فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: زمین

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: دانش آموز عزیزم! بهار در راه است و از فردا در تعطیلات به سر می برید، *برایتان تکلیف نوروزی در نظر گرفتم*خوب گوش کن و تا انتهای متن با من همراه باش؛ *تا توان دارید در چمنزارها و گلزار ها بدوید*؛ اگر زمین خوردید و سر زانوی شلوارتان پاره شد *غصه نخورید* ، *زندگی ارزش غم خوردن و فرسودگی را ندارد.* *عزیزای دلم*با مامان و بابای قشنگت یا حتی دوست و فامیل ؛ قایم موشک ، اسم'فامیل، منچ ، چالش ها و بازی های جدول ضربمان و آنچه بازیهای سنتی است بازی کنید و تا مدتی از روز گوشی ها و تبلت هایتان را از خود دور کنید.* *به مارک و برند لباس‌های همدیگر توجه نکرده و هرگز کفش‌های خود را با هم مقایسه نکنید ؛ بلکه به دست رفاقتی که صمیمانه به هم می دهید و لبخند و ذوق کودکانه ی بی ریای خود و خنده هایتان که در فضا می پیچد توجه کنید.* *هر از گاهی با صدای بلند شعر و ترانه بخوانید ، اگر شعر بلد نیستید در فضای آزاد جیغ بکشید هوراااااااا بکشید، هلهله کنید.* *موسیقی گوش دهید و با دستان ظریف و قشنگتون ضربه هایی بزنید و روحتان را شاد کنید.* *بخندید و بخندید، اگر خنده تان نیامد همدیگر را آنقدر قلقلک دهید تا بخندید.....* *بزرگتر هایتان را معلم واقعی خود بدانید، هر روز صبح صورت پدر و مادر تان را غرق بوسه کنید، همچنین صورت پدر بزرگ ها و مادر بزرگ های مهربون تان را، اگر خواهر یا برادری در کنارتان دارید آنها را هم ببوسید.* ،،، پس کی تکالیفتان را می نویسید !؟ *به بزرگ تر ها بگویید معلممان گفته؛بوسیدن شما، تنها تکلیف ماست...* تکلیفمان؛ *خنده و شادی است...* *تکلیفمان شور و نشاط است...* *تکلیفمان **صرف فعل زندگی کن** است..* *تکلیفمان **تنفس در هوای تازه** است....* *وقت برای اینکه بگوییم:(بچه ها تمرین ها را بنویسید) زیاد است....* *معلم شما_مریم بهجتی* *28 اسفند 1402* ((پسرم هر روز بخشی از پیکت را هم خوش خط و تمیز انجام بده..کاملترین پیک 50 امتیاز خواهد داشت.)) *سبد سبد گلهای سرخ و میخک*میخوام بگم عزیزِ دلِ خانم بهجتی، جلو جلو عیدِ شما مبارک* *یادتون باشه خانم معلمتون عاشقانه دوستتون داره و از الان دلتنگتونه و مشتاقانه منتظر دیدن روی ماه و پرانرژی شما در چهاردهم فروردین ماه است.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: بهار ثانیه ثانیه می آید... و اینجا کسی هست که به اندازه شکوفه های بهاری برایتان آرزوهای خوب دارد... نو شدن بهار و فرا رسیدن عید را به پسران عزیزم و خانواده های محترمتان تبریک میگم ، دوستتان دارم و از همین الان کلی دلتنگتان هستم تعطیلات خوب و خوشی برایتان آرزومندم ارادتمند شما زمانی .

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
تکلیف: به نام و خداوند جان خرد پسرای عزیزم، سال نو و بهاری نو را فرصتی نو برای تازه شدن و چگونه زیستن می بینم و برای وجود نازنینت در این فرصت نو شوری نو برای ساختن و بهتر زیستن آرزو می کنم.امیدوارم در این سال جدید بهترین ها سهم قلب مهربان شما عزیزانم باشد.دوستتون دارم و خیلی دلتنگتونم.مشتاق دیدار دوباره روی ماهتون هستم. تکلیف عید نوروز:عزیزانم هرروز بخشی از پیک عیدانه خود را انجام دهید و ........ «فیلم ساز شو» از سفره هفت سین ها یا جاهای دیدنی و جذابی که در طول عید میری عکس و فیلم بگیر و در آخر یک کلیپ خاطره انگیز از تعطیلات عیدت درست کن. فعالیت بعدی.......... «نویسنده شو» یک داستان بنویس براش اسم انتخاب بکن و داخل یک دفترچه بنویس سعی کن در هر صفحه نقاشی مربوط به داستانت را بکشی. فعالیت ها کاملا اختیاری می باشد و امتیاز دارد.
فعالیت: دانش آموزان عزیز ،بهار ، فصل غنچه‌ها ، فصل شکفتن است ... لبهایتان همیشه بهاری باد ! پیشاپیش، فرارسیدن سال جدید را به پدر و مادرهای گرامی و پسرهای دوست داشتنی علوی تبریک عرض می نمایم. پسرهای عزیزم چند روز ابتدایی نوروز را به کارهای مورد علاقه خود اختصاص دهید و پس از آن به جهت تثبیت آموخته ها "عیدانه" را تکمیل نمایید تا بعد از تعطیلات عید سرحال، شاداب و پربار در مدرسه حضور داشته باشید. لازم به ذکر است بعد از عید نمایشگاهی از آثار دانش آموزان و عیدانه های برتر برگزار می شود. روز 14 فروردین منتظر همه ی پسرهای عزیز در مدرسه هستیم. به امید روزهای پر امید، همیز معاون آموزشی دبستان

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: ارمغان هفته 23 و 24 در کلاس حل شد.فایل پاسخ ارمغان گذاشته شد.
تکلیف: پسرهای خوبم که غایب بودند لطفاً ارمغان ها را در منزل حل کنند.فایل پاسخ ارمغان گذاشته شده لطفاً بعد از نوشتن خودتان با فایل چک کنین و در خانه تکانی حسابی به پدر و مادر عزیزتان کمک کنین.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوی ریاضی صفحات 158_157_156 در کلاس با مشارکت عزیزانم حل و مبحث حل مسئله ی نمادین سازی و حدس و آزمایش به صورت کامل رفع اشکال شد.
تکلیف: پسرم تکلیف نوشتاری نداریم تنها تکلیف شما رسیدگی و همراهی و کمک به پدر و مادرتان در ایام خانه تکانی خواهد بود.«غایبین امروز لطفاً فعالیت کلاسی امروز را انجام دهند».جهت کلاس روز شنبه فقط ارمغان 23 و 24 همراه عزیزانم باشد.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: کلمات مخالف،هم معنی و هم خانواده درس چهاردهم در کلاس دوره شد.املای پاتخته ای کلمات درس پانزدهم در کلاس تمرین شد.
تکلیف: پسرم تکلیف نوشتاری نداریم.کلمات مخالف،هم معنی و هم خانواده درس پانزدهم کامل خوانده شود.جهت کلاس های روز شنبه ارمغان های هفته ی 23 و 24 را همراه داشته باشید.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: تا پایان درس 20 تدریس شد و سوالات آن با همکاری دانش آموزان حل شد.
تکلیف: عیدانه و هدیه ی نوروزی تحویل دانش آموزان عزیز داده شد.

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: وارم آپ موزیکال و بازی حرکتی هدفمند انجام شد .

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز پارت اول اتیکت دوست یابی را به وسیله ی بازی و نمایش آموزش دیدند

آزمایشگاه

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: تا پایان فصل 13 تدریس شد و سوالات آن با همکاری دانش آموزان حل شد
فعالیت: گاهی خدا می خواهد با دست تو دست دیگر بندگانش را بگیرد وقتی دستی را به یاری می گیری، بدان که دست دیگرت در دست خداست. اولیای گرامی ،برای سهولت تهیه اقلام مورد نیاز سیل زدگان ، پسران عزیزمان می توانند کمک‌های خود را به صورت نقدی فردا چهارشنبه بیست و سوم اسفند ماه به مدرسه تحویل دهند تا به صورت متمرکز به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان اهدا شود.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: صفحه ی 122 و 123 کتاب درسی همراه با بازی و انجام آزمایشات کتاب در کلاس حل شد.کتاب کار علوی صفحه ی 155 تا سوال 4 انجام شد.
تکلیف: پسرم تکلیف نوشتاری نداریم،فقط فیلم با دقت دیده شود.جهت کلاس فردا هم فقط کتاب کار علوی همراه شما عزیز دلم باشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: کتاب علوم تا پایان فصل 13 تدریس شد و سوالات آن تا صفحه 122 با همکاری دانش آموزان حل شد .
تکلیف: فردا کتاب علوم درسی را همراه خود به مدرسه بیاورید.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: دفترهای فارسی تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.
تکلیف: پسرم کلمات درس چهاردهم و پانزدهم را کامل تمرین کن فردا در کلاس دوره خواهیم کرد.فردا دفتر فارسی درسی همراه داشته باشید.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: کتاب مطالعات را همراه خود به مدرسه بیاورید متن درس 19 و 20 مطالعه شود پرسیده می شود.

قرآن سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: کتاب قرآن تا صفحه 96 تدریس شد و رو خوانی آیات انجام شد و کلماتی که زیرشان خط کشیده شده معنی شد .

متن اطلاعاتی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: تحویل عیدانه و هدیه ی نوروزی پسران عزیز و گرفتن عکس با سفره ی نوروزی فردا بیست و سوم اسفند ماه در مدرسه انجام خواهد شد. منتظر دیدن پسرهای عزیزم هستم.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوی صفحات 148 و 151 توسط عزیزانم در کلاس حل شد،صفحه ی 150 رفع اشکال شد.اردو برگزار شد.
تکلیف: پسرم صفحه ی 152 کتاب کار علوی را تا سوال 14 صفحه ی 153 انجام بده.جهت کلاس فردا کتاب درسی و کتاب کار علوی همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: حضور در اردوی علمی و فرهنگی کاخ گلستان و آشنایی با دوره ی قاجار و میراث فرهنگی ایران عزیزمان

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: کلمات مخالف،هم معنی و هم خانواده درس پانزدهم در کتاب فارسی علوی کامل انجام شد،کتاب ها تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.بیدپای فارسی اسفندماه (طرح افزایش درک مطلب کودکان دبستانی با هدف توسعه سواد خواندن)در کلاس انجام شد.
تکلیف: پسرم امشب کلمات هم معنی درس چهاردهم را بخوان و پنج تا از آنها (هر کدام که دوست داری) را انتخاب کن در دفتر فارسی ات بنویس و با آن ها جمله های زیبا و خلاقانه بساز.فردا دفتر فارسی همراه داشته باشید.جهت کلاس های فردا حتما فردا کتاب فارسی درسی همراه داشته باشید.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: دفترهای املا تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.
تکلیف: لطفا دفترهای املا توسط اولیا امضا شود.

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: در این جلسه پروژه اول نرم افزار پاورپوینت توسط دانش آموزان و به صورت گروهی انجام شد.
تکلیف: پروژه شماره دو نرم افزار پاورپوینت که صفحه 83 و 84 کتاب می باشد را برای جلسه آینده انجام داده و فایل آن را داخل پرتال بخش رایانه داخل همین تکلیف تا تاریخ 19 فروردین ارسال کرده یا داخل فلش روز 20 فروردین به معلم رایانه تحویل دهید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: