فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: فیلسوفان

علوم ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: درس زمین پویا (درس 5) از کتاب درسی کامل تدریس شدو فکر کنید و گفت و گو کنیدو...کامل روی تخته نوشته و پاسخ داده شد.
تکلیف: شنبه ارزشیابی (پرسش کتبی)علوم از دو درس 3و4 داریم لطفا کتاب و کتاب کار را مسلط باشید.

فارسی ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: حکایت علم و عمل تکمیل شد و آرایه های مربوط و‌معنی شعر و...روی تخته توضیح داده و‌نوشته شد.
تکلیف: عبارت زیر را با جمله ای کوتاه تر ، بیان کنید/من هم مانند شما موجودی زنده هستم و زندگی من ، فراز و فرودها و داستانی طولانی دارد// سحرگاهان خورشید از پشت افق، یعنی آنجا که دریا به آسمان می پیوندد، پدیدار می شود و چهره ی خود را به جهانیان نشان می دهد.// هم خانواده کلمات زیر را بنویسید شکل=// //فعل=// ذهن=// فایده=// سند=//

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: سوالات کتاب کار ،درس 6از کتاب کار تا صفحه ی 37 حل شد.

کار و فناوری ششم

مدرس: سیفی، راضیه
فعالیت: در این جلسه پروژه یلدا در اسکرچ آغاز شد و قسمت اول پروژه که ایجاد مشابه و دادن دستور به مشابه های ایجاد شده بود در اسکرچ آموزش داده شد.

بازی استراتژیک

مدرس: مهدی هداوند، مینا
فعالیت: اهداف بازی چرخشی: 1. پرورش دقت و توجه شنیداری 2. هماهنگی حرکتی-شنیداری 3. تقویت مهارت‌های حرکتی ظریف 4. افزایش سرعت پردازش و واکنش 5. رشد خلاقیت حرکتی

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خدا/از کتاب هوش و استعداد تحلیلی صفحه ی 15کامل روی تخته حل شد.
تکلیف: با برنامه ریزی صفحات 28 و29و30و31 تاهفته ی آینده کامل شود.

ریاضی ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خدا/از ضرب کسرها انواع ضربها با شکل و‌محور و محاسبه بر روی تخته توضیح داده شد و دانش آموزان در دفتر نوشتند سپس سوالات از قسمت جمع و‌تفریق و ضرب کسرها داده شد تا روز شنبه حل شده همراه بیاورند.
تکلیف: سوالات داده شده از قسمت کسرها را تا شنبه حل کنید و شنبه همراه داشته باشید .دفتر ریاضی فردا چهار شنبه همراهتان باشد.

املا ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: ادامه ی سوالات ریاضی داده شد .

هدیه‌های آسمان ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: درس 4(باغ سری)تکمیل شد و درس 5(شتر بان با ایمان)با موضوع تولی و تبری تدریس شد.

رباتیک

مدرس: لطفی، زهرا
فعالیت: ساخت شاسی ماشین

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه در رابطه با داشتن روتین صبحگاهی صحبت شد.

ریاضی ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خدا/از قسمت ضرب کسرها ،انواع ضرب و روش‌های با شکل و محور و محاسبات ،نوع اول،ضرب عدددر کسر توضیح داده شدو دانش آموزان در جزوه (دفترشان)نوشتند.

علوم ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: ادامه ی درس زمین پویا (درس 5)از کتاب تدریس شد.

انشا و نگارش ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: از سری داستان‌های گنجینه ،شماره ی 3تا قسمتی از سوالات بررسی شد.
تکلیف: داستان شماره 4را کامل پاسخ دهید و سه شنبه همراه بیاورید.

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: درس 7از روی کتاب کار تدریس و توضیح داده شد.

تفکر و پژوهش ششم

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه درس آقکنده داده شد و دانش آموزان یادگرفتند در بعضی از تصمیمات به نفع جمع توجه نکنند نه نیازهای شخصی خود . جلسه آینده کتاب دیده می شود لطفا تمرین ها تا درس آقکنده انجام شود .

هنر ششم

مدرس: خوشدامن، مهتاب
فعالیت: باسلام... آموزش فیگور انسانی ..... سپس تمرین چند فیگور در حالت های مختلف ....

مهارت زندگی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه در رابطه با هویت جنسی و نقشهای جنسیتی و رضایت از آن نقشها توضیح داده شد. دانش آموزان عزیز لطفا تمرین های کتاب تا درس 6 انجام شود هفته آینده کتابها دیده می شود ، سپاسگزارم .

زیبانویسی

مدرس: خوشدامن، مهتاب
فعالیت: باسلام آموزش حروف ک و گ انجام تمارین صفحات 8 و 9 و 10 کتاب زیبانویسی

ریاضی ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خدا/از کتاب درسی تمرین صفحه ی 30و31روی تخته حل شد.از کتاب کار تمرین های قسمت ضرب به همراه تمرین‌های ریاضی پیشرفته کامل حل شد.
تکلیف: برگه ی ریاضی ارزشیابی مداد قرمز ارسالی را در دفتر ریاضی بنویسید و حل کنید.

علوم ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: از درس 5 (کتاب درسی)تا صفحه ی 38تدریس شد.و فعالیت و فکر کنید پاسخ داده شد.

فارسی ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: معنی حکایت علم و‌عمل بر روی تخته نوشته شد و معانی کلمات جدید داده شد.

ورزش ششم

مدرس: باقرپور، محمدمبین
فعالیت: گرم کردن پویا توضیح روش صحیح و اصلاح راه رفتن بازی فوتبال

ریاضی ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خدا/ریاضی صفحات 28و29و30 روی تخته تدریس شد و فعالیت و کار در کلاس حل شدو کتاب کار صفحه ی 41 حل شد.
تکلیف: تمرین صفحه ی30و31 کتاب درسی را در دفتر نوشته (با صورت )و حل کنید، از کتاب کار صفحات 41و42و43 را در کتاب کار حل کنید.

علوم ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: درس 5 (زمین پویا) از کتاب درسی تا صفحه ی 33تدریس شد.

فارسی ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: در ک مطلب درس داستان من و شما پاسخ داده شد و حکایت علم و عمل روانخوانی شد.
تکلیف: درس حکایت علم و عمل را در بر گه هایی که در کتاب قرار دادید بنویسید و برای هر خط که می نویسید دو خط جهت معنی کردن خالی بگذارید و فردا همراه داشته باشید تا انجام دهیم.

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: درس 6از کتاب کار خوانده شد و سوالات درس روی تخته پاسخ داده شد.

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: سلام و عرض ادب به دلیل جلسه اولیای عزیز کلاس تشکیل نشد.
پیام مشاور ساعت خواب بچه ها و تاثیر آن بر مغز و رفتارشان

پیام مشاور ساعت خواب بچه ها و تاثیر آن بر مغز و رفتارشان

رده: فوق برنامه
توضیح: تحقیقات جدید نشان می‌دهد که زمان خواب ، یکی از عوامل کلیدی رشد شناختی، هیجانی و جسمی کودکان است. کودکانی که به‌موقع می‌خوابند و خواب کافی دارند: حافظه، تمرکز و یادگیری بهتری دارند. هیجان‌هایشان را بهتر کنترل می‌کنند. مشکلات رفتاری‌شان کمتر است. بدن سالم‌تر و سیستم ایمنی قوی‌تری دارند. در آینده خواب منظم‌تری پیدا می‌کنند. در مقابل، خواب ناکافی یا دیرخوابیدن می‌تواند باعث شود: اضطراب، افسردگی و افکار منفی افزایش یابد. تمرکز و عملکرد تحصیلی کاهش پیدا کند. تحریک‌پذیری و تغییرات خلقی بیشتر شود. ریسک چاقی، دیابت و اختلال خواب بالا رود. برای سلامت مغز و روان، پیشنهاد می‌شود ، بچه‌ها قبل از ساعت 9 شب بخوابند. تحقیقات نشان داده کودکانی که دیر می‌خوابند یا الگوی خواب نامنظم دارند، در خطر مشکلات خلقی یا شخصیتی در آینده خواهند بود. اگر کودک شما مضطرب، بیش‌فعال یا بدرفتار است، اولین مداخله باید تنظیم خواب باشد. پیشنهاد می‌شود پیش از خواب، زمانی آرام و باکیفیت با کودک بگذرانید؛ کتاب‌خواندن، نوازش، یا بازی آرام به او کمک می‌کند بدن و ذهنش برای خواب آماده شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: