1404/08/28
ریاضی اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
ریاضی مباحث تمایز اعداد،تشخیص صحیح هر عدد،مسئله سازی شفاهی به صورت تلفیقی با بازی وآموزش فارسی در حیاط انجام شد
فارسی اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
تقویت مهارت های روخوانی وروانخوانی در قالب دو فعالیت gamefication (بازی وآموزش)در حیاط اجرا شد
بولینگ کلمات وکلمات موشکی
انشالله.. برای روز شنبه تدریس نشانه ای صورت خواهد گرفت برای ایجاد انگیزه لطفا اگر دانش آموزی لباس محلی در اختیار دارد به مدرسه ارسال شود همچنین در صورت تمایل به اندازه یک پیش دستی کوچک غذای محلی خود را ارسال کنید
همچنین روز سه شنبه می کاری به صورت تلفیقی با علوم مبحث گیاهان تدریس خواهد شد حتما هر دانش آموز برای روز سه شنبه یک عدد گلدان کوچک پلاستیکی ترجیحا رنگ روشن به همراه داشته باشد
تکلیف:
ارمغان شماره 11وهمچنین ص77و78کتاب کار فارسی علوی انجام شود
نگارش اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
دو صفحه باقی مانده نشانه ن بهصورت گروهی در کتاب انجام شد
دو صفحه ابتدایی کتاب کارفارسی علوی نشانه ن در کلاس انجام شد
هنر اول
مدرس:
خوشدامن، مهتاب
فعالیت:
باسلام .... شروع پروژه فیگور انسانی ....مرور فیگور انسانی .... طراحی هر دانش آموز از خودش در فضای دلخواه با توجه به جزئیات سر و بدن
بازی استراتژیک
مدرس:
مهدی هداوند، مینا
فعالیت:
اهداف بازی چرخشی:
1. پرورش دقت و توجه شنیداری
2. هماهنگی حرکتی-شنیداری
3. تقویت مهارتهای حرکتی ظریف
4. افزایش سرعت پردازش و واکنش
5. رشد خلاقیت حرکتی
1404/08/27
ریاضی اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
تلفیقی با درس فارسی در قالب یک فعالیت gamefication (بازی وآموزش )تمایز وتشخیص اعداد0 تا 5 تمرین شد
علوم اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
فیلم فندوق فصل جانوران نمایش داده شد
چرخه رشد جانوران با استفاده از پوستر آموزشی به صورت گروهی کار شد پسرای قشنگم لطفا در قالب یک فعالیت گروهی تا روز دوشنبه آینده در مورد یکی از جانوران آبزی،خزنده،پستاندار،پرندگان به صورت نقاشی یا تهیه پوستر کار ارائه شود
هر گروه موظف است با توجه به گروهبندی خود یک جانور راانتخاب کرده وبه صورت گروهی در مورد آن جانور،پوشش،نوع غذا،خاصیت آن جانور،محل زندگی،چرخه رشد و... تحقیق نماید تحقیقات به صورت نقاشی یا تهیه پوستر جهت ارائه تحقیق در کلاس برای روز دوشنبه آماده شود
گروه سبز(یک جانور آبزی)آقایان نیکان،امیررضا،سام،آرمین
گروه زرد(یک جانورخزنده)آقایان پارسا،حامی،هاکان،آراد
گروه ابی(یک جانور پستاندار)آقایان سامیار،یونا کافی،یونا خانمحمدی،امیر علی
گروه قرمز(یک پرنده)آقایان هیربد،سانیار،ماهور ،ماکان
فارسی اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
تدریس نشانه ن به همراه ایفای نقش ونمایش گندم های طلایی تدریس شد
تلفظ صحیح نشانه،نوشتن شکل صحیح نشانه،تشخیص جایگاه نشانه،روخوانی متن،
ترکیب صامت ومصوت،تمرین در دفتر مشق،استفاده از کتاب کلمه های کوچک داستان های بزرگ جهت تقویت مهارت روخوانی وروانخوانی،انجام یک فعالیت تلفیقی(نوشتن نشانه روی نان تست وخوردن یک نیمروی خوشمزه)،ودر پایان یک بازی وآموزش و.. انجام شد
همراه گرامی لطفا انجام تمرینات وتکرار تمرین مکرر در منزل را جدی تلقی نمایید
تکلیف:
ص15 کتاب کلمه های کوچک داستان های بزرگ انجام شود
ص16و17 همین کتاب روخوانی وروانخوانی شود
اگر دانش آموز قادر به خواندن کل کلمه نمی باشد ابتدا کلمه را بخش بخش در نظر بگیرید پس از این که چند بار بخش ها را تکرار کرد از او بخواهید کل کلمه را بخواند
نگارش اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
صفحه اول کتاب نگارش تمرینات نشانه ن به صورت گروهی کار شد
ورزش اول
مدرس:
باقرپور، محمدمبین
فعالیت:
توضیح روش صحیح راه رفتن و اصلاح آن
گرم کردن پویا
بازی فوتبال
1404/08/26
ریاضی اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
تم 8 کتاب ریاضی وکتاب کار علوی با تاکید براهداف آموزشی زیر دنبال شد
تمایز عدد 3و4،مساله سازی به صورت شفاهی،الگوی شطرنجی،یافتن الگوی تکرار شونده
علوم اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
فیلم فندوق فصل جانوران در کلاس پس ازمرور فصل به صورت پرسش وپاسخ شفاهی نمایش داده شد
فارسی اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
تقویت مهارت های روخوانی وروانخوانی، بخش،صدانویسی بااستفاده از کتاب کلمه کوچک داستان بزرگ تمرین شد
تکلیف:
ص73و74 کتاب کار فارسی علوی انجام شود
ص13و14 کتاب کلمه های کوچک داستان های بزرگ روخوانی وروانخوانی شود
مهارت زندگی
مدرس:
کاظمی، نیره
فعالیت:
در این جلسه در رابطه با نشانه های بدنی خشم و کنترل خشم توضیح داده شد.
1404/08/25
ریاضی اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
تمرکز بر عدد 3،بیان صحیح عدد،نوشتن عدد 3،کشیدن چوب خط،جدا سازی ابزار به تعداد عدد،به صورت مجسم وکار با ابزار انجام شد
فارسی اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
تدریس نشانه ر به صورت ایفای نقش ونمایش کار شد در ادامه ماسک حیوانات،نام هر حیوان،نوع غذا ونوع حرکت حیوان صحبت شد(تلفیقی)علوم
تلفظ صحیح نشانه،نوشتن نشانه با استفاده از رنگ انگشتی،ترکیب صامت ومصوت،تصویر خوانی کار شد
در ادامه کارت پستال مادر تا ابد دوستت دارم به صورت گروهی توسط دانش آموزان انجام شد
ولی گرامی لطفا کارت پستال مذبور وفعالیت تقارن روز گذشته در پوشه کار دانش آموز نگهداری شود
تکلیف:
تکالیف نوشته شده در دفتر مشق انجام شود
تمرین اول ترکیب صامت ومصوت نشانه ب د م س ت ر می باشد
مرتب ترکیبات با دانش آموز تمرین شود با تکرار مکرر خواندن ترکیبات برای دانش آموز تسریع می یابد
تمرین بعدی ترکیب وبعد صدانویسی می باشد
حتما موقع ترکیب دانش آموز باصدای بلند بگوید ب با آ چی میشه؟با با با میشه
ودر صدانویسی از او بخواهید اول ترکیب راخوانده وبعد صدانویسی راانجام دهد مثلا با یعنی ب با آ
اگر دانش آموز قادر به تشخیص نبود از او بخواهید با مداد دور نشانه های هر ترکیب را خط بکشد
مثلا با ابتدا دور ب وسپس دور آ را خط بکشدوسپس صداهای آن را بنویسد
نگارش اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
صفحه اول کتاب نگارش نشانه ر به صورت گروهی انجام شد
سواد مالی
مدرس:
کرمانشاهی، پریسا
فعالیت:
سلام و احترام خدمت عزیزان
امروز درس هفتم تدریس شد. کلیپ مربوط به درس در کلاس قرار داده شد و فعالیت کلاسی با مشارکت عالی پسرهای گلم انجام شد.
تکلیف:
از این هفته پسرهای گلم کتابهای خود را به منزل میبرند. لطفاً فعالیت منزل مربوط به درس هفتم در خانه انجام شود. همهی بچههای عزیز کتاب دارند، فقط خواهشمندم هر هفته روزهای یکشنبه کتاب را همراه خود به مدرسه بیاورند و فعالیت منزل را نیز کامل انجام دهند؛ زیرا در صورت انجام، مورد تشویق قرار میگیرند.
سپاس از همراهی و همکاری صمیمانه شما.
شطرنج
مدرس:
ترکمان، نسترن
فعالیت:
به نام خدا
آموزش مهره پیاده
حرکت مهره وارزش مهره بر روی صفحه شطرنج اموزش داده شد .بازی درون کلاسی انجام شد
مهارت اجتماعی
مدرس:
کاظمی، نیره
فعالیت:
در این جلسه باید ، نبایدهای میزغذاخوری توضیح داده شد و همچنین روش صحیح کات کردن با کارد توضیح داده شد .
1404/08/24
ریاضی اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
تم 7 کتاب ریاضی وکتاب کار ریاضی با تمرکز بر شمارش،چوب خط،الگوی شطرنجی، عدد 1و2،تمایز عدد 1و2 به اتمام رسید
فارسی اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
تقویت مهارت روخوانی وروانخوانی به صورت دو فعالیت تلفیقی بازی وآموزش تمرین شد
جادوی کلمات در آب وپازل کلمات
تکلیف:
متن زیر را در دفتر فرزند خود بنویسید واز او بخواهید متن را ابتدا بخواند
آتوسا ماست با سبد داد.
با دوستم آمدم.
تاب را بستم.
او توت،سوت،ماست داد.
تماس مسدود بود.
دود بد بو مسموم بود.
با ادب با اسبم آمدم.
حالا دور کلمات خواسته شده در متن را خط بکش
آتوسا،ماست،تماس،مسدود،مسموم،آمدم،بستم،دوستم،با ادب،تاب
حالا بعد از اینکه متن روخوانی ودور کلمات مشخص شده با مداد آبی خود خط کشیدی حالا کلمات را در دفتر خود بنویس وبرای هر کلمه جمله بنویس
املا اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
املای تاسی بیان شد
تاس توسط هر دانش آموز پرتاب می شد سپس با توجه به عدد روی تاس ،به سمت جلو روی کلمات حرکت می کردیم،کلمه توسط دانش آموز خوانده می شد وسپس توسط همگی در دفتر دیکته نوشته می شد
رایانه
مدرس:
سیفی، راضیه
فعالیت:
در این جلسه صفحات 34 و 35 کتاب تدریس شد و پروژه شماره 3 صفحه 36 کتاب در کلاس کار شد.
تکلیف:
پسرهای نازنیم لطفا در منزل همین پروژه را تمرین کنند.