فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 23

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، روخوانی و blending لغاتِ صفحه 65 کتاب ALV phonics و هم چنین شیوه ی صحیحِ نوشتن حرف Oo، به دانش‌آموزان تدریس شد. (ویسِ لغاتِ صفحه 65، در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: برای جلسه آینده، املا و روخوانی لغاتِ on_ top_cost_dog_mop_hot در منزل به خوبی تمرین و تکرار شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، action، صدا و تعدادی مثال که صدایِ حرف Oo در آن ها تکرار می شوند؛ تدریس شد. شعر صدای جدید، با زبان آموزان همخوانی شد. (ویسِ تلفظِ کلماتِ صفحه 64 کتاب ALV Phonics، در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: برای جلسه آینده، کلماتِ صفحه 64 کتاب ALV Phonics خوانده و ویسِ آن، در پرتال بارگذاری شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، action و صدای حرف Gg، به همراه مثال هایی که صدای این حرف در آن ها تکرار می شود؛ تمرین و مرور شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، املا و روخوانی لغاتِ peg/get/gap/grip در منزل تمرین و تکرار شود. (تلفظ این لغات، بارگذاری شد.)

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، ترکیب کردن صداها و سپس خواندن کلماتی که صدای حرف Gg در آن ها تکرار می شود (صفحه 61 کتاب ALV Phonics)؛ به دانش‌آموزان تدریس شد. (ویسِ تلفظ صحیحِ لغات صفحه 61 کتاب، در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: برای جلسه آینده، ارزیابی spelling (املا) از لغاتِ peg/get/snag/gas/dig برگزار خواهد شد. لطفا املای این لغات، در منزل به خوبی تمرین و تکرار شود. علاوه بر آن، 7 خط بعدی کتاب کار ALV Phonics در صفحه 20، در منزل انجام شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، لغات مربوط به اعضای بدن، افعال حرکتی و هم چنین حواس پنجگانه (صفحات 19 و 20 کتاب علوم 1) دوره و تکرار شدند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، شمارش اعداد از 1 تا 20، به دانش‌آموزان تدریس شد. علاوه بر آن، ارزش مکانی اعداد در جدول، به شکل یکان (ones) و دهگان (tens) در صفحات 17 و 18 کتاب ریاضی 1، آموزش داده شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، از عدد 1 تا 20 شمرده و ویسِ آن در پرتال بارگذاری شود. علاوه بر آن، تمرینات صفحه 17 کتاب ریاضی 1، در منزل با دقت انجام شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: