فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 23

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، مرور صدا، اسم، لغات و action حروف Ss/Aa/Tt به صورت فعالیت و بازی گروهی، انجام شد. علاوه بر آن، نتایج ارزیابی spelling (املا) به دانش‌آموزان تحویل داده شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، ارزیابی spelling (املا) از لغات sit_tat_at_sat_pat_pit برگزار خواهد شد. لطفا املای صحیح این لغات در منزل به خوبی تمرین و تکرار شود. (ویسِ تلفظ صحیح این لغات، بارگذاری شد.)

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، صدایِ حرف Mm به همراه شیوه نوشتن صحیحش روی سه خط، action و نیز مثال هایی که حرف Mm در آن ها تکرار میشود؛ دوره شد. علاوه بر آن، ارزیابی spelling (املا) در کلاس گرفته شد. (ویسِ تلفظ صحیح کلمات صفحه 53 کتاب ALV Phonics، در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: برای جلسه آینده، به کمک ویس بارگذاری شده در پرتال، تلفظ صحیح کلمات صفحه 53 کتاب ALV Phonics در منزل تمرین و تکرار شود. علاوه بر آن، 6 خط دوم حرف Mm از کتاب کار ALV Phonics ، نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، صدایِ حرف Mm به همراه action، داستان و تعدادی مثال که حرف Mm در آن ها تکرار میشوند؛ به دانش‌آموزان تدریس شد. (ویس تلفظ صحیح مثال ها، در پرتال بارگذاری شده است.) روخوانی و blending با صدای جدید، تمرین شد. بازی و فعالیت های متنوع جهت تثبیت صدا، انجام شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، املای حروفِ Aa_Ss_Nn_Mm_Ii در منزل به خوبی تمرین و تکرار شود. جلسه آینده، سنجش spelling (املا) از همین حروف گرفته خواهد شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، سوال How many eyes have you got؟ با پاسخ I have got two eyes. (صفحه 17 کتاب علوم 1) و هم چنین سوال Why have we got eyes؟ با پاسخ Our eyes help us to see. (صفحه 18 کتاب علوم 1) به دانش‌آموزان تدریس شد.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، ضمن مرور اشکال هندسی، صدای حرف Rr، شیوه نوشتن صحیحش روی سه خط و نیز مثال هایی که حرف Rr در آن ها تکرار میشود؛ مرور شد. (ویس تلفظ صحیح لغات صفحه 49 کتاب ALV phonics، در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: برای جلسه آینده، 7 خط بعدیِ کتاب کار ALV phonics، در منزل تکمیل شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: