فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 23

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، صدایِ حرف Rr و لغاتی که حرف Rr در آن ها تکرار میشوند، با زبان آموزان مرور و نحوه ی نوشتن صحیح این حرف بین سه خط نیز تمرین شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، املا و spelling صحیح لغات rat_rip_print_ran_rest در منزل تمرین و تکرار شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، صدایِ حرف Rr به همراه action و شیوه ی نوشتن صحیح روی سه خط تدریس شد. همچنین تعدادی مثال که صدای Rr در آن ها تکرار میشوند؛ به دانش‌آموزان آموزش داده شد. (ویس تلفظ صحیح مثال های صفحه 48 کتاب، در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: برای جلسه آینده، شش خط اول صفحه 17 کتاب کار ALV phonics، کامل شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: به علت اردو، جلسات امروز برگزار نشد.
تکلیف: برای جلسه آینده، املا و طرز نوشتن صحیح حروفی که تاکنون تدریس شده اند (Ss_Aa_Nn_Tt_Ii_Hh_Ee_Cc_Kk)؛ در دفتر زبان تمرین و مرور شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، ضمن مرور لغات مربوط به اعضای بدن و تعداد هر عضو، حواس پنج گانه (صفحه 17 کتاب علوم 1) نیز به دانش‌آموزان تدریس شد. (ویس تلفظ صحیح لغات صفحه 17 کتاب علوم 1، در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: برای جلسه آینده، لغات صفحه 17 کتاب علوم 1 توسط دانش‌آموز خوانده و ویس آن در پرتال برای بنده بارگذاری شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، مبحث اشکال هندسی (circle_rectangle_square_triangle) از صفحه 11 کتاب ریاضی 1، به دانش‌آموزان تدریس شد. (ویس تلفظ صحیح صدای هر شکل، در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: برای جلسه آینده، با استفاده از اشکال هندسی متفاوت، یک نقاشی در دفتر زبان خود کشیده شود. علاوه بر آن، اسامی اشکال هندسی (صفحه 11 کتاب ریاضی 1) خوانده و ویس آن در پرتال برای بنده ارسال شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: