فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: زمین

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مبحث انواع زاویه و شناخت گونیا همراه با فیلم و دست ورزی در کلاس آنلاین تدریس شد.پاورقی صفحات 54 تا 57 کتاب درسی ریاضی حل شد،فیلم تدریس ارسال می شود.لطفا در صورت باقی ماندن مطالب این بخش ها تکمیل شود.مرور مباحث صفحات 26 تا 30 کتاب ریاضی انجام شد.سوال 4 ارمغان 11 حل شد.
تکلیف: پسرم طبق برنامه ی مرور مطالعه داشته باش. ارمغان شماره ی 11 را با دقت حل کن،فیلم تدریس زاویه و مرور دایره را حتما ببین،(نیازی به انجام تکالیف ذکر شده در فیلم نیس مگر به صلاحدید والدین،و صد البته انجامشون توصیه می شود)..فایل مرور را ارسال می کنم در پایان مطالب مروری هر بخش در قسمت تمرینات دو تمرین مروری قرار داده شده لطفا در دفتر ریاضی بنویس و با دقت انجام بده.جدول ضرب تکرار و تمرین شود به صورت مداوم.لطفاً فقط در صورت مجازی بودن تکالیف در پرتال ارسال شود.در صورت حضوری بودن روز شنبه،دفتر ریاضی و کتاب کار علوی ریاضی همراه عزیزانم باشد.**یلداتون مبارک**

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: تکالیف روز قبل بازدید شد.طبق برنامه مطالعاتی کاربرگی مربوط به دوره درس چهارم را همراه پسرانم انجام دادیم.کتاب فارسی علوی درس هفتم کامل انجام شد.
تکلیف: پسرم طبق برنامه مطالعاتی روز شنبه دوره درس پنجم را خواهیم داشت،لطفا کتاب فارسی درسی،فارسی علوی و نگارش را کامل بخوان روز شنبه پرسش خواهیم داشت.دفتر های فارسی روز شنبه همراه داشته باشید و همچنین کتاب فارسی درسی همراه خود بیاورید.ارمغان هفته یازدهم کامل انجام شود و روز شنبه همراه داشته باشید.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: املا مربوط به درس ششم و هفتم در کلاس انجام شد.فایل املا گذاشته ام برای دانش آموزانی که در کلاس مجازی کامل حضور نداشته اند.دفترهای املا در روزهای حضوری بررسی می شود.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: درس 10 مطالعات تدریس شد . سوالت آن نیز با همکاری دانش آموزان حل شد. بخشی از کاربرگه شماره 8 حل شد .
تکلیف: کاربرگه شماره 10 در منزل حل شود .

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: در صورت باز بودن مدارس روز شنبه کتاب هدیه های آسمان و کتاب قرآن را همراه خود به مدرسه بیاورید . لطفا دقت شود کتاب قرآن در برنامه هفتگی نیست اما با خود به مدرسه بیاورید .

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: نرمش موزیکال و بازی ترکیبی ریتمیک بوسیله چوبک و کاپ گیم و بازی حرکتی ریتمیک و بادی پرکاشن با موزیک شب یلدا اجرا شد‌.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مرور صفحات 19 تا 23 به صورت مبحث الگوهای متقارن با هدف شمارش و نحوه ی کشیدن تقارن توضیح داده شد.مبحث اجزای دایره،معرفی پرگار و اجزای اون و نحوه ی کشیدن دایره همراه با فیلم و اسلاید آموزش داده شد،پاورقی صفحات 49 تا 53 کتاب درسی مربوط به مبحث دایره در کلاس بررسی و انجام شد.فیلم تدریس و فایل آموزش و حل پاورقی های کتاب درسی ارسال شده.
تکلیف: پسرم فیلم های تدریس را حتما و کامل ببین، کتاب کار علوی بخش های مربوط به دایره را تا انتهای فصل کامل انجام بده.(صفحه ی 72 سوال 5 بالای تمرین و قسمت تمرین همین صفحه سوال 2 و 3 صفحه ی 73 سوال 8 صفحه 84 سوال 9).مرور طبق برنامه انجام شود.*با توجه به مبحث مروری این صفحات نیازی به حل کاربرگ نیست.فقط بررسی و مطالعه*در صورت حضوری بودن کتاب درسی و دفتر ریاضی و گونیا همراه عزیرانم باشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: صفحات 59 و 60 کتاب کار علوم علوی با همکاری دانش آموزان حل شد و مباحث تدریس شده مرور و تکرار شد .

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: تکالیف قبل بازدید شد.
تکلیف: کاربرگ مربوط به درس سوم گذاشته شد،لطفا جمله ها را با خط زیبایت در دفترت بنویس و عکس آن را برای من ارسال کن.پسرم امشب حتما درس چهارم را کامل تمرین کن که فردا پرسش از درس را داریم و می خواهیم درس را دوره کنیم.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
تکلیف: پسرم امشب یک املای 7 خطی از درس ششم و هفتم بنویس و عکس آن را برای من ارسال کن.درس ششم و هفتم را کامل تمرین کن که فردا املا داریم.لطفا فردا دفتر املا همراه داشته باشید.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: درصورت باز بودن مدارس کتاب مطالعات اجتماعی را همراه خود به مدرسه بیاورید و نمونه سوالات دوره مطالعاتی یعنی درس 1 تا 5 پرسیده می شود .

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس9(دستگاه خودپرداز) تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی با دستگاه کارتخوان و نحوه استفاده از آن،شناخت انواع خدمات این دستگاه،بررسی مراحل انجام کار با دستگاه خودپرداز از مرحله واردکردن کارت بانکی تا واردکردن رمز و دریافت رسید. فعالیت کلاسی صفحه 71 با کمک دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 72 انجام شود.

زیبانویسی

مدرس: شایسته، محبوبه
فعالیت: آموزش نوشتن حرف ((ن)) با نقاشی و بررسی نوشته های دانش آموزان

هوش و ریاضی

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: با پایان مرور فصل اول چکیده ی کامل از نکات و توضیحات و نمونه سوالات مرتبط مربوط به فصل اول خدمتتون ارسال می شود.بسیار جامع و مفیده،امیدوارم عزیزانم موفقترین باشند.(این مورد جزو تکالیف محسوب نمی شود.صرفاً جهت یک مرور عالی و بی نقص تقدیم حضورتون شده.)

آزمایشگاه

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: در صورت باز بودن مدارس کتاب کار علوم علوی را همراه خود به مدرسه بیاورید .

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: سوالات مروری صفحه ی 8 تا 12 حل شد،مباحث صفحات 13 تا 19 مرور شد.کتاب کار علوی صفحه ی 81 رفع اشکال و صفحه ی 83 در کلاس با مشارکت عزیزانم و توضیحات مجدد و کامل در خصوص مقایسه ی کسرها حل شد.
تکلیف: پسرم کتاب کارت را مطابق فایل ارسالی چک کن،تیک بزن،یک سوال باقیمانده از صفحه ی 84 و آخرین سوال صفحه ی 83 را در کتاب کارت حل کن،سپس نمونه سوال ارسالی در بخش هوش و ریاضی را در دفتر ریاضی ات بنویس و حل کن.جدول ضرب 0تا5 به صورت جدی کار شود.لطفاً و فقط در صورت اعلام مجازی بودن کلاس ها تکالیف در پرتال ارسال شود.در صورت حضوری بودن کتاب ریاضی درسی،دفتر ریاضی،پرگار همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: مباحث تدریس شده مرور و تکرار شد . فصل ششم کتاب تا پایان صفحه 60 تدریس شد و سوالات آن با همکاری دانش آموزان حل شد .
تکلیف: فردا در صورت باز بودن مدارس کتاب کار علوم علوی را همراه خود به مدرسه بیاورید .

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: کتاب فارسی علوی درس هفتم تا صفحه 57 انجام شد.طبق برنامه ی مطالعاتی درس دوم (زنگ ورزش) دوره شد.
تکلیف: پسرم امشب درس سوم کتاب فارسی درسی و نگارش فارسی و فارسی علوی را کامل بخوان فردا دوره خواهیم کرد.امشب ادامه کتاب فارسی علوی درس هفتم را کامل کن و عکس تکالیفت را برای من تا ساعت 21 ارسال کن.عکس تکالیف روز قبل را هم لطفا امشب ارسال کنید.فردا کتاب فارسی علوی همراه داشته باشید.

قرآن سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: ارکان نماز تمرین شود . رخوانی قرآن انجام شود . معنی کلماتی که زیرشان خط کشیده شده مطالعه شود پرسیده می شود . فردا درصورت باز بودن مدارس کتاب قرآن را همراه خود به مدرسه بیاورید .

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: در این جلسه چگونگی رسم نمودار در نرم افزار پاورپوینت و نحوه ی اعمال تغییرات روی آن آموزش داده شد.
تکلیف: در نرم افزار پاورپوینت نموداری رسم کنید که نمرات چند درس شما را مقایسه کند، سپس فایل خود را داخل همین تکلیف در پرتال، بخش رایانه تا روز یکشنبه 3 دی ارسال کنید. انجام و ارسال این تکلیف برای تمامی دانش آموزان الزامی می باشد.

هوش و ریاضی

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: پسرم بعد از مرور صفحات 13 تا 19 کتابت طبق برنامه ی مروری به این سوالات در دفتر ریاضی ات با دقت جواب بده و تنها در صورت داشتن سوال و یا غیرحضوری بودن کلاس های فردا آن را در پرتال تا ساعت 21 برایم ارسال کن.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مبحث مقایسه ی کسرها همراه با دست ورزی و بازی تدریس و صفحات 55،56،57 در کلاس انجام شد.فیلم های تدریس ارسال شده ،حتماً جهت تثبیت بهتر یادگیری ملاحظه شود.صفحات 8 تا 12 کتاب ریاضی مرور و سوالات مربوطه داخل دفتر ریاضی نوشته شد.به پیوست در فایل ارسال خواهد شد.
تکلیف: روز سه شنبه به صورت هماهنگ تمام دانش آموزان کلاس مسابقه ی سودوکو خواهند داشت تکرار و تمرین شود.5 سوال مروری داخل دفتر ریاضی نوشته شده لطفاً انجام شود.کتاب کار علوی صفحه ی 81 قسمت فعالیت کلاسی فقط سوال 1،2،3 انجام شود.طبق برنامه ی مروری،مرور صفحات انجام شود.جدول ضرب 0 تا 5 تمرین شود.از روز دوشنبه به صورت مستمر پرگار و گونیا و دفتر ریاضی همراه عزیزانم باشد. رضایتنامه ی اردوی پژوهسرا روز دوشنبه امضا شده همراه عزیزانم باشد،جهت کلاس های روز دوشنبه،کتاب کار علوی همراه داشته باشید..حل نمونه سوالات انیمیشنی فصل اول (دلخواه و امتیازی است).

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: روز دوشنبه کتاب علوم درسی را همراه خود به مدرسه بیاورید.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: پرسش کلاسی طبق برنامه مطالعاتی درس اول انجام شد.تکالیف چهارشنبه روز دوشنبه بازدید خواهد لطفا،دفترهای فارسی خود را همراه داشته باشید.
تکلیف: طبق برنامه مطالعاتی روز دوشنبه پرسش از تمامی قسمت‌های درس دوم (زنگ ورزش) خواهیم داشت،کتاب فارسی درسی،کتاب فارسی علوی و کتاب نگارش حتما کامل خوانده شود.پسرم،امشب در کتاب فارسی ات درس هفتم کلماتی که دو نقطه ای هستند را سبز و کلمات سه نقطه ای را آبی کن و روز دوشنبه کتاب فارسی ات را همراه داشته باش.لطفا دفتر فارسی و کتاب فارسی علوی خود را روز دوشنبه همراه داشته باشید.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: درس نهم تا صفحه 64 تدریس شد و سوالات آن به صورت بارش فکری با همکاری دانش آموزان حل شد.
تکلیف: با خانواده صفحه 59 در منزل انجام شود .

ورزش سوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش. بازی های ایستگاهی آموزش وارو یر روی دیوار

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: آزمون تیمز برگزار شد.کاربرگ ریاضی تحویل دانش آموزان داده شد.برنامه مطالعاتی سنجش دی به پیوست ارسال شد.لطفاً در جای مناسبی در دیدرس دانش آموز نصب شود.
تکلیف: پسرهای خوبم کاربرگ داده شده تحت عنوان اندازه گیری جرم حل شود.(ارمغان این هفته ندارند.)*تکلیف اختیاری*=یکی از دست ورزی های فیلم انیمیشنی که در 18 آذر تحت عنوان فیلم انیمیشنی صفحه ی 52،قسمت اول در پرتال ارسال شده،در منزل درست شود،اگر طرح خلاق دیگری مد نظر است مانعی ندارد(10 امتیاز خواهد داشت).لطفاً اولیا پیگیری بفرمایید که حتماً بچه ها طبق تاریخ مد نظر دروس برنامه ی مطالعاتی را مطالعه و مرور کرده ودر صورت داشتن سوال روز بعد هنگام رفع اشکال از آموزگار مربوطه بپرسند یا اولیای عزیز در پرتال به معلم مربوطه اطلاع دهند.جدول ضرب 0 تا 5 خوب و عالی کار شود.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: دانش آموزان را آزمایشگاه بردیم و انواع خاک و میزان نفوذپذیری خاک ها را آزمایش کردیم صفحه 59 تدریس و با همکاری دانش آموزان حل شد.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: دفتر های فارسی تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.
تکلیف: پسرم امشب 5 جمله به زمان آینده،3 جمله به زمان حال و یه جمله به زمان گذشته بنویسید و روز شنبه دفترهای فارسی خود را همراه داشته باشید.برای روز شنبه دوره درس اول کتاب فارسی درسی را خواهیم داشت،لطفا تمام قسمت های درس اول(محله ما) کتاب فارسی درسی،کتاب فارسی علوی و کتاب نگارش فارسی کامل خوانده شود. روز شنبه کتاب فارسی علوی و فارسی درسی همراه داشته باشید.

نگارش سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: کتاب نگارش فارسی درس هفتم کامل در کلاس انجام شد.گتاب ها تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: درس 9 تدریس شد و سوالات آن با همکاری دانش آموزان حل شد.
تکلیف: صفحه 34 به کار ببندیم را درمنزل انجام دهید.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: شنبه کتاب هدیه را همراه خود به مدرسه بیاورید . سوالات درس7 و 8 هدیه مطالعه شود پرسیده می شود .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: