فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: زمین

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: با مروری بر مبحث جمع و تفریق فرایندی سه رقمی و حل تمرینات دفتر ریاضی،کتاب درسی ریاضی صفحه ی 103 مبحث جمع و تفریق فرایندی چهاررقمی تدریس و با مشارکت عزیزانم حل شد.
تکلیف: پسرم ارمغان 20 را با دقت حل کن،فیلم ها را ببین سپس تمرینات داخل دفتر ریاضی ات را حل کن.(فایل آن ارسال شده).جهت کلاس روز شنبه دفتر ریاضی و کتاب کار علوی همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: درس 11 از دانش آموزان پرسیده شد و دوباره با تمام جزئیات مرور و تکرار شد.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: متن درس آزاد،درست و نادرست و درک مطلب کامل در کلاس انجام شد.فایل آن گذاشته شد(خصوصا غایبین کلاس).تکالیف دانش آموزان بازدید شد و به دفترها به عزیزانم تحویل داده شد.
تکلیف: درس هشتم تا آخر درس یازدهم کامل تمرین شود(همه ی قسمت ها از جمله کتاب نگارش و کتاب فارسی علوی)روز شنبه دوره دروس هشتم تا یازدهم را در کلاس انجام می دهیم.پسرم روز شنبه کتاب فارسی درسی و فارسی علوی همراه داشته باشید.ارمغان هفته 20 کامل حل شود و روز شنبه حتما همراه داشته باشید.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: درس 15 و 16 از دانش آموزان پرسیده شد. درس 17 تدریس شد و سوالات آن با همکاری دانش آموزان حل شد، کاربرگه شماره 15 در کلاس انجام شد.
تکلیف: کاربرگه شماره 16 در منزل انجام شود جلسه بعدی کتاب ها چک می شود بنابراین تکلیف در منزل حتما انجام شود .

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: شنبه کتاب هدیه را همراه خود به مدرسه بیاورید .

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: در دو زنگ متوالی،پیش از آزمون، رفع اشکال کلاسی در دفتر ریاضی انجام شد‌،سپس آزمون محیط و مساحت برگزار شد دفاتر ریاضی و آزمون ها تصحیح و تحویل عزیزانم داده شد.کتاب کار علوی صفحه ی 134 انجام شد.
تکلیف: برگه های آزمون ملاحظه و امضا شود.کتاب کار علوی تمرین صفحه ی 137 از سوال 1 تا پایان سوال 8 صفحه ی 138 انجام شود{فقط این آیتم را عزیزانی که نمره ی کامل داشتند با افتخار معافند}.داخل دفتر ریاضی(جهت یادآوری مبحث کلاس دوم) پیش نیاز تدریس جدید، (دو عدد 324 به علاوه ی 112 و 786 منهای 321)را نوشته به روش «فرایندی» انجام شود.جهت کلاس فردا کتاب درسی ریاضی و دفتر ریاضی همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: تا پایان درس 11 تدریس شد و سوالات آن با همکاری دانش آموزان حل شد.
تکلیف: متن درس 11 کتاب درسی علوم و متن درس 11 کتاب کارعلوم مطالعه شود ، پرسیده می شود .

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
تکلیف: پسرم امشب پنج کلمه بنویس که با (دان)ترکیب شود و با آن ها جمله های خلاقانه و زیبا بنویس.فردا دفتر خود را همراه داشته باشید.جهت کلاس های فردا کتاب فارسی درسی و فارسی علوی حتما همراه داشته باشید.دانش آموزانی که نمره کامل در آزمون ریاضی دریافت کرده اند می توانند امشب تکلیف فارسی ننویسند.)

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: فردا کتاب مطالعات اجتماعی را همراه خود به مدرسه بیاورید. درس 15 و 16 مطالعه شود پرسیده می شود.

زیبانویسی

مدرس: شایسته، محبوبه
فعالیت: حرف (ه)دو چشم تدریس شد .کلمه های مربوط به درس انجام شد .نقاشی مربوط به درس کشیده شد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: