فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 23

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، داستان Brett's Dragon برای دانش‌آموزان تعریف و روخوانی آن تمرین شد. (فایل این داستان، در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: برای جلسه آینده، به همراه فایل بارگذاری شده، روخوانی داستان در منزل تمرین و تکرار شود. علاوه بر آن، اپیزودِ هفتم کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده دانلود و تماشا شود. https://aparat.com/v/ZVKgE

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، مفهوم سنگین تر (heavier) و سبک تر (lighter) در صفحات 24 و 25 کتاب ریاضی 1، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، به همراه یک نقاشی بر روی کاغذ A4، مفاهیم سنگین تر و سبک تر بودن نشان داده شود. لطفا برای روز شنبه، دانش‌آموزان ماژیک به رنگ های مشکی، زرد، قرمز و آبی (وایت برد یا غیر وایت برد) به همراه داشته باشند. نامِ دانش آموزان روی ماژیک ها، نوشته شود. اپیزودِ ششم کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده، دانلود و تماشا شود. https://www.aparat.com/v/YIgVm

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، Tricky Word جدید (کلمه she) به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، 6 خط دوم لغات صفحه 30 کتاب کار ALV Phonics در منزل نوشته شود. علاوه بر آن، املا لغاتِ bag/bus/bib/basket در منزل تمرین و مرور شود. (ویسِ تلفظ صحیحِ این لغات، در پرتال بارگذاری شده است.)

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، حرفِ Bb به همراه صدا، action و تعدادی مثال که صدای این حرف در آن ها تکرار می شود، تدریس و همچنین روخوانی و blending کلمات صفحه 80 کتاب ALV Phonics، به همراه شیوه نوشتن صحیح حرف Bb به دانش‌آموزان آموزش داده شد. (ویس لغات صفحه 80 کتاب ALV Phonics، در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: برای جلسه آینده، 6 خط اول صفحه 30 کتاب کار ALV Phonics در منزل با دقت نوشته شود. اپیزودِ پنجم کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده، دانلود و تماشا شود. (لینک باید کپی و یا داخل مرورگر، تایپ شود.) https://www.aparat.com/v/HvItd

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، نحوه روخوانی و blending مثال هایی که صدایِ حرفِ Ff در آن ها تکرار می شود (لغات صفحه 77 کتاب ALV Phonics) و تلفظ Tricky Word جدید (are)، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، دیکته لغاتِ off/fan/left/flag در دفتر زبان تمرین و تکرار شود. علاوه بر آن، 6 خط اول حرف Ff از کتاب کار ALV Phonics، در منزل انجام شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: