فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 23

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز حرف Cc به همراه action و صدا و تعدادی مثال که با این حرف آغاز میشوند؛ به دانش‌آموزان آموزش داده شد. (ویس تلفظ صحیح لغات تدریس شده در صفحه 32 کتاب ALV Phonics در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: برای جلسه آینده، تلفظ صحیح لغات تدریس شده به کمک ویس بارگذاری شده، در منزل تمرین و تکرار گردد.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، تمامی حروف تدریس شده ی جلسات قبلی، به کمک بازی های هدفمند تمرین و مرور شدند. (ویسِ صدایِ صحیح هر کدام از حروف آموزش داده شده، در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: برای جلسه آینده ادامه ی کاربرگ حرف Nn در منزل کامل و به دفتر زبان چسبانده شود. علاوه بر آن لطفا به کمک ویس بارگذاری شده در پرتال، صدا و شیوه نوشتن صحیح هر کدام از حروفِ Aa_ Ss _ Nn_ Tt_Ii در منزل تمرین و تکرار شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز حرف Nn به همراه صدا، action و نحوه ی نوشتنِ آن تدریس شد. و تدریس لغاتی که صدای Nn در آن ها تکرار می شود، انجام شد. (ویس لغات صفحات 28 و 29 کتاب Phonics در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: برای جلسه آینده 6 خط اول کاربرگ حرف Nn در منزل انجام داده و سپس کاربرگ را به دفتر زبان بچسبانید. لطفا به کمک ویس بارگذاری شده در پرتال، شیوه صحیح تلفظ کلمات صفحات 28 و 29 کتاب در منزل تکرار و مرور گردد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز مفهوم غذاهای سالم (healthy food) و غذاهای ناسالم (unhealthy food) صفحه 12 کتاب علوم 1 تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده به وسیله یک نقاشی روی کاغذ A4 مثالی از دو غذای سالم و دو غذای ناسالم را نشان دهید. (در کلاس سالم یا ناسالم بودنِ نقاشی ها با زبان آموزان عزیز تمرین خواهد شد.)

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز مفاهیم بلند (long) و کوتاه (short) صفحات 10 و 11 ریاضی 1 به دانش‌آموزان آموزش داده شد. علاوه بر آن از دانش‌آموزان خواسته شد تا به کمک یک نقاشی در دفتر زبان خود مفاهیم بلند و کوتاه را نشان دهند.
تکلیف: برای جلسه آینده 6 خط اول کاربرگ حرف Pp در منزل حل و به دفتر زبان چسبانده شود. املا از حروف تدریس شده و علاوه بر آن صداکشی صحیح حروف و کلمات نوشته شده در منزل تمرین شود. (ویس تلفظ کلمات در پرتال بارگذاری شده است.) sit_sat_pit_pa_ta_sa_pi_ti_si_it_pat_sap
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: