فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 23

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، نحوه نوشتن معادله جمع برای اشکالِ صفحه 41 کتاب Math، به دانش‌آموزان تدریس شد. علاوه بر آن، مفهومِ کم کردن از تعداد اشیاء نیز به دانش آموزان آموزش داده شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، کاربرگ داده شده به دانش‌آموزان در ارتباط با مبحث جمع انجام و به معلم زبان، تحویل داده شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، صدای حروفِ ee/ea/igh/y به همراه بازی و فعالیت های متنوع، تمرین و تکرار شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، املا لغاتِ coffee/street/beef/team/sea/scream در منزل، تمرین و تکرار شود. علاوه بر آن، تمریناتِ صفحه 62 کتاب کار ALV Phonics انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، ضمن تدریس Tricky Word جدیدِ want در صفحه 53 کتاب ALV Phonics 2؛ دیکته لغاتی که صداهای ee و ea در آن ها تکرار می شوند، تمرین و مرور شد. علاوه بر آن، صفحه 61 کتاب کار ALV Phonics، در کلاس انجام شد. (تلفظِ لغات صفحه 53، بارگذاری شد.)
تکلیف: برای جلسه آینده، تمریناتِ صفحه 62 کتاب کار، در منزل نوشته شود. علاوه بر آن، املا لغاتِ read/team/cream/weak/speak تمرین و تکرار شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، صدایِ ea و نحوه‌ی نوشتن آن به همراه action تدریس شد. همچنین لغاتی که صدایِ ea در آن ها تکرار می شود، از صفحه‌ی 52 کتابِ 2 ALV Phonics به دانش آموزان، آموزش داده شد. علاوه بر آن، روخوانی و blending صحیحِ لغاتِ صفحه 53 کتاب، تمرین شد. (ویسِ این لغات، در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: برای جلسه آینده، 6 خط بعدی لغاتِ صفحه 60 کتاب کار ALV Phonics در منزل، انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، ضمن آموزش روخوانی و blending صحیحِ لغاتِ صفحه 51 کتاب ALV Phonics 2، کلمه ی Tricky جدید (two) نیز در همان صفحه، به دانش‌آموزان تدریس شد. (ویسِ این لغات، در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: برای جلسه آینده، 6 خط اول لغاتِ صفحه 60 کتاب کار ALV Phonics در منزل نوشته شود. علاوه بر آن، املا لغاتِ tight/night/cry/myself/sky/high در منزل تمرین و تکرار شود. جلسه آینده، سنجش Spelling (املا)، برگزار خواهد شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: