فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: شهرزاد شمس

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1- تدریس صفحات 9 و 10 و 11 کتاب درسی با عنوان الگوها و با اهداف آموزشی: الگوها را به صورت عددی و شکلی تشخیص دهد، الگوهای چند مرحله ای را بررسی کرده و آن ها را توضیح دهد و برای الگوهای مختلف شکل رسم کند و آن ها را توضیح دهد، انجام شد.
تکلیف: 1- تصاویر صفحه های 9 و 10 و 11 کتاب درسی ریاضی ارسال شود. 2- درس نامه ی صفحه ی 18 و 19 از کتاب کار با دقت مطالعه و مثال ها را برای خود حل و بررسی کنید. 3- سوالات قسمت کار در کلاس صفحه ی 19 و 20 کتاب کار ریاضی با دقت حل شود.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1- پرسش شعر حفظی خبر داغ انجام شد. 2- تدریس درس دوم (کوچ پرستوها) با اهداف آموزشی: معرفی یکی از شگفتی های عالم خلقت، کوچ پرستوها و ایجاد فرصتی برای تفکر درباره ی آفریده های خدا، انجام شد. (قسمت های روخوانی درس، درست و نادرست، درک مطلب)
تکلیف: 1- تصاویر قسمت های درست و نادرست و درک مطلب ارسال شود. 2- 5 خط املا از درس ستایش و درس اول کتاب فارسی نوشته شود. 3- روز یکشنبه در کلاس، املا از درس اول گفته می شود.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1- درس اول از دانش آموزان پرسیده شد. (مرور درس اول) 2- تدریس درس دوم با عنوان اینجا محله ی ماست و با اهداف آموزشی: توانایی ترسیم نقشه ی ساده ای از محله بعد از انجام بازدید، آشنایی با مقرراتی که باید در مسجد یا بوستان رعایت شود، احساس مسؤلیت نسبت به رعایت در اماکن عمومی، ارائه ی پیشنهاد برای بهتر شدن بوستان محله و توانایی مقایسه ی دو تصویر از یک مکان با فاصله ی زمانی زیاد انجام شد.
تکلیف: 1- درس دوم کتاب مطالعات اجتماعی را با دقت مطالعه کرده و اولیای عزیز در منزل از دختران گلم، پرسش کنند. 2- سوالات درس دوم کتاب کار علوی را با دقت پاسخ دهید. 3- کاربرگ شماره ی 1 و 2 از انتهای کتاب مطالعات پاسخ داده شود.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1- درس اول از دانش آموزان پرسیده شد. (مرور درس اول) 2- درس دوم با عنوان کودکی بر آب و با اهداف آموزشی: آشنایی با زندگی حضرت موسی علیه السلام، تحقق و اجرا شدن وعده های الهی و شناخت معجزات الهی انجام شد.
تکلیف: 1- درس دوم کتاب هدیه های آسمانی را با دقت مطالعه کرده و اولیای عزیز در منزل از دختران گلم، پرسش کنند. 2- تمرین قسمت برایم بگو را نوشته و ارسال کنید.

قرآن چهارم

مدرس: رجبی، مرضیه
فعالیت: تدریس صفحات 5 الی 8 کتاب قرآن پایه چهارم پرسش و پاسخ از دانش آموزان آموزش کلمه ی زکات

ورزش چهارم

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: انجام نرمش های تخصصی ورزش یوگا آموزش حرکت درخت انجام حرکت درخت توسط دانش آموزان
تکلیف: تمرین حرکت درخت

رایانه

مدرس: رخ فروز، سمیه
فعالیت: آشنایی با اکسل- محیط کار - اجرا نرم افزار -نوار ریبون-منوی فایل - نوار پیمایش-نوار وضعیت گفته شد.
تکلیف: موارد گفته شده در محیط اکسل مرور شود.

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1- ادامه ی تدریس صفحه ی 8 کتاب درسی انجام شد. 2- رفع اشکال از دانش آموزان در کلاس انجام شد.
تکلیف: 1- تمرین های صفحه ی 15 و 16 و 17 کتاب کار علوی با دقت و تمرکز عالی انجام شود.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1- معنی شعر خبر داغ در کلاس گفته شد.
تکلیف: 1- شعر خبر داغ را تا آخر هفته حفظ کنید.

نگارش چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1- به سوالات درس اول کتاب نگارش با همکاری دخترای عزیزم، پاسخ داده شد.
تکلیف: 1- جواب سوالات را در کتاب، وارد کرده و تصویرش را ارسال کنید.

مهارت اجتماعی

مدرس: شریعت زاده، گل آرا
فعالیت: جلسه اول درباره کلیت درس اتیکت و تعریف آن/ همچنین مباحثی که قرار است دانش آموزان در طی سال تحصیلی یاد بگیرند، صحبت کردیم. مباحثی مثل معرفی مناسب- روند یک مکالمه از ابتدا تا انتها نیز تمرین و کار شد.

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1- تمرینات صفحه ی 6 و 7 کتاب درسی با همکاری دانش آموزان عزیز حل و توضیح داده شد. 2- صفحه ی 8 کتاب درسی با عنوان الگوها تا سر سوال 2 تدریس شد.
تکلیف: 1- ادامه ی تمرین صفحه 8 کتاب درسی را با دقت حل کنید. 2- درس نامه ی صفحه ی 13 کتاب کار علوی مطالعه شود. 3- تمرینات کار در کلاس صفحات 14 و 15 از کتاب کار علوی با دقت حل شود. 4- تکرار جدول ضرب فراموش نشود.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1- تدریس قسمت های واژه آموزی، صندلی صمیمیت از درس اول انجام شد. 2- روخوانی شعر خبر داغ در کلاس انجام شد.
تکلیف: 1- به پرسش های درس اول از کتاب کار علوی پاسخ دهید. 2- شعر خبر داغ تا پایان هفته حفظ شود. 3- voice درس آفریدگار زیبایی را برایم ارسال کنید، البته با صدای زیبا و دل نشین دخترای خوبم.

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: فعالیت کلاسی و منزل هفته گذشته بررسی و تصحیح شد. درس دوم ( ارزش کالا ) تدریس شد . واژه های ارزانی / گرانی / قیمت و ارزش بیان شد . صفحات درس 2 کتاب به صورت pdf گذاشته شد . انیمیشن جنس ارزان و بی کیفیت مربوط به درس 2 نمایش داده شد .
تکلیف: دختران باهوشم لطفا تکالیف را با دقت و علاقه انجام دهید .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: