فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: زمین

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: سوالات داخل دفتر رفع اشکال و مجدد در کلاس با مشارکت عزیزانم شد.کتاب درسی تمرین صفحه ی 141 توسط عزیزانم در کلاس انجام شد.
تکلیف: پسرم امروز یه تاریخ به یاد ماندنی در طول عمرمان است یک دو سه ... 03/02/01 با استفاده از این سه عدد یک عدد سه رقمی به دلخواه درست کن و ضرب در سن خودتان کن و یک ضرب فرایندی در دفتر ریاضی تان بنویسید. امیدوارم در این روز بهترین ها براتون رقم بخوره... هدف هاتون رو تعیین کنید و امسال تون رو با یک دو سه برو جلو... عزیزم،سپس کتاب کار علوی تمرین صفحه ی 186 تا پایان سوال 7 صفحه ی 187 با دقت انجام شود.جهت کلاس فردا،کتاب ریاضی،دفتر ریاضی و کتاب کار علوی همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: فردا کتاب کار علوم علوی را همراه خود به مدرسه بیاورید .

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: کتاب فارسی علوی درس شانزدهم کامل در کلاس انجام شد.کتاب ها تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.شعر بهاران تدریس شد،موسیقی شعر چند بار در کلاس اجرا شد.هم خوانی و روانخوانی شعر در کلاس انجام شد.جعبه ی کلمات درس شانزدهم از تعدادی از پسرانم پرسیده شد.
تکلیف: پسرم،شعر بهاران را کامل حفظ کن روز چهارشنبه پرسیده می شود.فردا جعبه کلمات درس شانزدهم پرسیده می شود،لطفا آن ها را کامل بخوان.فایل آن گذاشته شد.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
تکلیف: پسرم،امشب کلمات درس شانزدهم را کامل تمرین کن و پنج خط املا از کلمات بنویس و فردا دفترت را همراهت بیاور. فردا املا خواهیم داشت دفتر املا همراه داشته باشید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: