فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: پرتقال

علوم اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: آزمایشات درس 13 آهن ربای من انجام شد .فصل 13 کتاب کار علوم انجام شد .

فارسی اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: کتاب کار صفحات 205 و 206 انجام شد . صدای ( ص ص ) ،- تلفظ صحیح آن ، - نوشتن صحیح صدا ، محل قرار گرفتن آن در کلمه و قواعد آن ، - کلماتی که صدای اول آن ( ص ص ) باشد ،محل قرار گرفتن آن در جدول ، - تشخیص نشانه( ص ص ) درکلمات مختلف و ترکیب با نشانه ها انجام شد . کلماتی که صدای ص در درس صدای موج داشتند را پیدا کردیم و دور آن ها با مداد قرمز خط کشیدیم و سپس از هر کدام 3 بار در دفتر مشق نوشتیم .

نگارش اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: صفحه ی 105 کتاب درسی انجام شد .
تکلیف: نگارش صفحات 106 و 107 انجام شود . ارمغان هفته ی 21 انجام شود . کتاب کار ریاضی علوی صفحات 143 و 144 فقط سوال 7 و8 و 146 سرگرمی انجام شود . نشانه ی ژ و خوا و تشدید تمرین شود روز شنبه پرسش کلاسی داریم .

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: نرمش موزیکال و بازی ترکیبی ریتمیک انجام شد.
فعالیت: با سلام و احترام به اطلاع اولیا گرامی می رساند واحد آزمون علوی درنظر دارد دانش آموزان متقاضی شرکت در آزمون های بین المللی کاریبو را ثبت نام نماید. اطلاعات مربوط به این مسابقه آنلاین جهانی که زیر نظر اساتید برجسته دانشکده ریاضیات کانادا طراحی شده است در پرتال به صورت فایل پی دی اف در درس ضریب هوشی قرار گرفته است. پس از مطالعه ی کامل فایل و در صورت تمایل به شرکت پسر عزیزمان فایل مشخصات از روابط عمومی تحویل گرفته شده و تا 14 اسفند ماه تکمیل گردد. لطفا در زمان مقرر فرم ها تکمیل شود تا به موقع در اختیار واحد برگزار کننده مسابقات گذاشته شود. لازم به ذکر است در پایه پیش و اول مسابقه رایگان و در سایر پایه ها هزینه طبق تعرفه اعلام شده توسط برگزارکنندگان مسابقات کاریبو می باشد. با تشکر- معاون آموزشی

ریاضی اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: دوره ی استعداد فضایی انجام شد . صفحات 136 تا 139 کتاب درسی با هدف شمردن پشت سرهم ، درست کردن بسته های ده تایی و نوشتن در جدول ارزش مکانی و خارج کردن عدد از جدول ، شمارش 5 تا 5 تا به صورت مستقیم و معکوس ، کار با خط کش و ترتیب کارها و شماره گذاری انجام شد . از عدد 50 تا 59 شمارش کردیم و در دفتر مشق نوشتیم .
تکلیف: تم 20 کتاب کار صفحه ی آغازین و 141 و 142 انجام شود . کتاب کارها برای فردا آورده شود . برای زنگ علوم فردا آهن ربا بیاورید .

علوم اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: درس 13 علوم با دیدن فیلم فندق انجام شد .

فارسی اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: کتاب کار صفحات 203 و 204انجام شد .
تکلیف: کتاب کار متن روانخوانی صفحه ی 205 خوانده شود و به سوالات درک مطلب صفحه ی 206 پاسخ داده شود .

هنر اول

مدرس: اقبالیان، زهرا
تکلیف: با سلام لطفا برای هفته آینده یک عدد تخم مرغ سفالی یا چوبی به مدرسه بیاورند و اگر ماژیک در منزل دارند به مدرسه بیاورند

هوش و ریاضی

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: فایل مربوط به مسابقات کاریبو ملاحظه شود. در صورت تمایل فایل مشخصات تا 14 اسفند ماه در روابط عمومی تکمیل گردد.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: مروری بر دروس هفته های گذشته انجام شد و تدریس اتیکت مکالمه به وسیله پاور پوینت و شعر شنونده ی عالی انجام شد.اگه بخوام بشم من/یه شنونده عالی/باید حواسم باشه/به 4عضو اصلی/با گوش با گوش بشنوم/باچشم با چشم ببینم/بعدش سوال بپرسم/تا با قلبم بفهمم

ریاضی اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: تم 20 ( عزاداری عاشورا ) با هدف رعایت نظم ، پذیرایی و عزاداری ، شمارش 10 تا 10 تا ، درک مفهوم درک مفهوم عددهای بیشتر از 20 به کمک شکل وجدول ارزش مکانی ، کامل کردن جدول ارزش مکانی با استفاده از شکل و خارج کردن اعداد دو رقمی از جدول انجام شد .
تکلیف: در دفتر مشق الگوی عددی 17 تا 97 به صورت ده تا ده تا ؛ و 14 تا 94 به صورت ده تا ده تا نوشته شود .

فارسی اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: درس بازار (16 ) و نشانه ی تشدید با هدف آشنایی با مشاغل ، تقویت روحیه ی سپاس گزاری از کسانی که برای ما زحمت می کشند ، توانایی تلفظ کلمات جدید به همراه با پخش فیلم آموزشی و شعر مربوط به این نشانه آموزش داده شد . ( کلماتی که تشدید دارند صداکشی و بخش کردن ندارند ) متن روان خوانی درس انجام شد . زیر کلمات دارای تشدید در درس بازار با مداد قرمز خط کشیدیم و در دفتر مشق یک خط از کلمات نوشتیم . دوره ی درس 8 تا 15 انجام شد .

نگارش اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: نحوه ی نوشتن تشدید آموزش داده شد . صفحه ی 103 کتاب با هدف نوشتن کلمات دارای تشدید و توانایی خواندن این کلمات انجام شد .
تکلیف: صفحه ی 104 کتاب نگارش انجام شود . فایل pdf ضمیمه می باشد .

هنر اول

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: سلام لطفا برای هفته آینده دلبندان یک عدد تخم مرغ سفالی یا چوبی به مدرسه بیاورند

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس 14 (تخصص گرایی) با استفاده از ارائه فیلم و پاورپوینت آموزشی تدریس شد. موارد مطرح شده عبارتند از:آشنایی با معنا و مفهوم تخصص گرایی،بررسی نقاط ضعف و قوت تخصص گرایی،مزایای کمک گرفتن از افراد متخصص جهت انجام کارها فعالیت کلاسی صفحه 109 با کمک دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 110 انجام شود.

مهارت زندگی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: آموزش مهارت های (مدیریت تکانه ها، نظم و ترتیب، مسئولیت پذیری، کنترل پرخاشگری، ساعت مفید خواب) به صورت قصه گویی چند مرحله ای آغاز شد. قصه در مورد پسر بچه ایست که چالش های رفتاری و روانی متفاوتی را از خود بروز می دهد و با اتفاقات مختلفی که برایش به وجود می آید، آرام آرام در جهت تصحیح هر کدام از چالش ها پیش می رود. بعد از اتمام قصه ، پسران عزیزمان برای لحظه ای در شرایط سکوت و تمرکز به کل قصه فکر می کنند و بعد نظرات خود را بیان می دارند و بدین صورت از روش قصه گویی در بازی درمانی ، به یک نتیجه کلی می رسند.
تکلیف: اولیای گرانقدر این دقت نظر را داشته باشید، هر آموزشی با تمرین و تکرار تثبیت شده و باعث تغییر می شود. پس در کنار آموزش مهارت های زندگی در مورد هر موضوع با پسران گلمان در منزل گفتگو شده و به صورت عملیاتی و کاربردی در منزل استفاده شود.

هوش و ریاضی

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: صفحات 40 و 41 با هدف ترتیب ، الگویابی و مسیر یابی انجام شد .

ریاضی اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: مسئله های صفحات 131 و 133 دوره شد جلو نویسی برای مسئله ها آموزش داده شد . از 29 تا 49 به رقم در دفتر مشق نوشتیم .
تکلیف: در دفتر مشق از 0 تا 49 نوشته شود .

فارسی اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
تکلیف: دوره ی درس 8 تا 15 انجام شود .

نگارش اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: تمرینات دوره ای صفحات 100رو 101 انجام شد . کلمات با خوا استثنا ، ِ ربط و ی میانجی را در دفتر مشق نوشتیم .

قرآن اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: صفحات 60 تا 63 درسی مدرسه ما با هدف صحبت کردن در مورد مدرسه ، خواندن کلمات با خوا ، سوره ی فلق و شعر انجام شد .
تکلیف: سوره‌ی فلق برای هفته ی آینده در صورت تمایل حفظ شود پرسیده می شود .

ورزش اول

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش و آمادگی جسمانی ( حرکت خرچنگ، لاکپشت، خرگوشی، حرکت پل به پشت)

ریاضی اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: کتاب کار صفحات 136 تا 139 با هدف درک و فهم مسئله با استفاده از شکل و محور ، کار با شابلون و رسم تقارن افقی و عمودی و سرگرمی انجام شد . شمارش از عدد 20 تا 29 آموزش داده شد و از عدد صفر تا 29 در دفتر مشق نوشتیم .
تکلیف: از عدد صفر تا 29 به رقم در دفتر مشق نوشته شود .

علوم اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: دوره ی علوم از درس 8 تا 10 انجام شد .

فارسی اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: نشانه ی ژ و خوا دوره شد . متن روان خوانی ژاله و منیژه و کناب خوانی از تک تک دانش آموزان پرسیده شد . متن روان خوانی درس قرآن و میهن ما انجام شد .
تکلیف: روان خوانی درس قرآن انجام شود فردا پرسیده می شود . از روی متن درس قرآن یک بار در دفتر مشق نوشته شود . فایل pdf متن درس قرآن ضمیمه می باشد .

نگارش اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
تکلیف: تمرینات دوره ای صفحه ی 99 انجام شود .

هنر اول

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: نقاشی از اژدها با توجه به آموزش حرف ژ انجام شد. نقاشی کل صفحه به صورت آزاد انجام شد. آموزش زیبا نویسی حرف های ر-ر-ژ-د-د آموزش داده شد.

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: برنامه نویسی اسکرچ طبق مطالب کتاب از ص 63 تا آخر 71 آموزش و پروژه اول ص 78 تمرین شد. توجه بفرمایید پس از بستن برنامه، پروژه اتوماتیک ذخیره می شود. در برنامه اسکرچ قابلیت save پروژه و ارسال فایل در پرتال وجود ندارد.
تکلیف: پروژه اول ص 78 تمرین شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: