فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: پرتقال

ریاضی اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: تم 16 دوره شد . دسته بندی از 10 تا 19 در کلاس همراه با بیان عبارت هر عدد (یک بسته ی 10 تایی و 0 یکی می شود 10) تکرار و تمرین شد . از تک تک دانش آموزان به صورت فردی پرسیده شد . تم 16 کتاب کار 112 و 113 با هدف شمارش ، دسته بندی، کشیدن چوب خط ، نوشتن عدد 2 رقمی و خارج کردن از جدول ارزش مکانی انجام شد .
تکلیف: در منزل مرور عبارت یک بسته ی 10 تایی و 0 یکی می شود 10 (برای اعداد 10 تا 19 ) تکرار و تمرین شود. روز شنبه حتما دسته های نی همراه دانش آموزان باشد . یک عدد ساعت به دلخواه و سلیقه ی دانش آموز درست شود و لمینت شود و روز شنبه حتما همراه خود بیاورند .

علوم اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: درس 10 علوم همراه با فیلم فندق تدریس شد . کتاب کار صفحات 100 و 101 انجام شد . آزمایش شمع روشن در کلاس انجام شد .

فارسی اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: نشانه ی (ق) غیر آخر و آخر همراه با شعر و داستان تدریس شد . جایگاه این نشانه در اول ، وسط و آخر همراه با تصویر کلمات انجام شد . روان خوانی درس همکاری به صورت هم خوانی خوانده شد و در مورد کمک کردن به پدر و مادر صحبت کردیم .
تکلیف: روان خوانی درس همکاری به همراه کلمات کتاب نگارش درس ق انجام شود. فردا پرسش شفاهی و مسابقه ی تند خوانی داریم .

نگارش اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: نحوه ی نوشتن نشانه ی ق آموزش داده شد کلمات کتاب نگارش را خواندیم و نوشتیم . ترکیب این نشانه با کلمات انجام شد . مسابقه ی تند خوانی و گفتن 3 بار پشت سرهم جمله ی قوری گل قرمزی در کلاس را داشتیم . کتاب های ریاضی و نگارش درسی دانش آموزان چک شد اگر صفحه ای انجام نشده است کامل شود .
تکلیف: کتاب نگارش صفحه ی انجام شود . ارمغان هفته شماره ی 15 انجام شود . گیفت نشانه ی ف به دانش آموزان داده شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: مرور دروس هفته های گذشته انجام شد و تدریس اتیکت مهمانی ، رعایت رفتارهای پسندیده در مهمانی انجام شد.

ریاضی اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: دوره ی ریاضی انجام شد .
تکلیف: کاربرگ ارمغان هفته ی 13و14 انجام شود .

فارسی اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: نشانه ی (خ) تمرین و تکرار شد و روان خوانی درس درخت از دانش آموزان پرسیده شد ، ببین و بگو و بگرد و پیدا کن و به دوستانت بگو انجام شد .شعر ما کودکانیم را روان خوانی کردیم و دسته جمعی هم خوانی کردیم . از کتاب با هم بخوانیم متن داستان روان خوانی شد .
تکلیف: روان خوانی درس (خ ) تمرین شود . چند کلمه که با ِ ربط و ی میانجی باشد تمرین و تکرار شود.

املا اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: املا از نشانه ی (خ) گرفته شد . دانش آموزان یک کلمه و یک جمله روی برگه نوشتند سپس از داخل جعبه برگه های نوشته شده را در آورده و می خواندند(هر دانش آموز به دوستان خود دیکته می گفت .) دفتر املا ملاحظه و امضا شود و فردا حتما همراه خود بیاورند .

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس 10 (همراه بانک) تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی با بانکداری موبایلی،خدمات و ویژگی های همراه بانک،آشنایی با فضای نرم افزارهای بانکی،انجام مراحل انتقال وجه،ضرورت استفاده از نرم افزارهای بانکی دارای تأییدیه
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 81 انجام شود.

مهارت زندگی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: صفحات 53،52،51،50 با موضوع :"خشم خود را مدیریت کنیم." تدریس شد. گفتگو در مورد احساس خشم، علامت های شروع خشم و رفتارهای منطقی و غیرمنطقی بعد از بروز خشم صورت پذیرفت.در ادامه با استفاده از چراغ راهنمای خشم، چگونگی کنترل و مدیریت خشم آموزش داده شد.
تکلیف: تکلیف صفحات ذکر شده، در کلاس انجام شد. اولیای گرانقدر به پسران گلمان کمک کرده و چراغ راهنمای عصبانیت را درست کرده و در اتاق دلبندانمان نصب کنند..همچنین در مورد مراحل چراغ راهنما "صبر کن"، "فکر کن"، "عمل کن" با پسرم گفتگو کرده و به صورت نمایش خانگی، آموزش کنترل خشم را تمرین و تکرار کنند.

هوش و ریاضی

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: صفحات 30 تا 33 کتاب کار با هدف جمع کردن ، اندازه گیری ، تجسم فضایی ،تقارن ، کمتر و بیشتر و حل مسئله انجام شد .

فارسی اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: در دو زنگ کتاب کار علوی 149 تا 154 با هدف تثبیت نشانه ی خ ، جایگاه این نشانه در کلمات ، ترکیب کردن و ساخت کلمه ی جدید ، مرتب سازی کلمات و جملات بهم ریخته ، روان خوانی متن و درک مطلب انجام شد .
تکلیف: کتاب دیکته ی شب نشانه ی ( خ ) خوانده شود و یک دیکته از آن در دفتر مشق نوشته شود فردا املا داریم . کتاب نگارش صفحه ی 82 انجام شود .

قرآن اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: صفحات 56 تا 57 تدریس شد . لوحه های 13تا 15 پرسیده شد .
تکلیف: لوحه های 16 و 17 برای جلسه ی آینده پرسیده می شود.

ریاضی اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: صفحه ی 106 کتاب درسی تم 16( حیاط مدرسه ) با اهداف مهارتی از جلو نظام، ایستادن در صف با سکوت، حرکت به سمت صف ها، رفتن صف ها به کلاس به نوبت و شمارش تعداد صف ها و شمارش دانش آموزان در هر صف و دسته بندی 10 تایی و یکی با پرسش و همراه دست ورزی انجام شد .
تکلیف: صفحه ی 107 انجام شود حتما دانش آموزان عبارت یک بسته ی ده تایی و یک یکی می شود 11 را بیان کنند ( این کار برای تمام اعداد این صفحه انجام شود )

فارسی اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: آموزش صدا و نشانه ی ( خ غیر آخر و آخر ) تشخیص صدای ( خ) در اول، وسط و آخر کلمات در درس 11 درخت انجام شد .
تکلیف: روان خوانی درس 11 درخت انجام شود .

نگارش اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: نحوه ی نوشتن نشانه ( خ ) و کلمات مرتبط با آن آموزش داده شد صفحه ی 81 کتاب درسی انجام شد .
تکلیف: صفحات 149 و 150 کتاب کار علوی انجام شود.

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: مطالب کتاب رایانه از ص 43 تا انتهای ص 49 با مثال در کلاس آنلاین آموزش و تمرین شد.
تکلیف: لطفا در برنامه یک تصویر باز کرده و در گوشه ای از آن، نام و نام خانوادگی خود و نام کلاستان را با دست خط ها و اندازه و حالت های مختلف بنویسید و ذخیره کرده و ارسال بفرمایید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: