فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: فیلسوفان

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: کاربرگ های 7و8و9و10صفحات42و43و44و55 کامل شد و درس 7(طلای سیاه) تا صفحه ی 47از کتاب درسی بررسی شد.
تکلیف: ارمغان شماره 8را کامل کنید.درس 6و7 را از کتاب کار خوب بخوانید اولیا پرسش کنند اگر شنبه حضوری بود ارزشیابی می گیرم.

هدیه‌های آسمان ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: درس 5(شتربان با ایمان) تا اواسط تدبر کنیم تدریس شد موضوع تولی و‌تبری و ارتباط آن با مسائل روز کامل بررسی شد و موارد مهم هایلایت شد و سوالات متن ،ضمن درس بررسی شد.
تکلیف: از موارد روز مره، 3مورد تولی و 3مورد تبری در دفتر مشق بنویسید.

تفکر و پژوهش ششم

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه درس ماه بود و روباه داده شد ( در زندگی نباید خودخواه باشیم و فقط به خواسته های خودمان توجه کنیم ) . دانش آموزان گرامی لطفا تمرینهای درس ماه بود و روباه ، در منزل انجام شود ، سپاسگزارم .

متن اطلاعاتی ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: سلام دانش آموزان عزیزم خدا قوت /لطفا ارمغان شماره 8را کامل کنید .

مهارت زندگی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه درس 7 داده شد و در رابطه با جرات مندی توضیح داده شد . دانش آموزان گرامی لطفا تمرینهای درس 7 در منزل انجام شود .

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خدا /در فضای آنلاین مسابقه ی شماره ی 6اقا و خانم ریاضی دربازه ی زمانی 10دقیقه بر گزار شد.از کتاب هوش و استعداد تحلیلی از صفحه ی 16 سوال حل کردیم.
تکلیف: صفحات 32 و 33و34 را با برنامه ریزی در طول هفته با استدلال و‌تحلیل پاسخ دهید.

ریاضی ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خدا /از قسمت محاسبات با کسر، روی تخته، «شکستن شاخ غول »قسمت اول، کاربرد محاسبات با کسر توضیح داده شد و تمرین حل شد و دانش آموزان در دفتر نوشتند.
تکلیف: صفحه ی 36 و37کتاب درسی را کامل کنید و تا ساعت 8شب در پرتال قسمت تکالیف بار گذاری کنید.سوالاتی که در کانال ارسال کردم را در دفتر ریاضی وارد کنید و تا جمعه ساعت 9 اگر شنبه آنلاین بود ارسال کنید و‌در غیر این صورت شنبه حضوری تکالیف را بررسی می کنم .

علوم ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: از کتاب کار ، فعالیت 2وتمرین درس 5 (زمین پویا)تا تمرین 6 پاسخ داده شد.
تکلیف: درس را یک بار خوب بخوانید و‌مسلط باشید و سؤال‌های درس را تکمیل کنید.

رباتیک

مدرس: لطفی، زهرا
فعالیت: آشنایی با برنامه نویسی روبورو

ریاضی ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خدا/تمرین صفحه ی 35کتاب درسی بر روی تخته حل شد.از کتاب کار فعالیتهای قسمت تقسیم چند سوال بر روی تخته حل شد.
تکلیف: ارمغان 7را حل کنید.هم چنین صفحات 45و 46و47و48از کتاب کار ریاضی حل شود.

علوم ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: از کتاب کار درس 5(زمین پویا)ابتدا تدریس و خوانده و هایلایت شد و سپس فعالیت 1پاسخ داده شد.
تکلیف: سوالات درس 5 از کتاب کار را پاسخ دهید.

فارسی ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: درس هفت خان رستم ،برای بار دوم توسط دانش آموزان روانخوانی شد تا اشتباهات خوانداری رفع شود سپس درک مطلب پاسخ داده شد.

ورزش ششم

مدرس: باقرپور، محمدمبین
فعالیت: گرم کردن و اجرای تمرینات (انعطاف پذیری)و در آخر بازی فوتبال خواشمندم که به دانش آموزان بفرمایین سر زنگ ورزش با لباس مناسب حاضر شوند

ریاضی ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خدا/ صفحات 32 و 33و34تدریس شدو تکمیل بر روی تخته پاسخ ها نوشته شد.از تقسیم کسرها ،تقسیم کسر بر کسر با مخرج های برابر و نابرابر و‌تقسیم عدد مخلوط بر کسر بصورت سه شکل با محور و شکل و محاسبه بصورت جزوه در دفتر گفته شد ودانش آموزان نوشتند.
تکلیف: صورت سوالات تمرین صفحه ی 35 با خودکار آبی یا مشکی در دفتر نوشته و با مداد پاسخ دهید.

فارسی ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: درس هفت خان رستم روانخوانی و تدریس شد.
تکلیف: یکبار با صدای بلند درس را روانخوانی کن اگردر خواندن کلمات و‌جملات با دشواری روبه رو‌می شوی از نشانه ی بالای صفحه فایل صوتی را بازیابی کن وگوش کن و سپس بخوان. اگر تو‌امروز مسئول املا گفتن به بچه ها باشی چه جمله هائی از درس 5 انتخاب می کنی؟10جمله انتخاب کن و در دفتر مشقت ،بنویس./از 5 خط درس که بیشتر دوست داشتی و خوشت آمده از روی کتاب نگاه کن و در دفتر مشقت بنویس .(5خط پراکنده باشد)

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: از کتاب کار سوالات درس 7تکمیل بر روی تخته پاسخ داده شد.

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: سلام و احترام خدمت اولیای گرامی، به اطلاع می‌رساند درس هفتم امروز تدریس شد. همچنین کلیپ آموزشی مربوط به این درس در کلاس قرار داده شده است. فعالیت‌های کلاسی نیز مطابق برنامه انجام گردید. با سپاس از همراهی شما.
تکلیف: لطفا تکالیف منزل مربوط به درس هفتم انجام شود با سپاس از همراهیتون.
پیام مشاور چگونه از کودکان و نوجوانان در مقابل قلدری و آسیب زدن به خود مراقبت کنیم؟

پیام مشاور چگونه از کودکان و نوجوانان در مقابل قلدری و آسیب زدن به خود مراقبت کنیم؟

رده: فوق برنامه
توضیح: تحقیقات نشان داده بچه‌هایی که در خانه احساس ارزشمندی می‌کنند، احساس امنیت بیشتری دارند. احساس ارزشمندی یعنی کودک در عمق وجودش تجربه کند که «دوست‌داشتنی و محترم است»، حتی وقتی اشتباه می‌کند یا مخالف نظر والدینش رفتار می‌کند. این احساس نه با تعریف‌های زیاد و نه با برآورده‌کردن همه خواسته‌ها، بلکه با عشق بی‌قید و شرط، حد و مرز سالم، رابطه محترمانه، گوش‌دادن فعال و نشان‌دادن همدلی واقعی شکل می‌گیرد. 1. رابطه صمیمانه و حمایت شما نقش حیاتی دارد: درباره اتفاقات روزانه در مدرسه یا با دوستانش با فرزندتان صحبت کنید، اما در سؤال پرسیدن زیاده‌روی نکنید. گاهی فقط درباره رنگ احساسات فرزندتان با او صحبت کنید: «امروز کی قلبت رو صورتی، آبی، خاکستری کرد؟» یا «امروز کی مهربون بود؟ کی خوشحالت کرد؟ کی ناراحتت کرد؟» و سریع نصیحت نکنید. گوش کنید و وارد دنیای فرزندتان شوید. 2. درباره دوستی‌های متفاوت صحبت کنید: بعضی دوست‌ها واقعی هستند، هم دوستت هستند و هم رفتار دوستانه‌ای دارند. بعضی از دوست‌ها ظاهری هستند، یعنی با هم دوستید اما گاهی رفتار دوستانه‌ای ندارند، مثلاً مسخره‌ات می‌کنند، تهدید می‌کنند، قهر می‌کنند یا تو را مجبور به انجام کارهای اشتباه می‌کنند. حتی می‌توانید با رنگ‌ها دوستی‌ها را تعریف کنید و بعداً فرزندتان به شما بگوید هر دوستی چه رنگی است. 3. مهارت قاطع بودن و تنظیم هیجانی را آموزش دهید: با فرزندتان تمرین کنید چگونه قاطع «نه» بگوید، مرز بگذارد یا از بقیه در جای درست کمک بگیرد. به فرزندتان بیاموزید احساساتش را بشناسد، چگونه آن‌ها را مدیریت و ابراز کند. برای این آموزش، برای فرزندتان کتاب بخوانید، خودتان الگوی خوبی باشید، با هم بازی کنید و در خانه تمرین کنید. 4. فرزندتان را بازجویی نکنید، او را از اتفاقات بد یا آدم‌های بد نترسانید. برای داشتن روان و شخصیت سالم، کودکان نیاز دارند باور کنند دنیا جای امنی است، اکثر آدم‌ها خوب هستند و من امن هستم. فرزندتان را در تصمیم‌گیری‌ها دخیل کنید؛ کنترل بیش از حد، تمایل به سلطه یا پنهان‌کاری را زیاد می‌کند. در حالی‌که همیشه برای فرزندتان حد و مرز می‌گذارید و از او به اندازه سن و توانایی‌هایش توقع داشته باشید ، باید فرزندتان آن‌قدر به شما اعتماد داشته باشد و رابطه‌تان صمیمانه و امن باشد که بداند ، اگر با شما صحبت کند شما کنار او خواهید ماند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: