و دانش اموزان در مورد وسایلی که در کاردستیشان به کار رفته بود صحبت کردند.
1402/11/03
ریاضی اول
زارعی، سمیرا
عددنویسی مرور شد.در دفتر تلاش عددها از صفر تا50 نوشته شد سپس دور اعداد خوانده شده توسط دانش اموزان خط کشیده شد.
پسرم اعداد زیر را به شیوه ی جمع شانه ای انجام بده.
9+6=
6+6=
.
علوم اول
زارعی، سمیرا
لطفا فردا کاردستی دانش اموزان برای ثبت امتیاز همراهشان باشد.
فارسی اول
زارعی، سمیرا
امروز تدریس نشانه ج با شعر و انیمیشن و قصه انجام شد.ترکیبات گفته شد.کدگزاری انجام شد و تفاوت ان با نشانه خ گفته شد.کلمات جدید نوشته و خوانده شد.جهت ایجاد انگیزه این نشانه گنجشک هایی توسط دانش اموزان رنگ امیزی و برش داده شد.لطفا در دفتر تلاش دانش اموزان چسبانده شود. سپس زیر این گنجشک در دفتر تلاش 10 کلمه بنویس که صدای ج داشته باشد.کتاب کار فارسی صفحه167،168 انجام شد.از اولیای عزیز بابت تهیه پک ایجاد انگیزه بسیار سپاسگزارم
کتاب کار فارسی صفحه169 انجام شود.یکصفحه املا نوشته شود.
نگارش اول
زارعی، سمیرا
کتاب نگارش صفحه 87،88 انجام شد
فردا کتاب کار ریاضی،کتاب کار فارسی،دفتر املا همراه دانش اموزان باشد.املا تا پایان نشانه ل گفته می شود.دفتر املا در صورت تمایل نقاشی ایجاد انگیزه داشته باشد.