فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 2

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: ریاضی: دانش آموزان عزیز در ساعت ریاضی، نمونه سوالاتی از الگویابی و شمارش چندتا چندتا در کلاس مورد تمرین قرار گرفت. کتاب کار ریاضی نیز صفحه 12 و 13 در کلاس حل و رفع اشکال شد.
تکلیف: تکلیف: کاربرگ نمونه سوالات بارگزاری شده در دفتر ریاضی توسط دانش آموزان با مداد مشکی وارد شده و حل نمایند.(خواهشمند است از نوشتن سوالات توسط اولیا و استفاده از خودکار پرهیز کنید.) چینه و چوب خط دانش آموزان می بایست در مدرسه داخل قفسه کلاسیشون قرار گیرد. اولیا محترم لطفا کتاب های مطالعات اجتماعی،هدیه آسمان، نگارش و دفتر املا و تمامی کتب کار علوی(ریاضی، علوم، فارسی و ریاضی و هوش) در کلاس در قفسه دانش آموزان باشد و در صورت لزوم به منزل فرستاده می شوند. دفتر املا و ارمغان های هفتگی که طبق شماره هر شنبه تحویل می دهند انتهای هفته جهت ملاحظه اولیای محترم به منزل آورده شده و لطفا امضا نمایید و شنبه جدید به مدرسه بیاورند.

علوم سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: علوم: دختران نازنین امروز در ساعت علوم، ادامه درس دوم خوراکی ها از صفحه 17 تا 19 تدریس شد. کتاب کار علوم: دختران نازنین در این ساعت سوالات مربوط به درس اول کتاب کار علوم را مرور و رفع اشکال نموده و ادامه سوالات درس اول پاسخ داده و چک شد.
تکلیف: تکلیف: دختران عزیز فعالیت شماره 2 صفحه 15 کتاب درسی را در منزل تا روز سه شنبه 18 مهر ماه تکمیل نمایند.

سواد مالی

مدرس: جانباز، هانیه
فعالیت: درس دوم ( پول تو جیبی ) داده شد و فعالیتش حل شد. بچه ها با نحوه خرج کردن پول توجیبی هاشون آشنا شدند.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 22 حل شود. قصه صوتی با این لینک گوش داده شود: https://aparat.com/v/TLZhC

شطرنج

مدرس: عطار، آلی لا
فعالیت: آموزش مهره ها و هدف از بازی شطرنج

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دانش آموزان عزیز در ساعت ریاضی، تمرین صفحه 12 کتاب ریاضی حل و رفع اشکال شد. کتاب کار ریاضی نیز تا صفحه 11 در کلاس حل و رفع اشکال شد.
تکلیف: تکلیف: کاربرگ نمونه سوالات بارگزاری شده در دفتر ریاضی توسط دانش آموزان با مداد مشکی وارد شده و حل نمایند.(خواهشمند است از نوشتن سوالات توسط اولیا و استفاده از خودکار پرهیز کنید.)

علوم سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین امروز در ساعت علوم درس اول (زنگ علوم) را مرور و رفع اشکال دانش آموزان انجام شد، درس دوم خوراکی ها از صفحه 13 تا 17 تدریس شد.
تکلیف: تکلیف: دختران عزیز فعالیت شماره 2 صفحه 15 کتاب درسی را در منزل تا روز سه شنبه 18 مهر ماه تکمیل نمایند. لطفا درباره گروه های مواد غذایی و نیازهای ضروری بدن اطلاعاتی جمع آوری نموده و فردا در زنگ علوم ارائه نمایند.

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دانش آموزان عزیز در ساعت فارسی مروری بر کلمات هم معنی و مخالف و واژه آموزی درس ستایش و محله ی ما داشتند.
تکلیف: دختران نازنین با 10 کلمه مهم املایی، از درس ستایش و محله ی ما 10 جمله ی زیبا در دفتر مشق فارسی نوشته شود.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: مطالعات اجتماعی: دختران عزیز در این ساعت به همراه تصاویر شناسنامه ای خود و گزارش در کلاس از دوران کودکی خود مروری بر درس اول داشته، تدریس درس دوم نیز انجام شد.
تکلیف: برای هفته آینده جست و جو کنید صفحه 6 کتاب درسی سوال اول (از زمان تولد تا کنون تغییراتی در شما به وجود آمده است. درباره تغییرات خودتان هر مدرکی که می توانید پیدا کنید و به کلاس بیاورید.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: جدول ارزش مکانی 3 رقمی همراه با تماشای ویدیو آموزشی تدریس شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: با سلام و وقت بخیر . موارد آموزش داده شده در این جلسه : حریم شخصی 2 (حریم شخصی بدن . اطلاعات شخصی ....) عکس ارسال شده در پیوست دانش آموزان در حال پرسش و پاسخ در مورد مبحث تدریس شده هستند
تکلیف: دانش آموزان باید در مورد قوانین حریم شخصی در فضاهای عمومی ، خانه ، مدرسه برای اطرافیان صحبت کنند

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز در ساعت ریاضی جهت رفع اشکال در مبخث الگویابی سوالاتی را در کلاس حل نمودند. سپس مبحث شمارش چندتا چندتا صفحه 10 و 11 کتاب درسی با انجام بازی تدریس شد.
تکلیف: تمرین صفحه 12 کتاب درسی در منزل حل شود. کتاب کار ریاضی صفحه 11 و 12 و 13 نیز حل شود.

علوم سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین امروز صفحه اول کتاب کار فارسی خود را تکمیل نمودند، سپس به سوالات فصل اول درس علوم کتاب کار علوی صفحات 10 و 11 پاسخ دادند و جواب ها مورد بررسی قرار گرفت.

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران عزیز در ساعت فارسی روخوانی و روانخوانی درس اول محله ی ما در کلاس انجام دادند. دفتر واژه نامه دانش آموزان ملاحظه شد. و بخش واژه آموزی و نگاه کن و بگو صفحات 16 و 17 کتاب فارسی تدریس شد.
تکلیف: درس محله ی ما را یکبار با دقت برای اعضای خانواده روخوانی کن سپس در دفتر مشق جدولی کشیده و از درس محله ی ما کلماتی که دارای حروف (ح_ت_ط_ظ_ث) هستند را در جدول مرتب بنویس. دختران گل لطفا ارمغان هفته شماره 2 را تکمیل شده همراه با نام و نام خانوادگی شنبه به همراه بیاورید.

قرآن سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین در ساعت قرآن درس اول کتاب بخش اذان و اقامه توضیح داده شد.
فعالیت: سلام خدمت والدین گرامی و دانش آموزان عزیز، با توجه به تعداد کتاب کارهای علوی لطفاً تمامی کتاب کارها به مدرسه آورده شود تا آموزگار در قفسه های فردی دانش آموزان قرار داده و بر اساس تدریس و مطالعه دانش آموزان به منزل فرستاده شود . ضمناً درس اتیکت اسکول به صورت پروژه ای بر اساس تجربیات دانش آموزان اجرا می شود و یا طبق تکالیف مورد نظر به صورت برگه ای تحویل مربی خواهد شد.با تشکر معاون آموزشی کیهان

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز در درس ریاضی و هوش صفحات 8 و 9 کتاب ریاضی و هوش را پاسخ داده و در کلاس رفع اشکال نیز صورت گرفت.
تکلیف: دانش آموزان عزیز در منزل صفحات 8 و 9 و 10 کتاب کار ریاضی علوی را حل نمایند. دختران عزیز ارمغان هفته شماره 2 این هفته حل شود و حتما روز شنبه با درج اسم خود تحویل دهند. حتما دختران گلمان برای روز چهارشنبه چینه و چوب خط به همراه بیاورند.

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز در درس فارسی واژه های هم معنی و مخالف درس اول (محله ی ما) را پیدا کرده و در دفتر واژه نامه وارد کردند.
تکلیف: ادامه رونویسی درس اول محله ی ما تا انتهای درس تکمیل شود. در صورتی که معنی کلمات هم معنی و کلمات مخالف درس اول محله ی ما در کلاس تکمیل نکردن در منزل تکمیل نمایند. صفحه 8 از کتاب نگارش را در کتاب نگارش انجام دهید . توضیحات: کلمات هم معنی در هر درس با مداد مشکی و کلماتی که املایی هستند با مداد قرمز زیر آن خط کشیده می شود سپس دانش آموزان می بایست خود کلمات هم معنی را از کتاب وارد در دفتر واژه نامه نمایند و معنی آن ها را از انتهای کتاب قسمت واژه نامه پیدا کرده و در دفتر واژه نامه وارد نمایند. این فرایند برای دانش آموزان توضیح داده شده ولی برای آموزش و فهم بهتر در درس اول کلمات هم معنی و مخالف در اختیارشان قرار داده شد. لطفا یک دفتر 40 یا 60 برگ بصورت مجزا برای دفترواژه نامه قرار داده شود.

ورزش سوم

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: با سلام امروز دخترای گلمان : دویدن-تمرین اصلاحی پریدن-تمرین مقدماتی دو امداد-آموزش حمل کوله مدرسه و بازی

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: از سرفصل خودآگاهی درس شناخت احساسات تدریس گردید .تکلیف صفحه 9 در منزل انجام شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: