فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور پرویز کردوانی

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: به مناسبت روز آتش نشانی امروز به آتش نشانی رفتیم کلی به پسران گلم خوش گذشت . سپس تم 2 با موضوع بیرون رفتن از خانه و _تشخیص تعداد 3 بدون شمارش _پوشیدن لباس مناسب ،قفل کردن در خانه،احتمال بارندگی و برداشتن چتر،بستن کمربند ایمنی،عبور از خط عابر پیاده _چپ و راست،جلو و پشت،اول دوم سوم و اشاره به الگویابی منظم تدریس شد . صفحه 9 تناظر یک به یک و جدول شگفت انگیز و صفحه 10 الگویابی صحیح با توجه به الگوی تکرار شونده حل شد .

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: کتاب نگارش صفحه 6 انجام شد. (هدف: اشنایی با جهات: پایین به بالا) طرز صحیح مداد گرفتن مجددا مرور شد.

سواد مالی

مدرس: شیخ رحیمی، مهسا
فعالیت: این جلسه صرفا معارفه بود هدف بر آشنایی مباحث جدید بود دانش آموزان آلبوم اسکناس را مشاهده کردند دانش آموزان سکه را مشاهده کردند روش شناسایی مقدار اسکناس برای نابینایان گفته شد
تکلیف: تکلیفی داده نشد

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: سلام به دوستان گرامی امروز ما در کلاس شطرنج، طرز چیدن مهره ها و شناخت خطوط اصلی صفحه شطرنج یعنی ستون عرض و قطر را داشتیم . آموزش حرکت مهره رخ و فیل و وزیر را امروز انجام دادیم. عزیزانمان حتما در منزل با این مهره ها بازی کنند ،تا تسلط بیشتری روی حرکت مهره ها داشته باشند.

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: کتاب ریاضی صفحه 6و 7 انجام شد. هدف پیداکردن و تشخیص الگو صحیح، رنگ آمیزی طبق الگو درست و پیدا کردن الگو تکرار شونده ، کار با خط کش و نحوه صحیح استفاده از خط کش داخل دفتر تلاش تمرین شد و وصل کردن اشکال با تعداد برابر، شمارش اشکال در کلاس و شمارش کمتر از 5 تا با حالت های مختلف انگشتان انجام شد. کتاب کار ریاضی علوی صفحه10 و 11حل و رفع اشکال شد.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: پسرهای عزیزم امروز در زنگ فارسی در نگاره (3) با مفاهیم زیر اشنا شدند. _آشنایی با قوانین عبور و مرور و رعایت نکات ایمنی مربوط به ان. _اشنایی با محیط بیرون از خانه و میدان و خیابان.... _اشنایی با نقش پلیس در جامعه. _توانایی شناخت رنگ ها بخصوص ( چراغ راهنما) _توانایی تشخیص کلمات هم آغاز و هم پایان و کلمات هم اوا ( صداهای مثل هم) به صورت شنیداری _توانایی تکرار کلمات ( آزاده،مدرسه،مسجد.....) به صورت دیداری و تشخیص کل کلمه همراه با بازی.
تکلیف: تکلیف :تکرار و تمرین صداهای اول و اخر کلمات( مدرسه،ازاده،ابی،اب،بابا،کیف،کفش،کتاب..)

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: لوحه نویسی کتاب نگارش صفحه 5 با خواندن شعر و هدف تقویت انگشتان دست، رعایت فاصله ها، شناخت بیشتر جهات و زیر هم نویسی انجام شد. کتاب کار فارسی علوی صفحه 12 حل شد.

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز پسرهای عزیزم 2 صفحه از کتاب کار ریاضی ،صفحات 8 و 9 را با موضوع شناخت و تشخیص شباهت ها و شمارش و تعداد اشیا را انجام داد.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: نگاره 1 توسط دانش اموزان مرور و دوره شد . نگاره 2 با موضوع بچه ها آماده با شعر و داستان تدریس شد . هدف اصلی شناخت وظایف هر شخص در خانواده و آشنایی با نظم و ترتیب در کارها و رعایت بهداشت فردی و توجه اکید به ارتباط موثر و به موقع خوابیدن در شب و صبحانه خوردن در روز است و شناخت دست راست و چپ و تلفظ کلمات کلیدی مثل آبی ' آزاده ' کیف ' کفش ' کتاب . و نشانه هم اغاز ان ها تاکید شد .
تکلیف: ارمغان هفته شماره 1 در منزل حل شود و روز شنبه تحویل داده شود .(لطفا اسم دانش اموز نوشته شود و داخل پوشه دکمه دار گذاشته شود) کتاب نگارش و فارسی و ریاضی و کتاب کار ریاضی در کلاس نزد بنده می باشد . لطفا تمامی دانش اموزان چه غایبین چه عزیزانی که کتاب ها را جهت سیمی کردن به منزل برده اند روز شنبه تمام کتاب های آموزش پرورش و کتاب کار های علوی ( دروس پایه ) را همراه داشته باشند . رضایت نامه های اردوی علمی اتش نشانی روز شنبه تحویل داده شود .

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: لوحه جدید خط و یک نقطه با کشیدن خط افقی روی خط زمینه و رعایت فاصله گذاری خط و نقطه آموزش داده شد . سپس صفحه 4 کتاب نگارش در کلاس حل شد
تکلیف: لطفا دانش اموزان صفحه 9 کتاب کار فارسی علوی را در منزل حل کنند .

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: سلام و عرض ادب شروع سال تحصیلی 1403_1402 رو خدمت شما عزیزان تبریک عرض می‌کنم. کلاس مهارت های زندگی با موضوع مهارت های ارتباطی و سلام کردن آغاز شد. خواندن سرود سلام کردن. تمرین سلام و احوال پرسی کردن.
تکلیف: لطفا کتاب مهارت زندگی را به معلم پایه تحویل دهید.

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: ریاضی. امروز در زنگ ریاضی صفحات 3 و 4 کتاب با موضوع سرشماری،رنگ امیزی به تعداد شکلها و الگویابی تشخیص شکل تکرار شونده انجام شد. هدف کلی: آشنایی شاگردان با سرشماری و الگو یابی اهداف جزئی : انتظار می رود شاگردان بعد از تدریس این درس بدانند که: 1-سرشماری یکی از راه های جمع آوری اطلاعات است. 2_بتوانند الگوی تکرار شونده در مدل های متنوعی از الگویابی را تشخیص دهند.
تکلیف: پسر گلم در منزل با اشیا مختلف یک الگو بساز .

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: (((اولیا عزیز لطفا توجه داشته باشید:::: با توجه به اینکه هرروز در پرتال اعلام می شود که گل پسرها چه کتابی همراه داشته باشند، باز برخی از دانش آموزان یا کتاب ندارند یا اشتباه آورده اند. لطفا پرتال با دقت مطالعه شود......فردا همه ی دانش آموزان کتاب کار ریاضی علوی همراه داشته باشند. کتاب کار فارسی علوی در کلاس نگه داشته شد. ))))
تکلیف: نقاشی اعضای خانواده فردا همراه دانش اموزان باشد

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز در زنگ نگارش لوحه صفحه 3 کتاب اصلی و صفحه 8 کتاب کار فارسی با اهداف تقویت توانایی رسم خطوط عمودی از بالا به پایین زیر خط زمینه و اشنایی با طرز صحیح قلم گیری و نشستن و زاویه دست و دفتر و کتاب و تشخیص فاصله گذاری مناسب بین خطوط و تشخیص جهت فلش برای نوشتن آموزش داده شد.
تکلیف: لطفا دانش اموزانی که کتاب کار فارسی همراه نداشتند در منزل انجام دهند و فردا کتاب کار فارسی همراه داشته باشند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: