فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: زمین

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مبحث تقسیم همراه با دست ورزی تدریس شد.صفحه ی 73 کتاب درسی بدون پاورقی و کار در کلاس صفحه ی 74 کتاب درسی در کلاس با مشارکت عزیزانم حل شد.فیلم و فایل تدریس ارسال شد.کارت امتیاز ها،دفاتر ریاضی و ارمغان ها بررسی و تحویل عزیزانم داده شد.
تکلیف: پسرم اول فیلم ها را ببین سپس کتاب کار علوی فقط قسمت فعالیت کلاسی صفحه ی 105 تا سوال پنج صفحه ی بعد آن انجام شود.جدول ضرب را تکرار و تمرین کن چون تا یک ماه هر هفته آزمونک ضرب و تقسیم خواهیم داشت و روز آن را مشخصاً نخواهم گفت تا همیشه آماده باشی،جهت کلاس فردا هم کتاب درسی و کتاب کار علوی همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: فردا کتاب کار علوم علوی را همراه خود به مدرسه بیاورید .

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: درس دهم (یار مهربان) روانخوانی انجام شد.کلمات دارای ارزش املایی مشخص شد،بندها مشخص شد.درست و نادرست،درک مطلب و واژه آموزی درس دهم کامل در کتاب انجام شد.دفترهای فارسی تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.ارمغان هفته ی 15 تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.صندلی صمیمیت (گفت و گوی گروهی)در کلاس اجرا شد.
تکلیف: پسرم،امشب کلمات دارای ارزش املایی درس دهم را به ترتیب حروف الفبا بنویس و با سه تا از آن ها جملات خلاقانه و زیبا بنویس و دفترت را همراهت بیاور.فردا کتاب فارسی علوی و کتاب فارسی درسی همراه داشته باشید.برگه های رضایت نامه اردو به پسرانم تحویل داده شد،لطفا توسط اولیا امضا شود و فردا همراه داشته باشید.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: فردا املا گروهی از کلمات درس نهم و دهم خواهیم داشت،لطفا حتما دفتر املا همراه داشته باشید.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: درس 13 تدریس شد و سوالات آن تا صفحه87 با همکاری دانش آموزان حل شد . نمونه سوالات درس 9 و 10 و 11 و 12به دانش آموزان تحویل داده شد. برگه امتحان علوم به دانش آموزان تحویل داده شد اولیای گرامی امضاکنند فردا پسرهای عزیزم باخود به مدرسه بیاورند و به من تحویل دهند .
تکلیف: قسمت با خانواده صفحه 83 کتاب هدیه در منزل انجام شود به خط و تزئین زیبا کارت امتیاز 15 امتیازی داده می شود .

ورزش سوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش، بازی های ایستگاهی

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مبحث جدیدی تدریس نشده اما طبق زمانبندی بودجه ی دروس و صلاحدید دانش آموزانم،صفحه ی 76 کتاب درسی قسمت تمرین سوال 1 تا 3 با مشارکت عزیزانم حل شد.
تکلیف: ارمغان شماره ی 15 با دقت انجام شود، تکرار و تمرین جدی و کامل جدول ضرب انجام شود.فایل ارسالی در دفتر ریاضی انجام شود.جهت کلاس های روز شنبه کتاب و دفتر ریاضی و ارمغان همراه عزیزانم باشد.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: در آخرین روز از هفته‌ی علوم پروژه ی کارسوق:ساخت ماکت های جذاب خانه توسط دانش آموزان فعال و توانمندم انجام شد.فایل مربوط به هفته ی علوم از پروژه های پسرانم در کلاس پخش شد.
تکلیف: پسرم،کلماتی که نشانه های (ط،گ،ع،غ،ج،ح،ف)دارند را پیدا کن و با 4 تا از کلمات که بیشتر دوست داری جمله های زیبا بساز.روز شنبه دفتر فارسی همراه داشته باشید. روز شنبه کتاب فارسی درسی همراه داشته باشید.ارمغان هفته‌ی 15 کامل انجام شود و روز شنبه همراه داشته باشید.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: روز شنبه کتاب هدیه های آسمان را همراه خود به مدرسه بیاورید.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز اتیکت سینما را مرور کردند

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: فایل ارسال شده در دفتر ریاضی انجام شود.جدول ضرب کار شود.کتاب ریاضی و برگه های سنجش ریاضی توسط اولیا مشاهده و امضا شود فردا همراه عزیزانم باشد.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: در سومین روز از هفته ی علوم دو پروژه ی (کرم شب تاب:دانش آموزان در پروژه ی کرم شب تاب با محل زندگی، رشد، تغذیه و چگونگی تولید نور و نوع نور طبیعی یا مصنوعی بودن کرم شب تاب آشنا گردیدند و کاردستی مربوط به آن را ساختند. دانش آموزان در پروژه ی سیرک واشری توانستند آهنربا بسازند و با مفهوم میدان مغناطیسی آشنا شوند.در کلاس به صورت گروههای چهارخانه همراه با پخش فیلم، فایل و انجام آزمایشات جالب گروهی توسط دانش آموزانم انجام شد.
تکلیف: جهت کلاس پایه هیچ کتاب و دفتری در این درس همراه عزیزانم نباشد.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: سوالات صفحه 76 با همکاری دانش آموزان حل شد. درس دوازدهم تدریس شد و سوالات آن توسط دانش آموزان به صورت بارش فکری تا صفحه82 حل شد .
تکلیف: قسمت باخانواده صفحه 76 کتاب هدیه در منزل حل شود .

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس12(کسب و کار خانگی) تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی دانش آموزان با انواع مشاغل خانگی ،بررسی راه های پیشرفت کسب و کارها،شناخت کسب و کارهای خانگی شهری و روستایی و بررسی تفاوت های آن ها.فعالیت کلاسی صفحه 95 با کمک دانش آموزان انجام شد. تکالیف بررسی شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 96 انجام شود.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: آزمونک کتبی ضرب برگزار شد.تصحیح و تحویل داده شد.لطفاً توسط اولیا مشاهده و امضا شود.
تکلیف: فایل ارسال شده در دفتر ریاضی انجام شود.برای زنگ پایه فقط دفتر ریاضی همراه عزیزانم باشد.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: کتاب فارسی علوی درس نهم کامل در کلاس انجام شد.در سومین روز از هفته ی علوم دو پروژه ی (خمیر جادویی:شامل کاربردهای جالب نشاسته ذرت در زندگی روزمره آشنا شدند. تابلوی حبوبات:با استفاده از حبوبات داخل الگوها) در کلاس به صورت گروههای چهارخانه همراه با پخش فیلم، فایل و انجام آزمایشات جالب گروهی توسط دانش آموزانم انجام شد.
تکلیف: پسرم امشب حتما کلمات مخالف،هم معنی و هم خانواده درس نهم را تمرین کن.روز سه شنبه پروژه های (( سیرک واشری)) و ((کرم شب تاب)) در گروه های چهار خانه توسط دانش آموزان توانمندمان اجرا خواهد شد.ملزومات مورد نیاز پروژه توسط مدرسه تهیه شده است و نیازی به همراه داشتن وسیله ی خاصی از طرف پسرهای عزیزمان نمی باشد.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: فردا کتاب هدیه را همراه خود به مدرسه بیاورید.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: با آرزوی لحظاتی شاد در هفته ی علوم به اطلاعتان می رسانم عزیزانم فردا آزمونک کتبی ضرب خواهند داشت،پس خوب و کامل آماده باشند.جهت کلاس فردا هم نیازی به همراه داشتن هیچ دفتر و کتابی در این درس نیست.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: درس 7 با پرسش و پاسخ تکرار و تمرین شد . میوه هایی که در زنگ کافه سلامت اسلایس شده و خشک شده بود بین دانش آموزان پخش شد و دانش آموزان با لذت میل کردند.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: در دومین روز از هفته ی علوم دو پروژه ی (ترفندهای نمکی:شامل کاربردهای جالب نمک و آهن ربای گیج:خاصیت مغناطیسی و جالب آهن رباها) در کلاس به صورت گروههای چهارخانه همراه با پخش فیلم و انجام آزمایشات جالب گروهی توسط دانش آموزانم انجام شد.دانش آموزان در پروژه ی آهنربای گیج با انواع آهنربا و میدان جاذبه ای که ایجاد می کند و با کاربرد آهنربا در زندگی روزمره آشنا شدند.دانش آموزان در پروژه ی ترفندهای نمکی با چهار آزمایشی که انجام دادند در مورد کاربرد نمک در زندگی روزمره و استفاده های آن آشنا شدند. دفترهای فارسی تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.
تکلیف: پسرم امشب بخوان و بیندیش درس نهم (حوض فیروزه ای را برای پدر یا مادرت)روانخوانی کن.کلمات مخالف،هم معنی و هم خانواده درس نهم پرسیده می شودفردا کتاب فارسی علوی همراه داشته باشید.جهت پروژه های فردا :(تابلوی حبوبات:عزیزانم از هر کدام از حبوبات با تنوع رنگی برای جذابیت تابلوها در هر گروه به عنوان مثال «لوبیای کشاورزی،لوبیای قرمز،لوبیای سفید یا چشم بلبلی،ماش،عدس،لپه..»به اندازه ی یک مشت از هر کدام همراه خود داشته باشند.) و برای پروژه ی (خمیر جادویی:لوازم مورد نیاز از طرف مدرسه تهیه شده است.)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: