1403/09/06
ریاضی اول
نصیری نیا، سودا
صفحهی 73 و 74 در کتابکار ریاضی انجام شد.
کتابکار ریاضی در کلاس میماند.
برچسب اعداد صفر تا هفت در دفتر مشق چسبانده شده است؛ دو سطر از عدد صفر تا هفت نوشته شود، دو سطر از عدد 7 تا صفر به صورت معکوس نوشته شود.
در هر سطر فقط یکبار از توالی اعداد نوشته شود.
درج خط فاصله در بین عددها الزامیست.
علوم اول
نصیری نیا، سودا
صفحهی 54 و 55 در کتابکار علوم انجام شد.
فارسی اول
نصیری نیا، سودا
صفحهی 22 و 23 (کلمات و عبارات نشانهی ز) در کلاس روانخوانی شد.
پسرها دور نشانهی جدید خط بسته کشیدند.
رضایتنامهی اردوی روز سهشنبه به پسرها تحویل داده شد، فردا امضا شده همراه پسرانم باشد.
نکته: رضایتنامهها حتما اثر انگشت داشته باشند.
صفحهی 24 در کتاب روانخوانی انجام شود.
نگارش اول
نصیری نیا، سودا
تمرینات نشانهی جدید در کتاب نگارش کامل شد.
سرمشقهای جدید در دفتر کامل شود.
صفحهی 85 در کتابکار انجام شود.
برای فردا از متن زیر املا داریم، حتما تمرین شود و یک دیکته در دفتر مشق نوشته شود.
متن املا: ترس، آبادان، دارو، باران، نمنم
1. ابر در آسمان بود. 2. سارا سردرد دارد. 3. آن مرد سامان نام دارد. 4. در روستا مار بود.
املا اول
نصیری نیا، سودا
برای فردا روز چهارشنبه از متن زیر املا داریم، حتما تمرین شود و یک دیکته در دفتر مشق نوشته شود.
متن املا: ترس، آبادان، دارو، باران، نمنم
1. ابر در آسمان بود. 2. سارا سردرد دارد. 3. آن مرد سامان نام دارد. 4. در روستا مار بود.
1403/09/05
ریاضی اول
نصیری نیا، سودا
عدد هفت با داستانگویی تدریس شد.
تم دهم در کتاب ریاضی درسی کامل شد.
برای فردا تکلیف ریاضی ندارید.
فردا کتابکار ریاضی(کتاب نهنگی) حتما و حتما همراه پسرانم باشد.
تمرینات باقی مانده از تم در کتابکار، داخل کلاس انجام خواهد شد.
فارسی اول
نصیری نیا، سودا
درس سرباز در کتاب فارسی خوانداری روانخوانی شد.
پسرها نشانهی جدید را در کتاب فارسی پیدا کردند و دور آنها خط کشیدند.
کلمات نشانهی ز در صفحهی 22 کتاب روانخوانی(کلمههای کوچولو، داستانهای بزرگ) تمرین شود.
برای فردا کتاب روانخوانی حتما همراه پسرم باشد.
نگارش اول
نصیری نیا، سودا
نشانهی تک شکلیِ "ز" تدریس شد.
جایگاه نشانه در کلمه آموزش داده شد.
جدول دوستی آموزش داده شد.
کاربرگ نشانهی ز در دفتر چسبانده شد.
دو صفحه ی اول تمرینات نشانهی جدید در کتاب نگارش انجام شد.
آقای امیرکیان رفیعیان برای ایجاد انگیزهی نشانهی جدید به دوستان خود گیفت و کوکی زنبوری و پازل هدیه دادند، از ایشان و خانوادهی محترم کمال تشکر را داریم.
سرمشقهای جدید در دفتر مشق کامل شود.
صفحهی 83 و 84 در کتابکار فارسی انجام شود.
هنر اول
طبیعت شناس، الهام
جلسه دوم کار با سفال(رنگ کردن سفال)انجام شد.
هوش و ریاضی
نصیری نیا، سودا
صفحهی 14 و 15 در کتاب چهارهوش انجام شد.
مهارت اجتماعی
دهقانی، نفیسه
دانش آموزان عزیز امروز در اتیکت غذا خوری به صورت عملی نحوه استفاده از کارد و چنگال و برش کردن میوه ها را آموزش دیدند.
لطفا در حضور اولیای گرامی دانش آموزان عزیز نحوه استفاده صحیح از کارد و چنگال را تمرین کنند.
1403/09/04
ریاضی اول
نصیری نیا، سودا
طرز صحیح نوشتار عدد 6 آموزش داده شد.
صفحهی 67 و 68 کتاب درسی انجام شد.
عددنویسی از عدد شش و از شمارهی یک تا شش در دفتر مشق انجام شد.
شمارش معکوس از عدد شش تا یک تمرین شد.
صفحهی 72 در کتابکار ریاضی انجام شود.
علوم اول
نصیری نیا، سودا
فعالیت عملکردی: قسمتهای مختلف یک گیاه مانند ریشه، ساقه، برگ و گلبرگ با خمیربازی درست شد.
فارسی اول
نصیری نیا، سودا
جملههای صفحهی 20 در تخته نوشته شد سپس روانخوانی شد.
صفحهی 20 تمرین شود سپس به سوالات صفحهی 21 پاسخ داده شود.
نگارش اول
نصیری نیا، سودا
جملههای بهم ریخته در دفتر نوشته شد سپس مرتب شد.
جمله نویسی از نشانهی ای در دفتر انجام شد.
صفحهی 82 در کتابکار فارسی انجام شود.
با کلمات: دیدم، نیست، سمیرا، میترسم، و میبرد در دفتر مشق جملهسازی شود.
بازی استراتژیک
جوکار، محدثه
وارم آپ با هدف(هماهنگی عصب و عضلات دست و پای مخالف)انجام شد
بازی گروهی با چوبک با هدف(هماهنگی ،مهارت جا به جایی و پایداری)صورت گرفت
1403/09/03
ریاضی اول
نصیری نیا، سودا
تم دهم با گفتگو دربارهی صفحهی آغازین شروع شد.
مبحثِ صفحهی اول تم، انتقال است.
در صفحهی دوم تم چوب خطِ عدد شش تدریس شد.
عدد 6 به پسرها معرفی شد.
صفحهی 71 در کتابکار فارسی انجام شود.
فارسی اول
نصیری نیا، سودا
کلمات صفحهی 19 در کتاب روانخوانی تمرین شد.
بازی کلمات در کلاس انجام شد.
به این صورت که پسرانم کلمات صفحهی 19 را به آموزگار دیکته گفتند و اگر خانم معلم اشتباه نوشته بود، آن را تصحیح کردند.
جملههای صفحهی 20 کتاب روانخوانی تمرین شود.
نگارش اول
نصیری نیا، سودا
تمرینهای نشانهی ای در کتاب نگارش کامل شد.
میِ کاری تدریس شد و قوانینِ نوشتاری مربوط به می کاری در کلاس توضیح داده شد.
چگونگیِ تشخیص می کاری با می وسطِ کلمه آموزش داده شد.
یکی از روشهای تشخیص این است که ببینیم وقتی می کاری میآید، کاری انجام میشود یا نه.
مهمترین قانون مربوط به می کاری این است که به هیچ ترکیب یا کلمهای نمیچسبد و جداگانه نوشته میشود.
سرمشق در دفتر پسرم نوشته شده است، کامل شود.
صفحهی 81 در کتابکار فارسی انجام شود.
برای فردا کتابکار فارسی جهت بررسی همراه پسرم باشد.
قرآن اول
نصیری نیا، سودا
سورهی عصر در در کلاس روانخوانی شد.
برای هفتهی آینده سورهی عصر حفظ شود.
مهارت زندگی
دهقانی، نفیسه
دانش آموزان عزیز امروز به وسیله ی بازی و قصه به موقع خوابیدن و صبح به موقع بیدار شدن را آموزش دیدند.
اولیای گرامی لطفا در صورتی که دانش آموزان عزیز به موقع و به مدت 1 هفته ساعت 9 می خوابند تا سه شنبه هفته ی آینده به صورت کتبی به بنده اطلاع دهید.
شطرنج
فرحمند، سید سجاد
بازی
تا یک هفته در سایت لیچس بازی آنلاین داشته باشند
1403/08/30
ریاضی اول
نصیری نیا، سودا
مفهوم کم کردن و مِنها با روش داستانگویی و ابزار کمکآموزشی تدریس شد.
مفهوم صفر آموزش داده شد.
سپس صفحات 62 و 63 در کتاب درسی انجام شد.
کتابها بررسی و امضا شدند و به پسرانم تحویل داده شد، اولیای گرامی حتما کتابها را بررسی بفرمایید؛ در صورت خالی ماندن صفحهای به دلیل غیبت، تکالیف انجام شود.
روز شنبه کتاب ریاضی درسی همراه پسرم باشد.
صفحهی 66 و 67 و 68 در کتابکار ریاضی انجام شود
علوم اول
نصیری نیا، سودا
تمرین شمارهی یک تا پنج در کتابکار انجام شد.
نگارش اول
نصیری نیا، سودا
املا گفته شد.
دفترها بعد از بررسی به پسرانم تحویل داده شد.
کاربرگ نشانهی جدید در دفتر مشق چسبانده شد.
صفحهی 79 و 80 در کتابکار فارسی انجام شود.
در دفتر مشق، یک جدول ترکیب مطابقِ صفحهی 80 کتابکار در قسمتِ پایینیِ کاربرگِ "ای" بکشید تا پسرم آن را کامل کند.
ارمغان شمارهی هفتم انجام شود.
نکته: در هنگام نوشتن تکالیف به ویژه در سرمشقنویسی به گلپسرم یادآوری کنید تا حتما صداکشی کند، به عبارتی بخواند و بنویسد.
سواد مالی
ربیعی، پریسا
درس7(خدمات بانک ها) با ارائه ویدیو آموزشی تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی با معنا و مفهوم وام،بررسی انواع خدمات بانک ها،شناخت مزایای دریافت وام از بانک و لزوم بازپرداخت آن. فعالیت کلاسی صفحه 59 با مشورت دادنش آموزان انجام شد. تکالیف بررسی شد.
فعالیت منزل صفحه 60 انجام شود.
رایانه
فخاریان، یاسمن
در این جلسه مفهوم پاک کن و نحوه استفاده از آن در نرم افزار نقاشی آموزش داده شد و دانش آموزان با انواع قلمو و نحوه کار با آن ها آشنا شدند و در کلاس به صورت گروهی با قلمو ها نقاشی های زیبا کشیدند.