فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 23

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، ضمن تدریس Tricky Word جدیدِ to در صفحه 41 کتاب ALV Phonics 2؛ صدایِ i-e و نحوه‌ی نوشتن آن به همراه action، تدریس شد. همچنین لغاتی که صدایِ i-e در آن ها تکرار می شود، از صفحه‌ی 42 کتابِ 2 ALV Phonics به دانش آموزان آموزش داده شد.
تکلیف: لطفا تمرینات صفحات 53 و 54 کتاب کار ALV Phonics در منزل انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، صدایِ ie و نحوه‌ی نوشتن آن به همراه action تدریس شد. همچنین لغاتی که صدایِ ie در آن ها تکرار می شود، از صفحه‌ی 40 کتابِ 2 ALV Phonics به دانش آموزان، آموزش داده شد. علاوه بر آن، روخوانی و blending صحیحِ لغاتِ صفحه 41 کتاب ALV Phonics 2 تدریس و کتاب کار ALV Phonics چک شد. ویسِ لغاتِ صفحاتِ 40 و 41 کتاب، در پرتال بارگذاری شده است.
تکلیف: برای جلسه آینده، دیکته ی لغاتِ صفحه 41 کتاب ALV Phonics 2 در منزل تمرین و تکرار شود. لطفا از طریق لینک بارگذاری شده، آیات 1 و 2 سوره ناس به زبان انگلیسی، در منزل تمرین شوند. https://www.aparat.com/v/uyBb0

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: به دلیل اردو، کلاس زبان برگزار نشد.
تکلیف: برای جلسه آینده، تمریناتِ صفحه 51 کتاب کار ALV Phonics در منزل، انجام شود. علاوه بر آن، دیکته ی جمله و لغات‌ِ jump/ jacket/ job/ It is so hot./ He ate jam. در منزل تمرین و تکرار شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، ضمن مرور مطالب تدریس شده طی جلسات قبل، روخوانی و blending صحیحِ لغاتِ صفحه 37 کتاب ALV Phonics 2 و همچنین Tricky Word جدید (so)، به دانش‌آموزان تدریس شد. 4 خط اول کتاب کار ALV Phonics نیز، در کلاس انجام شد. (ویسِ لغات صفحه 37 کتاب، در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: برای جلسه آینده، صفحه 50 کتاب کار ALV Phonics در منزل انجام شود. لطفا هر شب، یک ارزیابی spelling (دیکته) از Tricky Words در منزل نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، صدایِ حرفِ Jj و تعدادی مثال در صفحات 35 و 36 ALV Phonics 2 که صدایِ این حرف در آن ها تکرار می شود، به دانش آموزان تدریس شد. (ویسِ لغاتِ صفحه 36 کتاب، در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: برای جلسه آینده، تمریناتِ صفحه 49 کتابِ کار ALV Phonics، در منزل تکمیل شود. علاوه بر آن، دیکته ی لغاتِ me/bone/rope/hole/broke در منزل تمرین شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: