فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: زمین

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوی صفحات 50 تا 55 به صورت کامل در دو زنگ متوالی با مشارکت عزیزانم در کلاس حل و رفع اشکال شد.فایل مربوط به حل صفحات ذکر شده ارسال شد.
تکلیف: پسرم کتاب کار علوی صفحه ی 56 را به صورت کامل و با دقت حل کن.معلم شو:در بالای صفحه ی 57 کتاب کار علوی در قسمت سفید صفحه،تمرینی که می گویم بنویس: بنویس 4 کیلو و 500 گرم حالا یک دایره بکش و در آن طرفش بنویس 4750 گرم حالا برای مادر و پدر عزیزت بگو در این مثال چرا از شعر کبوتر با کبوتر باز با باز استفاده می کنیم و در نهایت کدام بزرگتر،کوچکتر یا مساوی است مطابق فایل ارسالی،در نهایت یک بغل پر از مهر و یک 5 امتیاز از مادر یا پدر عزیزت هدیه بگیر تا من هم به شما یک مثبت جانانه هدیه دهم.برای کلاس فردا فقط کتاب کار علوی همراه شما آقا معلم کوچکم باشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: مباحث تدریس شده مرور و تکرار شد . انیمیشن چرخه آب درس 5 برای دانش آموزان پخش شد و چرخه ی آب کاملا توضیح داده شد . زنگ بدون کیف در کلاس اجرا شد و مباحث درس علوم با بازی بچه ها به صورت پانتومیم توضیح داده شد.
تکلیف: فردا کتاب درسی علوم را همراه خود به مدرسه بیاورید.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: دفتر های فارسی بازدید شد و به پسرانم تحویل داده شد.
تکلیف: فردا کتاب فارسی علوی همراه داشته باشید. پسرم سه بند از درس (بلدرچین و برزگر)را که بیشتر خوشت آمده را در دفتر فارسی ات بنویس و فردا دفترت را همراه خود بیاور.کلمات مخالف،هم معنی،هم خانواده درس پنجم پرسیده می شود.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: فردا کتاب مطالعات اجتماعی را همراه خود به مدرسه بیاورید. سوالات اجتماعی از درس اول تا درس 4 که به دانش آموزان داده شده مطالعه شود پرسیده می شود .

قرآن سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: صفحات 27 و 28 و 29 تدریس شد و کلماتی که زیرشان خط کشیده شده معنی شد.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس6(بانک ها) با ارائه فیلم و پاورپوینت آموزشی تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی با تاریخچه بانک ها و اولین بانک،بررسی لوگوی بانک ها و شناخت ویژگی های منحصر به فرد هریک،خدمات بانک ها و ... فعالیت کلاسی صفحه 53 با کمک دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 54 انجام شود.

زیبانویسی

مدرس: شایسته، محبوبه
فعالیت: نحوه اتصال حروف(د.ذ) به حروف( ب.پ.ت.ث.) تدریس شد . نقاشی مربوط به درس انجام شد . کلمات مربوط به درس تمرین شد

هوش و ریاضی

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: بازی _ریاضی جذابمون به صورت شکلک های تعادلی همراه با پرسش ضرب با هدف= 1. حفظ تعادل و تمرکز 2. خنده و لذت یادگیری ضرب 3. کاهش استرس پرسش و پاسخ در کلاس انجام شد.
تکلیف: پسرم در جدول ضرب 0 تا 2 آن هایی را که بیشتر ایراد داری،روی فلش کارت های کوچک نوشته و در قسمت های مختلف منزلتان نصب کن تا در آن ها حرفه ای شوی و بازی امروز را در هر زمانی که می توانی در منزل با اهالی خانواده ات انجام بده و کلی لحظات شیرین برای عزیرانت خلق کن.اگر تمایل داشتی می توانی عکس بگیری و برای من بفرستی.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: جدول ضرب پرسش شد.صفحه ی 39 سوال 5 و 6 و 7 و صفحات 40 و 41 کتاب درسی در کلاس حل و رفع اشکال شد.کتاب کارها تحویل دانش آموزان داده شد.فایل حل کامل فصل دو کتاب ریاضی ارسال شده،بخصوص غایبین لطفاً چک و کل صفحات بررسی و انجام شود.
تکلیف: پسرم کتاب کار علوی صفحه 53 قسمت فعالیت کلاسی تا پایان صفحه ی 54 انجام شود،جدول ضرب 0 تا دو را از مادر یا پدر عزیزت بپرس یادت باشد قانون پرسش ما را با احترام رعایت نمایند،یعنی بدون مکث بدون تکرار پاسخ شما را بدهند.جهت کلاس های فردا فقط کتاب کار علوی همراه شما پسر خوب من باشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: پرسش کلاسی انجام شد مباحث تدریس شده تکرار و تمرین شد . صفحه 33 و 34 کتاب کار علوی باهمکاری دانش آموزان حل شد .
تکلیف: دانش آموزانی که قسمت فعالیت عملکردی صفحه 35 کتاب کار علوی را انجام دهند کارت امتیاز دریافت می‌کنند. فردا کتاب درسی علوم را همراه خود به مدرسه بیاورید . نمونه سوالات درس 4 مطالعه شود پرسیده می شود .

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: از تعدادی از پسرانم کلمات مخالف،هم معنی و هم خانواده درس بلدرچین و برزگر پرسیده شد.دفتر های فارسی بازدید شد و به پسرانم تحویل داده شد.
تکلیف: کلمات دارای ارزش املایی درس پنجم (بلدرچین و برزگر) را بنویس و برای 7 تا از کلمات جمله های زیبا بساز و دفترت را فردا همراه خودت به مدرسه بیاور.

نگارش سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: نگارش درس پنجم (بلدرچین و برزگر )کامل در کلاس انجام شد و کتاب ها به پسرانم تحویل داده شد.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: دفتر های املا تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.
تکلیف: لطفا دفتر های املا توسط اولیا امضا شود.

قرآن سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: فردا کتاب قرآن را همراه خود به مدرسه بیاورید. ارکان نماز پرسیده می شود ، روخوانی قرآن پرسیده می شود و کلماتی که زیرشان خط کشیده شده و در کلاس معانی آن ها گفته شده مطالعه و تمرین شود پرسیده می شود

هنر سوم

مدرس: تقوایی، فاطمه
فعالیت: رنگ آمیزی وتکمیل کارمسابقه انجام‌شد.

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز در کلاس مهارت های زندگی درک احساسات دیگران را به وسیله بارش فکری و بحث گروهی آموختند

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: در این جلسه نحوه اضافه کردن تصویر از داخل رایانه و تصویر آنلاین در اسلاید و بخش تنظیمات تصویر یعنی picture format آموزش داده شد.
تکلیف: یک پاورپوینت جدید باز کنید، ابتدا یک دیزاین آماده انتخاب کنید، سپس به پاورپوینت خود دو یا سه تصویر اضافه کرده و به دلخواه به آن ها استایل دهید، در نهایت فایل را ذخیره کرده و به صورت pdf ارسال کنید. این تکلیف نمره امتیازی دارد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مسابقه ی آقای ریاضی برگزار شد،مبحث تقریب با مرور سال گذشته ، همراه با داستان و بارش فکری تدریس و صفحات 37 به صورت کامل،صفحه ی 38 سوال 3 در کلاس همراه با مشارکت عزیزانم تدریس شد.کتاب ها بازدید و تحویل داده شد.کتاب کارها در مدرسه نگه داشته شد.
تکلیف: پسرم صفحه ی 38 کتاب ریاضی سوال 1 و 2 را کامل کن،صفحه 40 کتاب درسی سوال 6 و صفحه ی 41 کتاب درسی به صورت کامل انجام بده.جهت کلاس فردا کتاب ریاضی درسی همراه عزیزانم باشد.جدول ضرب تمرین شود پرسش خواهیم داشت.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: مباحث تدریس شده مرور و تکرار شد . صفحات 31 و 32 کتاب کار علوی با همکاری دانش آموزان حل شد .
تکلیف: فردا کتاب کار علوم علوی را همراه خود به مدرسه بیاورید .نمونه سوالات درس 4 مطالعه شود پرسیده می شود .

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: کلمات مخالف و هم معنی و هم خانواده درس (بلدرچین و برزگر) انجام شد.بیاموز و بگو درس پنجم (تدریس زمان حال) و نگاه و کن و بگو درس پنجم در کلاس انجام شد. دفتر های فارسی تصحیح شد و تحویل پسرانم گردید.
تکلیف: پسرم 5 جمله به زمان حال بنویس و دفترت را فردا همراه خودت به مدرسه بیاور. کلمات مخالف،هم معنی و هم خانواده درس پنجم پرسیده می شود.

نگارش سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
تکلیف: فردا کتاب نگارش فارسی همراه داشته باشید.(جهت حل کردن تمرین های درس پنجم)

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: املای تقریری از درس های چهارم و پنجم انجام شد.دفتر های املا جهت تصحیح شدن در مدرسه می باشد.

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: با حرکت اسب و طرز گرفتن مهره‌های حریف با آن آشنا شدیم
تکلیف: صفحه 8 تمرین وزیر و صفحه 9 تمرین اسب انجام شود.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: ضرب عدد دو پرسش شد،ضرب عدد صفر و یک همراه با دست ورزی و بارش فکری تدریس شد،نکات مهم وارد دفتر شد،دفاتر بازدید و تحویل عزیزانم شد.
تکلیف: صفحه ی 40 کتاب درسی به جز سوال 6 کامل انجام شود.معلم شو=ضرب 0 و یک و دو را با یک مثال برای مادر یا پدر عزیزت تدریس کن و در پایین صفحه ی 40 کتاب ریاضی ات یک امضا و یک قلب زیبا از والدینت هدیه بگیر،سپس جدول ضرب 0 تا 2 را تکرار و تمرین کن،پرسش می شود،جهت کلاس فردا کتاب ریاضی درسی و کتاب کار علوی همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: فردا کتاب کار علوم علوی را همراه خود به مدرسه بیاورید . برگه کپی سوالات درس 4 مطالعه شود پرسیده می شود .

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: درس پنجم کتاب فارسی درسی (بلدرچین و برزگر) روانخوانی انجام شد.بندها مشخص شد و همچنین کلمات دارای ارزش املایی درس را خط کشیدیم. درک مطلب،درست و نادرست و واژه آموزی تدریس شد. تکالیف تصحیح شد و دفتر ها و کاربرگ ها تحویل پسرانم شد. .
تکلیف: پسرم،سه کلمه بنویس که به چند شکل می توانیم بخوانیم و با هر شکل آن ها یک جمله ای بساز مانند دَه و دِه و نمونه های که در کلاس تمرین کردیم.فردا دفتر فارسی،کتاب فارسی درسی و کتاب فارسی علوی همراه داشته باشید.

نگارش سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: نگارش صفحه 32 تمرین اول و دوم در کلاس انجام شد و کتاب ها تحویل پسرانم شد.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: دفتر های املا جهت تصحیح شد و تحویل پسرانم شد.دانش آموزانی که دفتر املا امروز همراه نداشته اند حتما فردا همراه خود بیاورید.
تکلیف: پسرم حتما درس چهارم و پنجم را تمرین کن. فردا دفتر املا همراه داشته باشید.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: صفحه 38 با همکاری دانش آموزان حل شد. درس ششم تدریس شد و متن کتاب توسط دانش آموزان روخوانی شد. به سوالات قسمت دوست دارم و کامل کنید صفحه 43 باهمکاری دانش آموزان پاسخ داده شد و بچه ها از روی تخته وارد کتابشان کردند.

ورزش سوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش_آزمون شنای سوئدی_برگزاری بازی های ایستگاهی (فوتبال ،بسکتبال و والیبال )

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: نکات مربوط به حفظ و قوانین جدول ضرب با مشارکت عزیزانم به صورت کوتاه،همراه با بارش فکری، پخش فیلم و پرسش مرور شد.کتاب کار علوی صفحه ی 48 همراه با نکات پایه ای تدریس و با مشارکت دانش آموزانم در کلاس آنلاین حل شد.فیلم تدریس این مبحث مهم ارسال شد.
تکلیف: پسرم جدول ضرب ستون 2 را به صورت پراکنده طبق ویس ارسالی خوب تمرین کن، پرسش خواهیم داشت،سپس کتاب کار علوی صفحات 50 و 51 را با دقت انجام بده اگر بلد نبودی به فیلم ها و مطالب کتابت مراجعه کن و سعی کن به تنهایی و با رعایت نکات مهمی که به شما آموزش دادم آن ها را حل کنی(لطفاً تکالیف و فعالیت ها به هیچ عنوان در پرتال ارسال نشود،در اولین جلسه ی حضوری بعد از شرایط مجازی تمام تکالیف بازدید و رفع اشکال خواهد شد).در صورت حضوری بودن کلاس های شنبه کتاب ریاضی درسی و دفتر ریاضی همراه شما باشد.طبق صلاحدید گروه معلمان پایه ی سوم این هفته ارمغان شماره ی 8 انجام نشود.متشکرم.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: املا خلاق در کلاس آن لاین اجرا شد.بیدپای فارسی آبان ماه (طرح افزایش درک مطلب کودکان دبستانی با هدف توسعه خواندن )برگزار شد.دفتر های فارسی دانش آموزانی که ارسال کرده بودند تصحیح شد.(لطفاً تکالیف و فعالیت ها به هیچ عنوان در پرتال ارسال نشود،در اولین جلسه ی حضوری بعد از شرایط مجازی تمام تکالیف بازدید و رفع اشکال خواهد شد).طبق صلاحدید گروه معلمان پایه ی سوم این هفته ارمغان شماره ی 8 انجام نشود.متشکرم.
تکلیف: پسرخوبم،امروز یک تکلیف جذاب داریم. یک برگه A4 را جدول بندی کن و سپس کلمات مهم درس آواز گنجشک را با خط خوش بنویس.روز شنبه همراه خود بیاورید. روز شنبه حتما کتاب فارسی درسی همراه داشته باشید.

نگارش سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
تکلیف: کتاب نگارش فارسی روز شنبه همراه داشته باشید.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: تکالیف املای دانش آموزانی که ارسال کرده بودند بازدید شد. لطفا عکس املای امروز در پرتال ارسال شود.
تکلیف: دفتر های املا در اولین روز حضوری شدن تصحیح می شود.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: درس 6 کتاب مطالعات اجتماعی تدریس شد . به سوالات درس با همکاری دانش آموزان پاسخ داده شد .

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: در صورت باز بودن مدرسه روز شنبه کتاب هدیه های آسمان را همراه خود به مدرسه بیاورید.

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: نرمش موزیکال و بازی ترکیبی ریتمیک بوسیله کاپ گیم و بادی پرکاشن و بازی حرکتی ریتمیک انجام شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: