فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 23

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، مفهوم جمع در صفحه 40 کتاب Math؛ به همراه بازی و فعالیت های متنوع، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، یک معادله جمع مانند تمریناتِ 1 صفحه 40 کتاب، در کادر آبی همین صفحه به همراه نقاشی نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، صدایِ ee و نحوه‌ی نوشتن آن به همراه action تدریس شد. همچنین لغاتی که صدایِ ee در آن ها تکرار می شود، از صفحه‌ی 50 کتابِ 2 ALV Phonics به دانش آموزان، آموزش داده شد. (ویسِ لغاتِ این صفحه، در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: برای جلسه آینده، املا لغاتِ dry/myself/typist/sky/multiply/your/into در منزل، تمرین و تکرار شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، ضمن آموزش روخوانی و blending صحیحِ لغاتِ صفحه 47 کتاب ALV Phonics 2؛ Tricky Word جدیدِ your نیز در همان صفحه، به دانش‌آموزان تدریس شد. علاوه بر آن، 7 خط اول صفحه 58 کتاب کار در کلاس نوشته شد. (ویسِ لغاتِ صفحه 47 کتاب ALV Phonics 2 در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: برای جلسه آینده، ضمن تکمیل تمرینات صفحه 58 کتاب کار، تمریناتِ صفحه 59 نیز در منزل، انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، ضمن تدریس Tricky Word جدیدِ into در صفحه 47 کتاب ALV Phonics 2؛ صدایِ حرف y و نحوه‌ی نوشتن آن به همراه action تدریس شد. همچنین لغاتی که صدایِ حرف y در آن ها تکرار می شود، از صفحه‌ی 46 کتابِ 2 ALV Phonics به دانش آموزان، آموزش داده شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، تمریناتِ صفحه 57 کتاب کار ALV Phonics در منزل انجام شود. لطفا هر شب، دیکته با صداهای جدید تدریس شده، در منزل تمرین شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلساتِ امروز، مفاهیم more (بیشتر) و fewer (کمتر) در صفحه 39 کتابِ ریاضی 1، به دانش‌آموزان تدریس و تمریناتِ این صفحه، انجام و چک شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، کاربرگ داده شده به دانش‌آموزان با دقت انجام و رنگ‌آمیزی شود. علاوه بر آن، املا لغاتِ die/cried/magpie/time/like/spite/life در منزل تمرین و تکرار شود. جلسه آینده، سنجش Spelling (املا)، برگزار خواهد شد. دفتر زبان نیز، حتما همراه دانش‌آموزان باشد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: