فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 23

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، ضمن مرور حروف تدریس شده؛ صدایِ oa، نحوه ی نوشتن آن به همراه action تدریس شد. همچنین لغاتی که صدایِ oa در آن ها تکرار می شود، از صفحه ی 28 کتابِ 2 ALV Phonics به دانش آموزان، آموزش داده شد. ویسِ این لغات در پرتال بارگذاری شده است.
تکلیف: برای جلسه آینده، دیکته ی لغاتِ web/way/wig/unwell تمرین و تکرار شود. اپیزود بیست و دوم کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده دانلود و تماشا شود. https://aparat.com/v/eoEXn

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: روخوانی و blending صحیحِ لغاتِ صفحه 25 کتاب ALV Phonics 2 به همراه Tricky Word جدید (we) به دانش‌آموزان تدریس شد. (ویسِ این لغات، در پرتال بارگذاری شده است.) علاوه بر آن، تمرینات صفحه 42 کتاب کار در کلاس انجام شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، صفحه 43 کتاب کار ALV Phonics در منزل انجام شود. علاوه بر آن، سوره کوثر به زبان انگلیسی، توسط دانش‌آموز خوانده و ویس‌ِ آن در پرتال بارگذاری شود. (تلفظِ صحیح این سوره، در قسمت ریاضی به زبان انگلیسی بارگذاری شد.)

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، حرکت سریع و آهسته اشیا (fast and slow) در اثر هل دادن زیاد و کم در صفحات 37 و 38 کتاب علوم 1، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، املا لغاتِ van/vent/save/anvil/I have got a van. جهتِ برگزاری ارزیابی spelling (دیکته)، در منزل تمرین و تکرار شود. اپیزود بیست و یکمِ کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده دانلود و تماشا شود. https://aparat.com/v/sJF8Y

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، پرسش درباره زمان انجام فعالیت های روزمره در صفحه 33 کتاب ریاضی 1، به دانش‌آموزان تدریس شد. برای مثال: What time do you get up? I get up at 7:00 o'clock. در این ساختار، هدف پاسخ دهی به سوال، با زمانِ مناسب است.
تکلیف: برای جلسه آینده، به همراه یک نقاشی در دفتر زبان، زمان انجام فعالیت های روزمره ی دانش‌آموز مانندِ صبحانه و نهار خوردن، بیدار شدن و بازی کردن نشان داده شود. اپیزود بیستم کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده دانلود و تماشا شود. https://aparat.com/v/NBAil

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: صدایِ حرف Ww، نحوه ی نوشتن آن به همراه action تدریس شد. همچنین لغاتی که صدای Ww در آن ها تکرار می شود، از صفحات 22 تا 24 کتاب 2 ALV Phonics، به دانش آموزان آموزش داده شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، تمرینات صفحه 41 کتاب کار ALV Phonics در منزل نوشته شود. لطفا هر شب، 5 لغت از صدا های ay/a-e/ai به زبان آموزان دیکته (ارزیابی spelling) گفته شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: