فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: زمین

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: پاورقی صفحه ی 84 کتاب درسی مبحث قطر در چند ضلعی ها به همراه مبحث محیط در صفحه ی 85 و 86 همراه با دست ورزی و بازی و مشارکت عزیزانم در کلاس تدریس و انجام شد.فیلم و فایل تدریس ارسال شد.دفتر های ریاضی بازدید و تحویل دانش آموزان داده شد.
تکلیف: فیلم و فایل های تدریس دیده شود. کتاب کار علوی صفحه ی 119 به جز سوال 3 و صفحه ی 120 فقط سوال 4و5 تا سر تمرین،حل شود.جهت کلاس فردا، کتاب درسی ریاضی و کتاب کار ریاضی علوی همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: مباحث تدریس شده در مورد نیرو تکرار و تمرین شد ، درس 7 و 8 از تعدادی دانش آموزان پرسیده شد ، صفحات 80 و 81 با همکاری دانش آموزان حل شد. نمونه سوالات درس 9 به دانش آموزان تحویل داده شد.
تکلیف: فردا کتاب درسی علوم را همراه خود به مدرسه بیاورید. درس 7 و 8 پرسیده می شود .

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: درس دوازدهم فارسی (نویسنده ی بزرگ) روانخوانی شد.بندها و کلمات دارای ارزش املایی مشخص شد.درک مطلب و درست و نادرست انجام شد.دفترهای فارسی تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.شعر حفظی پرسیده شد.
تکلیف: پسرم امشب کلمات 3نقطه ای(آبی) و 4 نقطه ای(سبز) درس یار مهربان را در کتاب فارسی درسی خط بکش و با 4 تا از کلمات که خودت دوست داری در دفتر فارسی ات جملات خنده دار بنویس.فردا دفتر فارسی و کتاب فارسی درسی و فارسی علوی همراه داشته باشید.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: امروز املای بی نقطه داشتیم. دفترهای املا تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.
تکلیف: لطفا دفترهای املا توسط اولیا امضا شود.

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: تکرار درسهای گذشته
تکلیف: تمرین صفحه 20 و 21 انجام شود. بازی انجام شود. کتاب آورده شود.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوی صفحات 115_113_112 در کلاس با مشارکت عزیزانم حل شد فایل پاسخ ارسال شد،جدول ضرب به صورت جمعی پرسش شد.ارمغان ها بازدید و تحویل عزیزانم داده شد.دفاتر ریاضی تعدادی که همراهشان بود جهت بازدید در مدرسه نگه داشته شد.
تکلیف: کتاب کار علوی صفحه ی 116 به غیر از سوال 5 کاردرکلاس و صفحه ی 117 به غیر از سوال 8،کامل حل شود.جدول ضرب عالی کار شود،این هفته حتماً آزمونک ضرب و تقسیم کتبی خواهیم داشت.جهت کلاس فردا کتاب درسی و دفتر ریاضی همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: فردا کتاب درسی علوم را همراه خود به مدرسه بیاورید. نمونه سوالات درس 7 و 8 مطالعه شود پرسیده می‌شود.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: کتاب فارسی علوی درس دهم کامل در کلاس انجام شد.کتاب ها تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.شعر نقاش دنیا،کلمات مخالف،هم‌معنی و هم خانواده درس دهم پرسیده شد.
تکلیف: پسرم،فردا شعر نقاش دنیا و کلمات مخالف،هم معنی و هم خانواده درس دهم پرسیده می شود.فردا کتاب فارسی درسی همراه داشته باشید.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
تکلیف: فردا املا از درس دهم خواهیم داشت. دفتر املا همراه داشته باشید. پسرم امشب یک املای 5 خطی از جملات درس دهم بنویس و فردا دفتر همراه داشته باشید.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: از تعدادی دانش آموزان هدیه پرسیده شد ، درس 14 تدریس شد و سوالات آن تا صفحه94 با همکاری دانش آموزان حل شد . نمونه سوالات درس 13 به دانش آموزان تحویل داده شد .

قرآن سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: پسرهای عزیزم فردا کتاب قرآن را همراه خود به مدرسه بیاورید ، کتاب ها داخل مدرسه نگه داشته می شود تا هرروز تدریس شود و تمرین و تکرار شود .

ورزش سوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش-بازی فوتبال.تست پلانک،شنا سوئدی؛تعادل لک لک

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کار در کلاس (صفحه ی 83 کتاب درسی همراه با پاورقی صفحات 82 و 83) و تمرین (صفحه ی 84 بدون پاورقی) در کلاس انجام شد.شعر خط راست،نیم خط و پاره خط در گوشه ی صفحه ی 83 فایل نوشته شده در صورت امکان و تمایل حفظ شود.
تکلیف: پسرم ارمغان شماره ی 16 را با دقت انجام بده.جدول ضرب و متعاقب با آن تقسیم را حسابی تمرین کن.دو ضرب در دفتر ریاضی است بنویس و برای هر کدام دو تقسیم زیرش بنویس سپس بلند شو...و معلم شو:خط راست،نیم خط و پاره خط را با دستانت برای پدر و مادرت نشان بده و خصوصیت آن را برایشان بیان کن(قابل اندازه گیری بودن یا نبودن آن را ).بازخورد و کیفیت تدریس پسرم را اولیای عزیز در دفتر ریاضی یا پرتال با امتیاز 10 و امضا یا یک جمله به من بدهند.جهت کلاس های روز شنبه فقط کتاب کار علوی همراه عزیزانم باشد. روز پدر بر تمام پدران عزیز و بزرگوارم مبارک سایه ی پر مهرت آن مستدام.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: شعر نقاش دنیا و کلمات مخالف،هم معنی و هم خانواده درس دهم از تعدادی از پسرانم پرسیده شد.آزمون مداد سیاه 1 برگزار شد.
تکلیف: پسرم،شعر نقاش دنیا را کامل حفظ کن.کلمات مخالف،هم معنی و هم خانواده درس دهم روز شنبه پرسیده می شود.روز شنبه کتاب فارسی علوی و کتاب فارسی درسی همراه داشته باشید.ارمغان هفته‌ی شانزدهم کامل حل شود و روز شنبه حتما همراه داشته باشید.

نگارش سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: کتاب نگارش فارسی درس دهم کامل در کلاس انجام شد.کتاب ها تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: کاربرگه شماره 11 و 12 در کلاس حل شد،درس 12 تدریس شد و سوالات آن با همکاری دانش آموزان حل شد. نمونه سوالات درس 9 10، 11 و 12 به دانش آموزان تحویل داده شد.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: برای روز شنبه کتاب هدیه ها بیاورند.درس 12 هدیه پرسش می شود.

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: بازی حرکتی ریتمیک بوسیله حلقه چابکی و بادی پرکاشن ریتمیک انجام شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز اتیکت قانون مندی رعایت قانون را به وسیله داستان و نقاشی آموختند

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: در دو زنگ متوالی:رفع اشکالات کتاب کار با مرور بر مبحث تقسیم انجام شد.کتاب درسی صفحات 80 تا 82 با مبحث حل مسئله به روش زیر مسئله و تدریس خط و پاره خط و نیم خط با شعر و قصه و بازی انجام شد.عکس و فیلم ها ارسال شد.
تکلیف: پسرم کتاب کار علوی صفحه ی 111 به صورت کامل و صفحه ی 112 سوال 2/3/4 با دقت انجام شود.جهت کلاس فردا کتاب درسی و کتاب کار علوی همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: اردوی پدر و پسری برگزار شد.
تکلیف: فردا کتاب درسی علوم را همراه خود به مدرسه بیاورید.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: دفترهای فارسی تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.
تکلیف: پسرم،شعر نقاش دنیا را کامل حفظ کن روز چهارشنبه پرسیده می شود.امشب متن درس یار مهربان را برای پدر یا مادرت روانخوانی کن و بازخورد آن را برای من ارسال شود.فردا کلمات مخالف،هم معنی و هم خانواده درس دهم پرسیده می شود.

نگارش سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
تکلیف: فردا کتاب نگارش فارسی همراه داشته باشید. پیرو پیام قبلی ، فردا آخرین مهلت تحویل کارت های امتیاز به معلم پایه می باشد. لطفا کارت ها شمارش شود و در داخل پاکت یا کیسه قرار گیرد. عدد نهایی امتیاز نیز روی آن ثبت شود تا پسرم بتواند در جشنواره ی جایزه ها شرکت نماید. با تشکر

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: فردا کتاب مطالعات اجتماعی را همراه خود به مدرسه بیاورید. درس 11 مطالعه شود پرسیده می شود.

قرآن سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: اردوی پدر و پسری برگزار شد .

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس 13(کارآفرینی) با ارائه فیلم آموزشی تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی با معنا و مفهوم کارآفرینی و شناخت ویژگی کارآفرینان موفق. فعالیت کلاسی صفحه 101 انجام شد. تکالیف دانش آموزان بررسی شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 102 انجام شود.

زیبانویسی

مدرس: شایسته، محبوبه
فعالیت: نحوه اتصال حرف (ل)به حرف (الف)تدریس شد .نقاشی مربوط به درس کشیده شد

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: آزمونک کتبی ضرب و تقسیم برگزار،تصحیح و تحویل عزیزانم داده شد،لطفاً توسط اولیا امضا شود.کتاب کار علوی ادامه ی تمرینات صفحه ی 107 و 108 با مشارکت عزیزانم حل شد.
تکلیف: در صورت داشتن پاسخ غلط در آزمونک امروز داخل دفتر ریاضی از روی غلط ها نوشته شود،هر روز حتماً تمرین ضرب و تقسیم انجام شود.جهت کلاس فردا کتاب درسی،دفتر ریاضی،کتاب کار علوی ریاضی همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: کتاب کار علوی تا پایان درس 7 با همکاری دانش آموزان حل شد. آینه ی زیبابین را در کلاس آوردیم و دانش آموزان با هیجان داخل آن را نگاه کردند و با کاربرد این آینه آشنا شدند
تکلیف: فردا کتاب درسی را همراه خود به مدرسه بیاورید . فیلم ساخت آینه در سایت گذاشته شده دانش آموزان تا روز چهارشنبه وقت دارند که آینه ی خود رابسازند و به مدرسه بیاورند .

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: کلمات مخالف،هم معنی و هم خانواده درس دهم از تعدادی از پسرانم پرسیده شد.دفترهای فارسی تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.
تکلیف: پسرم،امشب بند آخر درس دهم و شعر پایان درس را با رنگ های رنگین کمان بنویس.(به ترتیب رنگ های رنگین کمان هر جمله را یک رنگ بنویس.)فردا دفترهای فارسی همراه داشته باشید.فردا کلمات مخالف،هم معنی و هم خانواده درس دهم پرسیده می شود.

نگارش سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: کتاب نگارش فارسی درس دهم تا صفحه ی 63 تمرین دوم انجام شد.کتاب ها تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.
تکلیف: برگه نظرسنجی جلسه ی دانش افزایی امروز تحویل دانش آموزان داده شده است لطفا پس از شرکت در جلسه ، تکمیل و به مدرسه تحویل داده شود.

قرآن سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: فردا کتاب قرآن را همراه خود به مدرسه بیاورید. روخوانی تمرین شود پرسیده می‌شود.

هنر سوم

مدرس: تقوایی، فاطمه
فعالیت: انجام کارت پستال دسته گل به مناسبت روز پدر دانش آموزان با فوم اکیلیلی انجام دادند.

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان امروز درباره ی مبحث انتخاب شغل و الگوی درست در کلاس بحث و گفتگو کردند و فیلم مرتبط با آن را تماشا کردند.
تکلیف: دانش آموزان عزیز لطفا برای جلسه بعدی در مورد شغل آینده خود انشاء بنویسند و به کلاس بیاورند.

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: در این جلسه نحوه مرتب کردن ترتیب قرار گرفتن اشکال هندسی و نحوه گروه بندی اشکال هندسی آموزش داده شد.
تکلیف: تمرین صفحه 63 کتاب که در کلاس تمرین شد در منزل انجام داده و فایل آن را در پرتال بخش رایانه داخل همین تکلیف ارسال کنید یا جلسه ی آینده یعنی 9 بهمن داخل فلش یا به صورت پرینت رنگی به معلم رایانه تحویل دهید. انجام این تکلیف برای تمامی دانش آموزان الزامی است. مهلت ارسال تکلیف تا یکشنبه 8 بهمن می باشد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: