فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: زمین

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مرور مباحث کسر مساوی و مقایسه ی کسرها بنابر ضرورت انجام شد.تدریس فصل 4 آغاز شد،توضیحات صفحه ی 61 شروع تم فصل جدید داده شد.ضرب به صورت داوطلب پرسش شد.فردا فقط کتاب درسی و دفتر ریاضی همراه عزیزانم باشد.
تکلیف: پسرم طبق برنامه ی مطالعاتی مرور، تکرار و تمرین فصل دوم را داشته باش،سپس کاربرگ زیر را (فقط پاسخ کافی است) در دفتر ریاضی ات بنویس ،قندآموز شماره ی 1 و 2 به دانش آموزان تحویل داده شده ، لطفا در منزل انجام **نشود**فردا عزیزانم همراه خود داشته باشند.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: فردا فقط کتاب کار علوی همراه عزیزانم باشد.
تکلیف: پسرم طبق برنامه ی مطالعاتی مرور،درس سوم و چهارم را کامل مطالعه کن سپس صفحات 181 و 182 کتاب کار علوی (ارزشیابی درس سوم) را انجام بده.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: تمام نکات نگارشی و بیاموز و بگو و واژه آموزی های درس 1و2 با همراهی تمام دانش آموزان عزیزم تمرین و دوره شد و به صورت خلاصه نویسی در انتهای دفتر لغات نوشته شد. املای حافظه ای جهت تقویت حافظه ی دیداری از درس 1و 2 گرفته شد.
تکلیف: طبق برنامه ی دوره مرور آموخته های قبلی از درس 4و5 فارسی انجام شود.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: مرور 3 درس اول مطالعات اجتماعی انجام شد،پرسش و پاسخ از دروس صورت گرفت.
تکلیف: طبق فایل ارسالی لطفا سه درس اول اجتماعی تکمیل شود. طبق برنامه مرور از دروس 4 تا 6 فراموش نشود. پسران عزیزم بعد از روان خوانی دروس، سوالات درس را هم خیلی عالی و با دقت مطالعه کنید.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: مهلت تحویل دست سازه ها جهت شرکت در نمایشگاه سواد مالی رو شنبه مورخ 01/10/24 می باشد.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: مروری بر دروس هفته های گذشته انجام شد و درس جدید اتیکت مهمان بودن و اداب و قوانین مهمانی رفتن برای دانش آموزان توسط ویدیو آموزشی تدریس شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: آموزش ضرب 8 و 9 داده شد،بخشی از مرور فصل اول انجام شد.مسابقه ی آقای ریاضی برگزار شد.فایل ضرب ها جهت پرینت در بخش ریاضی پیشرفته ارائه شد.فیلم تدریس ارسال شد.برنامه ی مرور آموخته های 3 ماه اول سال تحصیلی و اطمینان از یادگیری دروس مختلف" تقدیم حضورتون می شود،لطفا طبق برنامه مرورها انجام شود تا رفع اشکال ها انجام و عزیزانم برای هفته ی آینده و سنجش های مربوطه آماده باشند. با تشکر
تکلیف: پسرم فایل مرور فصل اول را که در بخش ریاضی و هوش ارسال شده با دقت پاسخ بده،نیازی به نوشتن خود سوال نیست فقط شماره ی سوال زده شود.ضرب 8 ضرب در 8**8 ضرب در 9**9 ضرب در 8**9 ضرب در 9 در دفتر ریاضی نوشته شود.برای دو تا از آنها شکل،برای یکی از آن ها عبارت جمع و دیگری عبارت الگو بنویس.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: فایل لغات 6 درس اول فارسی خدمت شما بزرگواران ارسال شد،لطفا اولیای عزیز فایل را ذخیره کنند.
تکلیف: با توجه به مرور آموخته های سه ماه اول سال تحصیلی، دانش آموزان عزیزم تمام مطالب 3 درس ابتدایی( 1,2,3)کتاب را اعم از دفتر لغات، واژه آموزی و بیاموز و بگو ها و شعر را خیلی خوب مطالعه کنند.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
تکلیف: جهت مرور آموخته های سه ماه اول سال تحصیلی لطفا 3 درس ابتدایی کتاب مطالعه شود.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: فایل نمونه سوالات هدیه خدمتتان ارسال شد،اولیای عزیز لطفا جهت مطالعه پسران عزیزم ذخیره بفرمایید.
تکلیف: پسران عزیزم جهت مرور آموخته های سه ماهه ی اول سال تحصیلی، سه درس اول هدیه های آسمانی را ابتدا مطالعه کنید و سپس با توجه به نمونه سوالات ارسال شده تمرین کنید.

ریاضی پیشرفته سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: فایل ضرب 8 و 9 تقدیم حضورتون جهت پرینت و تکرار و تمرین.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: پرسش آموخته های دروس نیمسال اول انجام شد. کتاب و تکالیف دانش آموزان بررسی شد.

مهارت زندگی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: صفحات 32 و 33 با موضوع:" به حرف های یکدیگر با دقت گوش کنیم." تدریس شد. گفتگو در مورد چگونگی ارتباط موثر و قواعد این ارتباط ، همچنین موانعی که باعث چالش در روابط و فاصله در دوستی ها یا روابط صحیح اجتماعی شود، صورت پذیرفت.
تکلیف: تکلیف صفحات 32 و 33 در کلاس انجام شد.. پسران گلم در صورت ناتمام ماندن تکلیف این صفحات، حتما در منزل کامل کنند. همچنین در مورد موضوع درس با خانواده گفتگو شده و جهت تقویت مهارت خوب گوش دادن در جمع خانواده تمرین و تکرار شود. باتشکر

زیبانویسی

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: زیبا نویسی اتصالات آذر ابتدا و انتهای کلمه مثل :چشمه-دلیرانه-شاخه-به به

هوش و ریاضی

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: تکلیف مرور فصل اول خدمت اولیای عزیز لطفا پاسخ ها در اختیار دانش آموزان قرار نگیرد صرفا جهت چک کردن تقدیمتون شده.
فعالیت: با سلام فردا در جشن یلدا منتظر حضور پسرهای دوست داشتنی علوی هستیم. مکان: خیابان دردشت، خیابان 72 شرقی ( شعید یعقوبی)، ساختمان معاونت اجتماعی شهرداری منطقه 8 - سالن آمفی تئاتر زمان: چهارشنبه 30 آذرماه 401 ساعت 10:00 الی 12:30 حضور پسرهای عزیز با لباس فرم باشد. "یلدا پیشاپیش مبارک"

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب کار ریاضی بخش زاویه صفحات 83 و 84 رفع اشکال شد.کتاب ریاضی درسی صفحه ی 58 قسمت مرور فصل انجام شد.
تکلیف: صفحه ی 59 کتاب درسی کامل انجام شود.اولیای نازنینم،جدول ضرب در همه جا و هر زمانی قابل تکرار و تمرین است،پس لطفاً بخصوص در جمع های دورهمی برای بچه ها با طرح مسابقه ی ضرب یادگیری آن را لذت بخش کنید و تکرار و تمرین داشته باشید.سپاسگزارم.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: علوم مبحث نور و آیینه درس هفتم همراه با اسلاید،فعالیت کلاسی و بارش مغزی تکمیل شد.
تکلیف: پسرم یک بار کامل متن درس 7 را بخوان،سپس پاسخ سوالات کتاب درسی را از روی اسلاید مرجع علوم وارد کن.تا هفته ی آینده ان شاالله مجدد هم ، روخوانی درس را داشته باشیم،هم ، پرسش و رفع اشکال.مهلت انجام تا روز جمعه،لطفا برنامه ریزی شده انجام بده که روی هم برای روز آخر انباشته نشود.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: کتاب کار علوی درس کار نیک با همکاری دانش آموزان عزیزم تکمیل شد.
تکلیف: سوال 11و 12 کتاب کار نوشته شود. 4 سطر دیکته از درس کار نیک به پسران گلم گفته شود و در پایان دیکته دو هم خانواده و دو مخالف و دو واژه هم معنی از درس هم نوشته شود.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: درس 10 اجتماعی با همکاری دانش آموزان عزیزم تدریس شد. پرسش و پاسخ از درس 9 اجتماعی صورت گرفت.
تکلیف: پسران عزیزی که امروز کتاب به همراه خود نداشتند، حتما از روی pdfارسالی درس 10 را تکمیل کنند، لطفا اولیای گرامی سوالات ارسالی در pdfرا جهت مرور در روزهای آتی ذخیره بفرمایید.

علوم پیشرفته سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: با توجه به اهمیت این درس،فایل تدریس هم خدمتتون ارائه می شود.فیلم تدریس هم ارسال شده ، لطفاً به صورت کامل جهت تثبیت مطالب امروز دیده شود.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مبحث انواع زاویه ها و معرفی گونیا همراه با فیلم و اسلاید ،ابزار و بازی کلاسی انجام شد.پاورقی های پایین کتاب فصل سوم کامل شد.فیلم تدریس ها در دو قالب متفاوت: تدریس معلم و تدریس انیمیشنی ارسال شد. حتما هر دو فیلم مشاهده شود.
تکلیف: پسرم جدول ضرب 6 و 7 را تکرار و تمرین کن پرسش خواهیم داشت.کتاب کار علوی صفحه ی 82 به صورت کامل و 83 قسمت پ و ت را کامل کن.لطفاً فصل سوم کتاب کار بررسی و سوالات مربوط به دایره یا زاویه چک شود.در صورت عدم انجام،حل شود.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: نمونه سوالات اجتماعی از درس 1 تا 9 ارسال شد،لطفا اولیای گرانقدر فایل را ذخیره کنند تا جهت مطالعه در دسترس دانش آموزان باشد.
تکلیف: درس 9 اجتماعی مطالعه شود و سپس نمونه سوالات درس 9 پرسیده شود.

هنر سوم

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: کاردستی شب یلدا آموزش داده شد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: