فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: زمین
فعالیت: با سلام و احترام اولیای محترم به اطلاع می رساند همزمان با روز هنرمند نمایشگاهی از آثار هنری در مدرسه برای دانش آموزان برگزار خواهد شد. در صورتی که اولیای گرامی در هر شاخه ای از هنر  مانند : نقاشی، عکاسی، شمع سازی، منبت کاری، سفالگری، قالی بافی، عروسک سازی و ... تبحر دارند و می توانند آثار خود را جهت شناخت دانش آموزان از هنر ارزشمندشان  در دبستان به نمایش بگذارند؛ جهت هماهنگی از طریق روابط عمومی به معاون پرورشی خانم اسماعیلی اطلاع دهند تا هماهنگی های لازم با ایشان انجام شود. با تشکر

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: صفحات 16 و 17 کتاب درسی ریاضی مبحث ساعت بعد از ظهر با داستان، دست ورزی و نمایش فیلم تدریس شد و سوالات کتاب با پرسش و پاسخ از دانش آموزان حل شد.
تکلیف: کاردستی صفحه 17 کتاب درسی انجام شود. پسرهای عزیز حتما خودتان مکعب را درست کنید. برای کشیدن طرح باز شده مانند خلاق باش صفحه ی 15 کتاب عمل کنید. دو فیلم مربوط به ساعت ( مرور ساعت سال دوم و تدریس ساعت بعد از ظهر مشاهده شود)

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: هرم غذایی دوباره یادآوری شد و فواید هرگروه برای بدن تدریس و توضیح داده شد . صفحات 16 ، 17 ، 18 و 19 کتاب کار علوی توضیح داده شد و سوالات آن با همکاری پسرهای عزیزم حل شد و از روی تخته داخل کتاب وارد کردند و دانش آموزان مباحث تدریس شده را روی خوراکی ها و تغذیه های خود مشاهده و پیدا کردند .
تکلیف: تکلیف فردا کتاب کار علوی را همراه خود به مدرسه بیاورید لطفا دقت کنید ما هر روز تعدادی از دانش آموزان را داریم که همراه خود کتاب لازم را نمی آورند لطفا پرتال با دقت چک شود باتشکر از همکاری شما

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: دفترهای فارسی تصحیح شد و به دانش آموزان تحویل داده شد. بیاموز و بگو درس دوم انجام شد.
تکلیف: پسر خوبم،دو بند از درس دوم را که خودت دوست داری انتخاب کن و بی نقطه در دفتر فارسی ات بنویس.فردا دفتر فارسی همراه داشته باشید. کتاب فارسی درسی همراه داشته باشید.

نگارش سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: نگارش صفحه 14 و 15 در کلاس انجام شد.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: املا از واژه های دارای ارزش املایی درس دوم انجام شد.
تکلیف: دفترهای املا جهت تصحیح شدن در مدرسه می باشد.

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: ارزشیابی مهره‌ها و مقایسه آنها با یکدیگر
فعالیت: با سلام و احترام ولی گرامی به اطلاع می رساند رمز آزمون کاریبو دانش آموزانی که قبلا ثبت نام کرده بودند امروز به پسران عزیزمان تحویل داده شده است. مطابق اطلاعیه های قبلی رمز را وارد سایت کاریبو نمایید.حتما تا روز قبل از آزمون یک بار وارد شده و از درستی رمز اطمینان حاصل نمایید. لازم به ذکر است آزمون به صورت آنلاین است. دانش آموزان روز چهارشنبه 26 مهر (بعد از خروج از مدرسه) و یا پنج شنبه 27 مهر می توانند در منزل تا ساعت 17:00 وارد سایت شده و به سوالات پاسخ دهند. ( فقط در یکی از روزها به سوالات پاسخ داده شود.) با تشکر همیز ( معاون آموزشی دبستان)

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: برای فردا 23 مهر کتاب کار علوم علوی را همراه خود به مدرسه بیاورید لطفا بادقت مطالعه بفرمایید دانش آموزی اشتباه کتاب را نیاورد . کاربرگ نکات درس 2 علوم که هفته پیش داخل پرتال گذاشته شد مطالعه شود.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: کتاب فارسی درسی قسمت نگاه کن و کلمات مخالف و هم معنی و هم خانواده درس دوم در کتاب فارسی علوی انجام شد. کلمات مخالف و هم معنی و شعر حفظی پدربزرگ از تعدادی از دانش آموزان پرسیده شد. ارمغان هفته چهارم در کلاس انجام شد.
تکلیف: فردا شعر حفظی و کلمات مخالف و هم معنی پرسیده می شود. دفتر های فارسی جهت تصحیح شدن در مدرسه می باشد. فردا کتاب فارسی درسی همراه داشته باشید.

نگارش سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: نگارش درس دوم قسمت اول (نوشتن از 6 سطر اول درس دوم)توسط دانش آموزان در کلاس انجام شد.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: دفتر های املا تصحیح شد.به جهت اینکه فردا املا داریم دفتر ها در مدرسه می باشد.
تکلیف: فردا املا از درس دوم خواهیم داشت. پسرم،امشب حتما کلمات دارای ارزش املایی درس دوم را تمرین کن که برای املا فردا آماده باشی.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: درس 2 کتاب هدیه تدریس شد و صفحه 14 و 15 و 16 و 17 و 18 کتاب توسط دانش آموزان روخوانی شد و سوال های به صورت بارش فکری با همکاری و نظرات خود دانش آموزان پاسخ داده شد و دانش آموزان پاسخ ها را داخل کتاب وارد کردند .
تکلیف: صفحه 19 کتاب هدیه قسمت ( باخانواده ) درمنزل حل شود و با خود به مدرسه بیاورید .

ورزش سوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش. بازی های ایستگاهی فوتبال؛بسکتبال و والیبال. هدف آشنایی با ورزش ها و بازی کردن گروهی .

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: با تشکر از همه ی عزیزانی که کاردستی های زیباشون رو با موضوع ماشین های ورودی _خروجی فرستادن،ان شاالله شنبه عکس ها به صورت کامل در پرتال بارگذاری خواهد شد.کارت امتیاز عزیزانم تحویل داده شد.کتاب درسی ریاضی درسی به دانش آموزان تحویل داده شد.
تکلیف: جهت کلاس شنبه فقط کتاب درسی ریاضی همراه شما باشد.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
تکلیف: پسرم،از متن درس دوم (زنگ ورزش)کلمات دارای ارزش املایی را پیدا کن و به ترتیب حروف الفبا بنویس و دفتر فارسی را روز شنبه همراه داشته باشید. روز شنبه کتاب فارسی درسی همراه داشته باشید جهت ادامه تدریس درس دوم (زنگ ورزش). ارمغان هفته چهارم انجام شود و روز شنبه همراه داشته باشید. شعر پدربزرگ پرسیده می شود.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: املا حافظه ای از کلمات دارای ارزش املایی درس اول انجام شد. دفتر های املا جهت تصحیح شدن در مدرسه می باشد.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: در اول ساعت از چند دانش آموز نمونه سوالات درس 1 اجتماعی پرسیده شد . درس 2 کتاب مطالعات اجتماعی تا صفحه 5 تدریس شد و سوال های آن با همکاری دانش آموزان پاسخ داده و در کتاب نوشته شد .

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: روز شنبه کتاب هدیه ها را همراه خود به مدرسه بیاورید .
تکلیف: نمونه سوالات درس هدیه مطالعه شود.

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: نرمش موزیکال و بازی حرکتی ریتمیک و بازی ریتمیک بوسیله چوبک انجام شد.

هوش و ریاضی

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب هوش و ریاضی صفحه ی 9 در کلاس انجام شد.
تکلیف: کتاب ها در کلاس نگه داشته شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز آداب استفاده صحیح از سرویس بهداشتی را آموختند. از آن ها خواسته شود در منزل نیز موارد خواسته شده را رعایت نمایند.

آزمایشگاه

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: دانش آموزان گروه بندی شدند و با خوراکی هایشان به آزمایشگاه رفتند و طبق گروه بندی هرم غذایی ، خوراکی ها را در دسته مناسب خود قراردادند. دوباره هرم غذایی و گروه ها توضیح داده شد .

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مفاهیم ماشین ورودی_خروجی مجدد توضیح و رفع اشکال شد،صفحات 19 و 20 از کتاب کار علوی در کلاس انجام شد.*کتاب کار علوی و کتاب درسی تحویل دانش آموزان داده شد.**دفتر ریاضی عزیزانم به صورت کامل تحویل داده شد*حل صفحه ی 15 درسی و حل کتاب کار از ابتدا یعنی صفحه ی 10 تا 22 خدمتتون ارسال شد.
تکلیف: کتاب کار علوی قسمت تمرین،صفحات 22 و 21 و 20 با مشارکت عزیزانم در کلاس به عنوان تکلیف منزل انجام شد.**سوالاتی که مربوط به مکعب بود در انتهای فصل و پس از تدریس انجام خواهد شد لذا دانش آموزان سوالات تدریس نشده را نباید انجام دهند،سوالات مربوط به مکعب قسمت تمرین صفحات ذکر شده سوالات:8 و 6 و 5 و 2 و 1 که نباید انجام می شد.**

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: صفحه 15 کتاب درسی تدریس و حل شد . هرم غذایی و گروه بندی مواد غذایی توضیح داده شد و فواید هرگروه غذایی برای بدن به طور کامل توضیح داده شد .
تکلیف: فردا روز چهارشنبه کتاب مطالعات اجتماعی را همراه خود به مدرسه بیاورید. دانش آموزان همراه خود خوراکی های چه مفید چه مضر جهت آزمایشگاه بیاورید (درصورت موجود بودن در منزل ) حتی جعبه خالی آن مواد غذایی هم می‌توانید بیاورید . ( امکان استفاده از خوراکی های ناسالم در مدرسه نمی باشد و فقط برای تکمیل هرم غذایی استفاده می شود)

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
تکلیف: کلمات مخالف ،هم معنی،هم خانواده درس اول و شعر حفظی پدربزرگ پرسیده می شود. روانخوانی درس دوم و واژه های دارای ارزش املایی درس دوم انجام شد.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: روز چهارشنبه املای خلاق خواهیم داشت.
تکلیف: پسرم لغات دارای ارزش املایی درس اول را حتما تمرین کن که روز چهارشنبه املای خلاق خواهیم داشت. لطفاً دانش آموزانی که امروز دفتر املا همراه نداشته اند،حتما فردا همراه داشته باشید.

قرآن سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: اذان ، سوره حمد و توحید ، قنوت ، رکوع و سجده ، قیام و استغفار و تسبیحات اربعه آموزش داده شد.
تکلیف: سوره حمد و توحید ، قنوت ، رکوع و سجده ، قیام ، استغفار و تسبیحات اربعه تمرین و تکرار شود پرسیده می شود.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس1(پول) با استفاده از داستان و فیلم آموزشی تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی با معنا و مفهوم ارز و کاربرد آن،قوانین خرید و فروش در کشورهای مختلف،شناخت پول کشورهای مختلف(ایران،ترکیه،آلمان،انگلستان و ...) و بررسی آن ها،آشنایی با صرافی ها و تبدیل واحدهای پولی فعالیت کلاسی صفحه 13 انجام شود.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 14 انجام شود. لطفا جهت سهولت استفاده از کتاب،سیمی شود.

زیبانویسی

مدرس: شایسته، محبوبه
فعالیت: سنجش زیبانویسی با نوشتن سه جمله در کلاس انجام شد. آموزش حرف آ با استفاده از نقاشی انجام شد. کتاب ها در مدرسه نگهداری می شود.

هوش و ریاضی

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: صفحه ی 8 کتاب هوش و ریاضی با مبحث جدول داده ها و الگویابی در کلاس انجام شد.
تکلیف: کتاب هوش و ریاضی عزیزان در کلاس می باشد،عزیزانی که کتابشان در منزل است فردا همراه داشته باشند.برای کلاس فردا فقط هوش و ریاضی خواهیم داشت.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: