فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 23

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، Tricky Word جدید (me) در صفحه 33 کتابِ ALV Phonics 2، به دانش‌آموزان تدریس شد. (ویسِ لغاتِ این صفحه، در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: برای جلسه آینده، تمریناتِ صفحه 49 کتاب کار ALV Phonics در منزل، انجام شود. علاوه بر آن، دیکته ی لغاتِ صفحه 33 کتاب ALV Phonics 2 حتما در منزل تمرین و تکرار شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، صدایِ o-e و نحوه‌ی نوشتن آن به همراه action تدریس شد. همچنین لغاتی که صدایِ o-e در آن ها تکرار می شود، از صفحه‌ی 32 کتابِ 2 ALV Phonics به دانش آموزان آموزش داده شد. روخوانی و blending صحیحِ لغاتِ صفحه 33 کتاب ALV Phonics 2، به دانش‌آموزان تدریس شد. (تلفظ لغاتِ صفحه 32، در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: برای جلسه آینده، تمریناتِ صفحه 48 کتاب کار ALV Phonics در منزل، انجام شود. علاوه بر آن، دیکته ی لغات was/no/has/are/he در منزل تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، ضمن تدریس Tricky Word جدید (no) در صفحه 31 کتاب ALV Phonics 2؛ روخوانی و blending صحیحِ لغاتِ صفحه 31 کتاب ALV Phonics 2، به دانش‌آموزان تدریس شد. علاوه بر آن، تمرینات صفحه 46 کتاب کار ALV Phonics در کلاس انجام شد. (ویسِ لغاتِ صفحه 31 کتاب ALV Phonics 2، در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: برای جلسه آینده، تمریناتِ صفحه 47 کتاب کار ALV Phonics در منزل انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: روخوانی و blending صحیحِ لغاتِ صفحه 29 کتاب ALV Phonics 2، به دانش‌آموزان تدریس شد. (ویسِ این لغات، در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: برای جلسه آینده، لغاتِ صفحه 29 کتابِ ALV Phonics 2 توسط زبان آموزان خوانده شده و ویس آن در پرتال بارگذاری شود. علاوه بر آن، دیکته ی لغاتِ همین صفحه، در منزل تمرین و تکرار گردد.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: صدایِ ow و نحوه ی نوشتن آن به همراه action تدریس شد. شعر صدای جدید نیز، با دانش آموزان همخوانی شد. لغاتی که صدای ow در آن ها تکرار می شود، از صفحه یِ 30 کتاب ALV Phonics 2، تمرین و تکرار شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، صفحه 45 کتاب کار ALV Phonics در منزل نوشته شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: