فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 1
فعالیت: باسلام و وقت بخیر ،روز شنبه 22 مهر ،به مناسب روز تخم مرغ و صبحانه سالم،دانش آموزان می توانند به دلخواه صبحانه مورد علاقه و سالم خود را همراهشان بیاورند و از ساعت 7/30 تا 8 میل کنند.به نفرات برتر از لحاظ تزیین و سالم بودن کارت امتیاز داده می شود .

ریاضی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در این ساعت دست ورزی ماشین ورودی خروجی با نقاشی خلاق انجام شد،سپس جواب های تمرین دانش آموزان در کلاس ملاحظه شد .
تکلیف: کاربرگ ارسالی را با دقت و مرتب در دفتر ریاضی نوشته و انجام دهید .

فارسی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در این ساعت ،شعر حفظی پدربزرگ پرسیده شد و جمله نویسی عزیزان در کلاس ملاحظه شد . درس دوم کتاب فارسی تدریس شد ،قسمت درست ونادرست و درک مطلب در کلاس توسط دانش آموزان پاسخ داده شد و سپس واژه های مهم در دفتر واژه نامه وارد شد ،برخی از دانش آموزان بیشتر کلمات را از انتهای کتاب قسمت واژه نامه پیدا کردند .
تکلیف: واژه های هم معنی و مخالف درس دوم فارسی را در دفتر واژه نامه نوشته و کامل کنید . (لطفا دفتر واژه نامه ی عزیزان شامل برچسب نام دانش آموز و اسم دفتر واژه نامه باشد تا با بقیه دفتر ها اشتباه نشود ) ارمغان هفته سوم با دقت انجام شود و شنبه به کلاس درس آورده شود .

املا سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در این ساعت یک املای خلاق حافظه ای از درس اول فارسی انجام شد . دفتر املای مدرسه به دانش آموزان تحویل داده شد، لطفا از روی غلط های املایی تکرار و تمرین شودو دفتر املای مدرسه شنبه به همراه خود به کلاس آورند. اولیا عزیز لطفا در منزل ملاحظه کنید و امضا بفرمایید .

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: درس اول هدیه تا انتها تدریس شد و به سوالات کتاب پاسخ داده شد ،
تکلیف: سوال قسمت با خانواده همراه پدر و مادر در منزل ،داخل کتاب انجام شود ،چهارشنبه هفته ی بعد ساعت هدیه در کتاب ملاحظه می شود .

قرآن سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در این ساعت ادامه ی اذکار اذان و اقامه خوانده شد و تمرین کلاسی انجام شد .
تکلیف: اذکار اذان و اقامه را تمرین کنید .

هنر سوم

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس هنرمان طراحی یک شخصیت کارتونی (پرنده بامزه )به روش ساده سازی با خطوط و اشکال هندسی را یاد گرفتیم و مرحله به مرحله این طراحی را انجام دادیم و در آخر زمینه ی قرار گرفتن پرنده با خلاقیت شما عزیزانم به دلخواه کشیده شد.
تکلیف: دانش آموز خوبم لطفاً پرنده را رنگ آمیزی نکنید و فقط رنگ آمیزی زمینه به بهترین شکل انجام شود . برای جلسه آینده این فعالیت را به همراه مداد رنگی با خود به مدرسه بیاورید.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: امروز-ما بخش دوم مبحث موجودات زنده و غیر زنده را یاد گرفتیم و فیلم مربوط به مبحث کتاب را دیدیم و یک بازی جذاب داشتیم .
فعالیت: با سلام خدمت اولیای گرامی و دانش آموزان عزیز - با توجه به تحویل دفترچه تمرین شطرنج حتماً حتماً دفترچه را سیمی کرده و طلق ضخیم داشته باشد. با تشکر.

ریاضی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در این ساعت عزیزان مبحث ماشین های ورودی خروجی را فرا گرفتند و صفحه ی 13 و 14 را انجام دادند .
تکلیف: تمرین صفحه 15 کتاب ریاضی در کتاب انجام شود .

علوم سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در این ساعت جدول صفحه 15 و 16 در کلاس ملاحظه شد و سپس ادامه درس در تا صفحه 20 کتاب تدریس شد .

فارسی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: امروز در یکی از ساعت ها تکلیف کتاب نگارش ملاحظه شد
تکلیف: فردا شعر پدربزرگ در کلاس پرسیده می شود ، دانش اموزان 10 کلمه از درس اول انتخاب کنید ،سپس با آنها دوتا دوتا جمله بساز (هر دو کلمه در یک جمله باشد )

هنر سوم

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
تکلیف: دانش آموز خوبم سلام لطفاً برای فردا دفتر نقاشی ، مداد رنگی و مداد را به همراه داشته باشید

زیبانویسی

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس زیبا نویسی درس دوم داده شد و شما دانش آموزان عزیزم همراه با پخش موزیک لذت بخش ، درس دوم کتاب خطاط شو را کامل کردید.
تکلیف: دانش آموز خوبم لطفاً برای جلسه آینده کتاب خطاط شو را به همراه داشته باشید

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر دانش آموزان و اولیا عزیز، امروز دانش آموزان با لیوان (کاپ گیم) و چوبک و نحوه درست دست گرفتن را یاد گرفتند. و یک ریتم 4تایی به صورت چرخش گروهی در دایره آموزش داده شد. و در نهایت با آهنگ اجرا شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: امروز ما مبحث ساخت کوچکترین و بزرگترین عدد 3رقمی را یاد گرفتیم و بازی جذابی با اعداد داشتیم.
فعالیت: با سلام خدمت اولیای گرامی و دانش آموزان عزیز - با توجه به تحویل دفترچه تمرین شطرنج حتماً حتماً دفترچه را سیمی کرده و طلق ضخیم داشته باشد. با تشکر

ریاضی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
تکلیف: تکلیف ریاضی : دانش اموزان عزیز تمرین های صفحه ی 16-17-18 کتاب کار ریاضی علوی را در کتاب انجام دهید و به کلاس درس بیاورید .

فارسی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در این ساعت علاوه بر ملاحظه کردن تکالیف درسی ،جملات دانش آموزان در کلاس خوانده شد و رفع اشکال شد و علامت های جمع با کلمات مختلف نیز مرور شد و تکلیف مربوطه ملاحظه شد.

نگارش سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: امروز در ساعت نگارش کتاب نگارش ملاحظه شد و ادامه تمرینات در کلاس انجام شد ،مابقی تمرینات تا انتهای درس اول در منزل انجام شود و کتاب نگارش همراه تکالیف انجام شده سه شنبه به مدرسه آورده شود.
تکلیف: صفحات 10،11،12 کتاب نگارش در منزل انجام شود .

ورزش سوم

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: با سلام امروز دخترای گلمان : گرم کردن-آموزش ساده ی پابکس-آموزش پاس بغل هندبال-مرور پاس های قبلی-بازی کار کردند.

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: از مبحث خودآگاهی درس شناخت نقاط ضعف و قوت تدریس گردید

زیبانویسی

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
تکلیف: دانش آموز خوبم سلام لطفاً برای فردا کتاب خطاط شو را به همراه داشته باشید

هوش و ریاضی

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در این ساعت با توجه به عدم رسیدن به درس مربوطه و اینکه تکالیف این قسمت را نمی توانستند انجام دهند ،کتاب کار ریاضی علوی صفحه 15 و 16 انجام شد .

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: در کلاس Science، بخش دوم مبحث جذاب موجودات زنده و غیر زنده را دوره کردیم. برای اینکه مفهوم را خوب متوجه بشویم تعدادی جمله در رابط با مبحث موجودات زنده و غیر زنده نوشتیم و تصویر سازی کردیم.

شطرنج

مدرس: عطار، آلی لا
تکلیف: کشیدن عرض ها و ستون ها و قطرها با مداد قرمز در برگه تکلیف در صفحه شطرنج بالایی عرض و ستونها و درصفحه شطرنج پایینی قطرها مشخص گردد

ریاضی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: دختران گلم امروز درساعت ریاضی ،تمرین صفحه 13 کتاب ریاضی را در کلاس انجام دادند و دست ورزی با چینه و چوب خط (درست کردن دسته هایی با شمارش های چند تا چند تا )داشتند . کتاب کار ریاضی در ساعت ریاضی تا صفحه 15 انجام شد.
تکلیف: کاربرگ ارسالی ریاضی را با دقت در دفتر فارسی بنویسید ،سوال و جواب هر دو توسط خود دانش آموز نوشته می شود و با مداد مشکی بنویسید .لطفا پرینت گرفته نشود.

علوم سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در ساعت علوم ،عزیزان کتاب کار علوم را پاسخ داده و پاسخ ها ملاحظه شد ،تا صفحه 13 کتاب کار در کلاس انجام شد و ادامه ی درس دوم علوم در کلاس داده شد .
تکلیف: تکلیف علوم ، جدول صفحه 15 و 16 تا سه شنبه انجام شود و در مورد گروه های غذایی تحقیق کنید و در کلاس درس ارائه دهید .

فارسی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در ساعت فارسی دختران نازنین ،قسمت های نگاه کن و بگو ،بیاموز و بگو در کلاس انجام شد و شعر حفظی پدر بزرگ در کلاس خوانده شد.
تکلیف: تکلیف فارسی 5 کلمه (لحظه -قطره-قطعه-دانش آموز-چراغ ) در دفتر فارسی در جدولی مرتب بنویسد و مشخص کنید هر کلمه با کدام واژه جمع می شود (ها،ان ،ات)اگر با دو تا از واژه ها جمع می شد ،هر دو تا را بنویس. شعر حفظی پدر بزرگ را حفظ کنید ،روز سه شنبه پرسیده می شود.

املا سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: امروز دانش آموزان نازنین در ساعت املا ،املای جاخالی از درس اول فارسی داشتند ، دانش آموزانی که دفتر املا همراه نداشتند در دفتر فارسی املا را نوشتند ،حتما در دفتر املای مدرسه وارد کنند و دفتر املای مدرسه را به کلاس بیاورند .

سواد مالی

مدرس: جانباز، هانیه
فعالیت: درس دوم ( پول تو جیبی ) داده شد و فعالیتش حل شد. بچه ها با نحوه خرج کردن پول توجیبی هاشون آشنا شدند.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 22 حل شود. قصه صوتی با این لینک گوش داده شود: https://aparat.com/v/TLZhC

شطرنج

مدرس: عطار، آلی لا
فعالیت: آموزش داستان مهره ها و هدف از بازی شطرنج

ریاضی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در ساعت ریاضی دانش آموزان عزیز ، مباحث گذشته و شمارش چندتا چند تا را مرور کردیم . کتاب کار ریاضی در ساعت مربوطه تا صفحه 13 در کلاس انجام شد .
تکلیف: دختران باهوشم تمرین صفحه ی 12 کتاب ریاضی را در کتاب با دقت انجام دهید (قسمت خلاق باش نیاز نیست انجام شود) لطفا چینه و چوب خط ،حتما فردا اورده شود. تمام لوازم آموزشی دانش آموزان که قبلا در پرتال گذاشته شده بود به مدرسه آورده شود.

علوم سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در ساعت علوم دانش آموزان عزیز جدول صفحه 12 کتاب را کامل کرده و سپس درس دوم کتاب علوم را تا صفحه 15 خواندند .
تکلیف: دانشمندان کوچک ،فعالیت صفحه 15 کتاب علوم را در منزل یادداشت کنید سپس با توجه به اطلاعات این جدول ،صفحه 16 را کامل کنید .

فارسی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: روخوانی و روانخوانی درس اول فارسی امروز در کلاس توسط دانش آموزان انجام شد و واژه های هم معنی و مخالف درس های محله ی ما و ستایش در کلاس پرسیده شد .
تکلیف: دختران گلم ،با 10 کلمه ی مهم املایی ،10 جمله ی زیبا بنویس .لطفا در دفتر فارسی نوشته شود .

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در ساعت مطالعات تکلیف جلسه قبل در کلاس ملاحظه شد ،درس دوم مطالعات نیز تدریس شد .
تکلیف: رونوشت صفحه اول شناسنامه خود را با خلاقیت خودتان درست کنید و به کلاس درس بیاورید . در دفتر فارسی خود ،در مورد مسئولیت هایی که با افزایش توانایی ها به شما اضافه می شود ،در چند جمله بنویسید .

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: جدول ارزش مکانی 3 رقمی همراه با تماشای ویدیو آموزشی تدریس شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: با سلام و وقت بخیر. موارد آموزش داده شده در این جلسه : آموزش حریم شخصی 2 (حریم شخصی بدن ،اطلاعات شخصی ...) عکس ارسال شده در پیوست دانش آموزان در حال مشارکت در کار کلاسی و پاسخ دادن به سوالات هستند
تکلیف: دانش آموزان باید در مورد قوانین حریم شخصی در مدرسه و فضاهای عمومی و خانه برای والدین توضیح دهند
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: