فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: فیلسوفان

ریاضی ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خدا/هوش و استعداد تحلیلی را تا صفحه ی 9 حل کردیم کتابها مدرسه است جهت بازخورد و‌تصحیح .
تکلیف: به محض دریافت کتاب از روز شنبه با برنامه ریزی صفحات 11و12و13و14حل شود.

علوم ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: زمان برای مطالعه داده شد سپس از دانش اموزان بصورت انفرادی پرسیده شد از خود دانش اموزان به عنوان پرسشگر هم استفاده کردیم تا تمرین و‌تکرار باعث تثبیت درس شود.
تکلیف: ارمغان شماره ی 2 تکمیل شود.شنبه همراه بیاورید.

فارسی ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: درس اول (افریدگار)با پخش فایل صوتی تدریس شدمعنی قسمتی از کتاب (نوشته ی ابو علی بلعمی)معنی شدو‌دانش اموزان در کتاب نوشتند.قافیه و ردیف و قالب شعر گفته شدو شکل ظاهری و تعریف قالب شعر هم گفته شد.
تکلیف: ارمغان شماره 2تکمیل شود.

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: از کتاب کار مطالعات رمان برای خواندن درس و سوالات داده شد و سپس از تک تک دانش اموزان پرسیده شد تا تکرار و‌تمرین در کلاس صورت گیرد.

متن اطلاعاتی ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: کتاب های کار مطالعات وارمغان شماره ی یک دانش اموزان تصحیح و بازخورد داده شده لطفا در کنار بازخورد من بازخورد دهید و تاریخ بزنید و دانش اموزان در اولین جلسه همراه داشته باشند.لطفا روی تمامی کتابها نام و‌نام خانوادگی دانش اموز نوشته شده باشد. متاسفانه تعدادی از دانش اموزان ارمغان را تحویل من ندادند و مجدد متاسفانه با زخورد منفی در دفتر کلاسی دریافت کرده اند. از روز شنبه ارزیابی گونیا داریم شامل ریاضی و فارسی و علوم در روزهای مختلف می باشد لطفا روی مطالب سال گذشته تمرین داشته باشید. پیام مربی پرورشی را خدمتتان عرض میکنم: لطفا فرم استعداد یابی که در جلسه تقدیم حضورتان شد شنبه،تکمیل کرده تحویل دهید در صورتی که به هر علتی فرم را ندارید شنبه بگیرید و یکشنبه تحویل دهید.

رایانه

مدرس: سیفی، راضیه
فعالیت: در این جلسه پس از مرور آموخته های گذشته کدنویسی برنامه سفر به ماه سفر به زمین را شروع کردیم. تغییر حالت شکلک ها در منوی حالت و دانلود شکلک جدید و پاک کردن پس زمینه آن با هوش مصنوعی را آموختیم.
تکلیف: لطفا با انچه آموختید در منزل این برنامه را تا انتها بسازید . جلسه آینده برنامه های دانش آموزان بررسی و کدنویسی این برنامه کامل خواهد شد.

بازی استراتژیک

مدرس: مهدی هداوند، مینا
فعالیت: بازی اجرا شده: بازی تعاملی دو نفره و حسی شرح فعالیت: دانش‌آموزان در قالب دو نفره با حرکات هماهنگ و تمرکز بر حس بدن بازی کردند. این فعالیت نیازمند هماهنگی، اعتماد و توجه به حرکات هم‌گروهی بود. نتیجه: ایجاد ارتباط مثبت بین همکلاسی‌ها و تقویت توجه حسی-حرکتی

ریاضی ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خدا/از کتاب کار فعالیت و تمرین صفحات 13و14تکمیل تا 2سوال ریاضیات پیشرفته حل شد.
تکلیف: 5تمرین از کتاب و یا نمونه از هر کتابی در مورد الگوها و مضارب در دفتر مشق بنویسید.

املا ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: از درس ستایش ،املا گفته شد و‌در انتهاجهت ارزیابی آموخته ها 4سوال ریاضی از مطالب تدریس شده داده شد.

هدیه‌های آسمان ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: درس اول هدیه تکمیل شدو پاسخ پرسشهای داخل متن پاسخ داده شد.
تکلیف: درس را کامل بخوانید و یادبگیرید اولیا پرسش کنند اولیای عزیز بازخورد داخل پورتال برای من نوشته شود.

متن اطلاعاتی ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: یاد آوری : چهارشنبه کتاب هوش تا جاییکه گفته بودم حل شده باشد

رباتیک

مدرس: لطفی، زهرا
فعالیت: ساخت شاسی ربات ماشین

مهارت زندگی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه در رابطه با شناخت احساسات صحبت شد ( در دوران نوجوانی ، نوجوانان احساسات متغییری را تجربه میکنند ).

ریاضی ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خدا/از مبحث «صف» نکات همراه مثال گفته شد و‌در دفتر نوشته شد یک تمرین جهت تثبیت برای منزل داده شد،
تکلیف: تمرین صف که داده شده حل کنید سه شنبه، ارزیابی از مباحث درس داده شده داریم.

علوم ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: از کتاب کار درس اول علوم فعالیت و‌تمرین تکمیل پاسخ داده شد.

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: با توجه به درس اول (دوستی)و انشایی که داشتیم ،انشای «دوست من و خوب و بد او» دانش اموزان انشا نوشتند و تعدادی با توجه به زمانی که داشتیم خواندند.

هنر ششم

مدرس: خوشدامن، مهتاب
فعالیت: خوانش داستان لاک پشت نامه رسان و گفت و گو در مورد داستان با دانش آموزان و سپس تمرین طراحی و فضاسازی متناسب با موضوع دوسالانه

زیبانویسی

مدرس: خوشدامن، مهتاب
فعالیت: آموزش مفاهیم نقطه و صفر در خط نستعلیق ....سپس آموزش حرف الف و تمرین نوشتار حرف الف توسط دانش آموزان

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه اتیکتهای سینما ، مطب دکتر ، تاکسی ، مترو در گروه ها مرور شد و یکی از گروه ها در رابطه با مطب دکتر اتیکتها را خواند. لطفا دوشنبه آینده کتاب مهارتهای زندگی به کلاس آورده شود.

ریاضی ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: بنام خدا/قسمت ریاضی ارمغان هفته شماره بکار حل کردیم و تمرین صفحه ی 6را از کتاب درسی کامل کردیم.مجدد ضمن تمرین مضارب و انواع سوالات مضارب را با تک تک دانش اموزان تمرین کردیم.
تکلیف: از کتاب کار صفحات 13و14را حل کنید و‌فردا همراه داشته باشید.

علوم ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: از کتاب کار علوم درس اول را خواندیم و هایلایت کردیم و‌سپس فعالیت کلاسی را حل کردیم .
تکلیف: تمرین صفحات 10و11و12 از کتاب کار تکمیل شود و فردا کتاب کار همراهتان باشد.

فارسی ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: تحلیل دستوری درس ستایش تکمیل شد .ارایه ها و فعل و مفعول و ترکیب اضافی و وصفی و‌متمم و حرف اضافه بررسی شد.

ورزش ششم

مدرس: باقرپور، محمدمبین
فعالیت: آشنایی با گل پسرها و آموزش قانون های زنگ ورزش و بازی فوتبال

ریاضی ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: تا صفحه ی 5ریاضی تدریس شد و مضارب و نکته های جمع اعداد فرد و‌زوج گفته شد.
تکلیف: تمرین صفحه ی 6کتاب درسی در کتاب یا دفتر فرقی ،نمیکند ،حل کنید.

علوم ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: درس اول کامل تدریس شد و کاوشگری و ...پاسخ داده شد.
تکلیف: فردا کتاب کار تدریس میشود و پاسخ داده میشود لطفا یکبار از روی کتاب کار درس اول را پیشخوانی کنیدتا بتوانید پاسخها را به راحتی بدهید.

فارسی ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: ابیات درس ستایش جهت تحلیل دستوری تا بیت سوم بررسی شد .
تکلیف: با 5 کلمه از درس ستایش در دفتر مشق به دلخواه جمله بسازید و بنویسیدکه امری ،پرسشی،خبری،عاطفی باشد و‌علایم نگارشی این جملات را رعایت کنید.

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: از کتاب کار مطالعات پاسخ سوالات درس اول داده شد و روی تخته جهت سهولت دانش اموزان نوشته شد.
تکلیف: فردا کتابهای کار مطالعات همراهتان باشد تصحیح میکنم لطفا دانش اموزان فراموش نکنید.

قرآن ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: سلام عرض احترام/درس اول ،جلسه ی اول توسط دانش اموزان روانخوانی شد و حروف ناخوانا و علایم وقف در حین خواندن در نظر گرفته شد.
تکلیف: دانش اموزان روزانه یک ربع از ساعت مطالعه را به روانخوانی اختصاص دهند و این مهم با نظارت اولیای محترم میسر میشودبا دسترسی به qr کد کتاب ،ویس ها در دسترس قرا ر می‌گیرد دانش اموز بارها می‌تواند روانخوانی خودش را با ویس قاری اصلاح کند.

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: سلام خدمت اولیای عزیز معارفه توضیح در مورد پول و کارکرد پول تعریف سواد فیلم سواد و اینکه ارائه درس1 توسط دانش آموز سپاس.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: