فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 23

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، مرورِ صدا، action و نحوه صحیح خواندن و نوشتن حروف Hh و Ee به همراه فعالیت های جذاب و سرگرم کننده، انجام شد. روخوانی و blending با دانش آموزان، تمرین شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، دیکته ی حروف Nn_Ee_Hh_Cc_Kk در منزل تمرین و تکرار شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، صدایِ حرف Hh به همراه action، شیوه صحیح نوشتن این حروف روی سه خط و همچنین تعدادی مثال که صدایِ Hh در آن ها تکرار میشود، به دانش‌آموزان تدریس شد. (ویس تلفظ صحیح مثال های حرف Hh در صفحه 43 کتاب ALV phonics، در پرتال بارگذاری شده است.) شعر صدای جدید، با دانش آموزان همخوانی شد.
تکلیف: برای جلسه آینده املای حروف Ss_Aa_Tt_Ii در منزل تمرین و تکرار شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: صدایِ Ee و نحوه ی نوشتن آن، تدریس شد. همچنین لغاتی که صدای Ee در آن ها تکرار می شود، از صفحه ی 40 کتاب ALV Phonics نیز تدریس شد. (ویس این لغات، جهت تمرین در منزل، بارگذاری شد.)
تکلیف: برای جلسه آینده، شش خط اول صفحه 15 کتاب کار ALV phonics را در منزل انجام دهید. لطفا هر شب داخل دفتر زبان، همانند دروس فارسی، یک دیکته نهایتا با پنج لغت نوشته شود‌.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، اسامی اعضای بدن به زبان انگلیسی (صفحه 15 کتاب علوم 1) و همچنین تعداد هر عضو (صفحه 16 کتاب علوم 1) به دانش‌آموزان آموزش داده شد. eyes_ ears_ nose_mouth_head_elbow_hand_arm_finger_thumb_leg_knee_foot_toe (ویس تلفظ صحیح هر عضو، در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: لطفا کاربرگ مربوط به اعضای بدن که امروز به دانش‌آموزان تحویل داده شد را تکمیل کرده و جلسه آینده به مدرس زبان تحویل دهید.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، حروف Kk و ck به همراه صدا، action، نحوه صحیح خواندن و نوشتن و همچنین مثال هایی که این صداها در آن تکرار می شود، مرور شدند. (ویسِ صدایِ حروف Aa_Kk_Cc_Ss_Nn_Tt_Ii_ck، در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: لطفا به کمک ویس بارگذاری شده، صدای هر حرف را در منزل تمرین نمایید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: