فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: زمین

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: تم صفحه ی 25 کتاب ریاضی شروع فصل 2 با دیدن تصاویر و داستان توضیح و صفحه ی 26 راهبرد الگوسازی با سفر در ماشین زمان و مرور سال گذشته در کلاس تدریس و انجام شد.دفاتر ریاضی بچه ها در مدرسه نگه داشته شد.
تکلیف: پسرم کتاب درسی ریاضی ات را باز کن یک بار دیگر مبحث صفحه ی 26 را و نکات آن را فقط با خواندن آن مرور کن،سپس کتاب کار علوی صفحه ی 37 فقط سوال 3 و 4 را با دقت و رعایت نکاتی که امروز به شما آموزش دادم به وسیله نمودار درختی حل کن سپس معلم شو و برای پدر و مادر عزیزت راه حلت را توضیح بده و در کنار تکلیفت از آنها یک امضا و یک جمله ی یادگاری زیبا، هدیه بگیر.جهت کلاس فردا فقط کتاب کار علوی همراه شما معلم کوچکم باشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: مباحث درس مرور و تکرار شد . صفحات 20 و 21 و 22 کتاب درسی علوم توسط دانش آموزان به صورت بارش فکری حل شد .
تکلیف: فردا روز چهارشنبه کتاب علوم درسی را همراه خود به مدرسه بیاورید .

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: تکالیف فارسی تصحیح شد و کتاب های فارسی درسی به دانش آموزان تحویل داده شد.
تکلیف: پسرم برای هر کدام از کلمات زیر 3 هم خانواده بنویس. (خبر،قصد،کتاب،حفظ،حاصل) لطفا دفتر فارسی و کتاب فارسی درسی فردا همراه خود بیاورید.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: دفتر های املا دریافت شد.
تکلیف: دانش آموزانی که امروز دفتر املا نیاورده اند،لطفا فردا امضا شده توسط اولیا بیاورید.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: فردا کتاب مطالعات اجتماعی را همراه خود بیاورید . یادآوری تکلیف هفته قبل : جست و جو کنید صفحه 6 کتاب مطالعات اجتماعی (فقط سوال و مورد شماره 3 ) را در منزل انجام دهید . (کاربرگه ها در داخل کتاب هست سرکلاس به دانش آموزان نشان داده شده است )

قرآن سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: اذان ، سوره حمد و توحید ، رکوع و سجده ، قنوت ، برخاستن و قیام ، استغفار و تشهد از تعدادی دانش آموزان پرسیده شد و تمامی این مباحث از اول کتاب دوباره کل کلاس هماهنگ خواندن و تکرار و تمرین شد . صفحات 13 و 14 تدریس شد و فصل اول کتاب تمام شد.
تکلیف: حتما دانش آموزان نماز 3 رکعتی و 4 رکعتی را در منزل تمرین کنن تا هفته آینده روز سه شنبه دانش آموزان عزیزم فرصت دارند که نماز 3 و 4 رکعتی( سوره حمد و توحید ، رکوع سجده ، قنوت ، تسبیحات اربعه ، تشهد و سلام ) را که این 1 ماه تمرین کردیم حفظ شوند از همه پرسیده می شود .

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: تمرین و تکرار درس 1 انجام شد. درس2(پول توجیبی) بااستفاده از ویدیو آموزشی تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:مدیریت هزینه و پول توجیبی ها،تهیه لیست خرید و اولویت بندی نیازها فعالیت کلاسی صفحات 19 تا 21 با کمک دانش آموزان تدریس شد. تکالیف دانش آموزان بررسی شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 22 انجام شود.

زیبانویسی

مدرس: شایسته، محبوبه
فعالیت: حرف(با) تدریس شد . نقاشی حرف (ب) انجام شد

هوش و ریاضی

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مسابقه ی آقای ریاضی برگزار و سوال آن در کلاس حل شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: صفحه ی 22 کتاب درسی قسمت فرهنگ نوشتن همراه با بارش فکری انجام شد، در ادامه تمرین صفحه ی 22 و 23 کتاب درسی کامل در کلاس حل و عزیزانم چک کردن،کتاب ها بازدید و تحویل عزیزانم داده شد.
تکلیف: پسرم امروز اول آبان ماه است درست است؟بیا با همین تاریخ یک مسئله بسازیم و حل کنیم، *اگر قرار باشد شما از امروز که یکشنبه و اول آبان است روزی 10 دقیقه به مطالعه درست بپردازی و هر روز ده دقیقه به روز قبلت اضافه کنی،به من بگو در چه روزی میزان مطالعه ی ساعتت به یک ساعت می رسد؟؟*،با استفاده از جدول نظام دار و با رعایت نکات حل مسئله در دفتر ریاضی ات به این سوال پاسخ بده، سپس کتاب کار علوی صفحه ی 32 را انجام بده.عزیزم جهت کلاس های فردا،کتاب ریاضی درسی و دفتر ریاضی را در کیفت قرار بده.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: صفحات 17 و 18 و 19 توضیح داده شد و سوالات آن با کمک و همکاری دانش آموزان حل شد .
تکلیف: کتاب علوم درسی را همراه خود به مدرسه بیاورید. زنگ سوم روزهای سه شنبه در هر هفته دانش آموزان علوم دارند لطفا در برنامه ی هفتگی اصلاح شود و کتاب علوم همراه پسران عزیز باشد.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: کلاس بدون دیوار برگزار شد.کلمات هم معنی ،مخالف و هم خانواده درس اول و دوم همراه با بازی در کلاس بدون دیوار انجام شد.کلاسی شاد و پر انرژی را در حیاط مدرسه برگزار کردیم..دفتر های فارسی بازدید شد و به دانش آموزان تحویل داده شد.کتاب فارسی علوی تحویل گرفته شد.کلمات مخالف،هم معنی و هم خانواده درس سوم در کتاب فارسی علوی انجام شد.
تکلیف: پسرم متن درس آسمان آبی،زمین پاک را با دقت بخوان و در کتاب فارسی ات کلماتی که یک نقطه ای هستند را خط قرمز و کلماتی که دو نقطه ای هستند را خط سبز بکش.فردا کتاب فارسی علوی جهت تصحیح شدن تکلیف همراه خود بیاورید.

نگارش سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: کتاب نگارش صفحه 19 گزارش مسعود مربوط به درس آسمان آبی،زمین پاک در کلاس نوشته شد.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: دفتر های املا تصحیح شد و به دانش آموزان تحویل داده شد.
تکلیف: لطفا دفتر های املا توسط اولیا امضا شود و روز سه شنبه همراه خود به مدرسه بیاورید. برای تعدادی از دانش آموزان املاهای قبل امضا نشده لطفا توسط اولیا بازدید شده و همه املا ها امضا شود.

قرآن سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: کتاب قرآن را فردا روز سه شنبه همراه خود به مدرسه بیاورید . اذان ، حمد و توحید ، قنوت رکوع و سجده ، قیام و برخاستن ، استغفار و تسبیحات اربعه و تشهد حتما تمرین و تکرار شود پرسیده می شود . لطفا حفظ کنید .

هنر سوم

مدرس: تقوایی، فاطمه
فعالیت: ابتدا مرورداستان جلسه پیش انجام شده ودرباره آن گفتگو انجام دادیم سپس بچها تصویرسازی داستان خوانده شده را انجام دادند.

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش اموزان عزیز در کلاس خود اگاهی امروز رابطه بین فکر و احساس را شناختند و توانستند خودشان همیار معلم شوند و درس را به کمک هم تدریس کنند

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: مرور درس جلسه ی قبل و انجام تمرین صفحه ی 28.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: