فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro3A

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: صفحات 26 27 و پروژه ( درباره ویتامین ها ) کار شد
تکلیف: پی دی اف ویتامین ها آپلود شده جلسه بعد حتما پرسیده می شود. پی دی اف کتاب کار prepare A2 را از داخل کانال مدرسه دانلود کرده و تمامی تمرین های صفحات 18 و 19 را انجام دهید ( یا بصورت پرینت شده یا پاسخ ها داخل دفتر وارد شود)

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: صفحه 24 و 25 تدریس شد. موضوع : انواع سبک های موسیقی + کلمات صفحه 25 + گرامر (like, dont like, love, hate)
تکلیف: سلام. لطفا از داخل کانال مدرسه، پی دی اف کتاب دانش اموز و کتاب کار prepare A2 را دانلود کرده و تمامی تمرین های صفحات 16 و 17 را انجام دهید. (یا به صورت پرینت شده یا پاسخ ها در دفتر نوشته شود.) نکته: ویدیوهای مربوط به one day of your life را در فلش تحویل دهید.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: صفحه 21 تا 23 تدریس شد. (The paralympic games) + تفاوت and, or, but
تکلیف: حتما تکالیف جلسه قبل انجام شود و به کلاس اورده شود پی دی اف تکالیف بارگزاری شده حتما یا پرینت گرفته شود انجام شود و(یا پاسخ ها را در دفتر بنویسید) به کلاس اورده شود پروژه صفحه 23 حتما انجام شود و به کلاس آورده شود.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: تمرینات کتاب تا اخر صفحه 19 تدریس شد. + فایل های صوتی درس پخش شد. کلمات جدید مربوط به غذاها و میوه ها تدریس شد.
تکلیف: بااستفاده از کلمات جدیدی که امروز تدریس شد و در قسمت کاربرگ بارگذاری شده، جمله بسازید. نکته: لطفا دقت نمایید که حتما جملات در قالب گرامر حال ساده و حال استمراری باشد . (simple present and present continuous). ساخت ویدیو : فعالیت های روزمرگی خودتان را به نمایش بگذارید. توجه داشته باشید که باید از گرامرهای تدریس شده جدید استفاده کنید.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: با عرض سلام و خسته نباشید. گرامر درس 2 کتاب تدریس شد. تمرکز اصلی روی تفاوت present simple and present continuous و به علاوه روتین‌های روزانه بود. تفاوت ها و تلفظ تمامی ان‌ها بارها و بارها مرور شد. بنابراین انتظار میرود که حتما تکالیف را به درستی انجام دهید. دانش اموزان عزیز، دفتر زبان خود را هرجلسه بااید با خود بیاورید. لطفا فراموش نکنید. راس ساعت منتظر تکالیف شما عزیزان هستم. روز خوبی داشته باشید.
تکلیف: لینک کاربرگ ها : https://drive.google.com/file/d/19VXEoUaT3MVr-XoKU57oWJKtJjvPpE-j/view?usp=sharing سلام. تا انتهای صفحه 12 کتاب کار باید انجام شود. دانش اموزانی که امروز تکالیف خود را نیاوردند حتما فردا راس ساعت به نماینده تحویل دهند تا نمره خود را از دست ندهند. یک ویدیو از "یک روز از زندگی" خودتان باید درست کنید. توجه داشته باشید که باید از گرامرهای تدریس شده جدید استفاده کنید. (فقط و فقط برای ویدیو تا 2شنبه فرصت دارید. اما بقیه تکالیف فردا صبح تحویل داده شود.) نکته : فایل صفحاتی که باید انجام شود به علاوه فایل صفخات تدریس شده ی کتاب به صورت لینک گذاشته شده است. دانش اموزان باید ان را دانلود کرده و جواب های بخش کاربرگ ها را بنویسند. نکته2 : یا تصاویر کتاب کار را پرینت کنید که پاسخ ها را داخل ان بنویسید. یا پاسخ ها را در دفتر خود وارد کنید (فقط علامت گذاری اینکه کدوم تمرین برای کدام صفحه است را فراموش نکنید.)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: