فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 23

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، صدای حروفِ ee/ea/igh/y به همراه بازی و فعالیت های متنوع، تمرین و تکرار شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، املا لغاتِ coffee/street/beef/team/sea/scream در منزل، تمرین و تکرار شود. علاوه بر آن، تمریناتِ صفحه 62 کتاب کار ALV Phonics انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، ضمن تدریس Tricky Word جدیدِ want در صفحه 53 کتاب ALV Phonics 2؛ دیکته لغاتی که صداهای ee و ea در آن ها تکرار می شوند، تمرین و مرور شد. علاوه بر آن، صفحه 61 کتاب کار ALV Phonics، در کلاس انجام شد. (تلفظِ لغات صفحه 53، بارگذاری شد.)
تکلیف: برای جلسه آینده، تمریناتِ صفحه 62 کتاب کار، در منزل نوشته شود. علاوه بر آن، املا لغاتِ read/team/cream/weak/speak تمرین و تکرار شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، صدایِ ea و نحوه‌ی نوشتن آن به همراه action تدریس شد. همچنین لغاتی که صدایِ ea در آن ها تکرار می شود، از صفحه‌ی 52 کتابِ 2 ALV Phonics به دانش آموزان، آموزش داده شد. علاوه بر آن، روخوانی و blending صحیحِ لغاتِ صفحه 53 کتاب، تمرین شد. (ویسِ این لغات، در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: برای جلسه آینده، 6 خط بعدی لغاتِ صفحه 60 کتاب کار ALV Phonics در منزل، انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، ضمن آموزش روخوانی و blending صحیحِ لغاتِ صفحه 51 کتاب ALV Phonics 2، کلمه ی Tricky جدید (two) نیز در همان صفحه، به دانش‌آموزان تدریس شد. (ویسِ این لغات، در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: برای جلسه آینده، 6 خط اول لغاتِ صفحه 60 کتاب کار ALV Phonics در منزل نوشته شود. علاوه بر آن، املا لغاتِ tight/night/cry/myself/sky/high در منزل تمرین و تکرار شود. جلسه آینده، سنجش Spelling (املا)، برگزار خواهد شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: