فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: نشاط

ریاضی دوم

مدرس: مرادی، مهسا
فعالیت: صفحات 47 و 48 کتاب درسی توضیح داده و انجام شد.
تکلیف: صفحه 51 و 52 کتاب درسی ( به جز قسمت فرهنگ نوشتن ) انجام شود.

علوم دوم

مدرس: مرادی، مهسا
فعالیت: صفحات 56 ، 57 و 58 کتاب کار با پرسش از دانش آموزان انجام شد. فیلم فندق مربوط به درس "پیام رمز 2" نمایش داده شد.
تکلیف: لینک فیلم فندق: https://www.aparat.com/v/gun1C

نگارش دوم

مدرس: مرادی، مهسا
تکلیف: صفحه 50 انجام شود.

املا دوم

مدرس: مرادی، مهسا
تکلیف: کاربرگ املا آموزشی درس "کوشا و نوشا" و "دوستان ما" انجام شود. ( تحویل داده شده و دو رو می باشد.)

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: مرادی، مهسا
تکلیف: درس 10 "خانواده‌ی مهربان" مطالعه شود.

قرآن دوم

مدرس: مرادی، مهسا
فعالیت: صفحه 30 الی 33 آموزش داده شد و صفحات 34 و 35 انجام شد.
علوی لایف 9، نیازهای هیجانی در کودکان و نوجوانان

علوی لایف 9، نیازهای هیجانی در کودکان و نوجوانان

رده: پرورشی
توضیح: نیازهای هیجانی کودکان عبارت‌اند از:1) دلبستگی: دلبستگی به معنای داشتن رابطه ایمن و پایدار نوزاد با مراقبان اولیه خودش است، به طوری که نوزاد احساس کند که کسانی هستند که در برابر خطرها از او مراقبت می‌کنند و در کنار آنها احساس آرامش بکند. اگر این نیاز برآورده نشود سه مدل سبک دلبستگی ناایمن ممکن است ایجاد بشود: اجتنابی ، دوسوگرا، آشفته 2) خودگردانی: نیاز به مستقل بودن و انجام کارها به تنهایی از نیازهای اساسی کودک است که اگر برآورده نشود و والدین از کودک بیش مراقبتی کنند، نتیجه آن احساس ناتوانی و بی عرضگی می‌تواند باشد که به ایجاد طرحواره های حوزه دوم یعنی خودگردانی مختل خواهد انجامید. 3) آزادی در بیان نیازها: همه ما حق داریم تا نیازهایمان را مطرح کنیم و خواسته‌هایمان را به والدینمان بگوییم، اما اگر والدین به هر طریقی مانع از بیان این نیاز بشوند و نگذارند تا کودک به راحتی بتواند نبازش را مطرح کند یا شرایط طوری پیش برود که نیازهای دیگران در اولویت قرار بگیرد، آزادی در بیان نیازها آسیب می‌بیند. 4) خودانگیختگی و تفریح: همه ما دوست داریم که یک سری زمان‌ها بتوانیم یکسری کارها را بدون نظر دیگران و با اختیار خودمان انجام بدهیم، خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که والدین جلوی این نیاز فرزندان را می‌گیرند، به این صورت که فرزند دوست دارد تا جور خاصی بازی کند اما پدر و مادر اجازه نمی‌دهند و در عوض بر عقل و منطق و چارچوب و نظم تاکید افراطی می‌کنند، هنگامی که نیاز خود انگیختگی در کودکان آسیب ببیند. 5) محدودیت‌های واقع بینانه: در زندگی اجتماعی انسان علاوه بر این که باید حواسش به خودش باشد، دیگران را هم باید در نظر داشته باشد و حقوق آنها را زیر پا نگذارد، در هر زمان و مکانی افراد نمی‌توانند به امیال خود جامه عمل بپوشانند و باید منتظر وقت و محل مناسب ارضای نیازهایشان باشند. اگر پدر و مادر فرزندان بسیار سهل گیرانه عمل کنند و همه چیز را آسان بگیرند یا بسیار فرزندشان را نازپرورده کنند، معمولاً فرزند خویشتن داری و خودکنترلی را نمی‌آموزد و این باعث می‌شود که در موارد متعددی در زندگی خود به مشکلات بزرگی بر بخورد.

ریاضی دوم

مدرس: مرادی، مهسا
فعالیت: نمایش ساعت روی کاربرگ و نوشتن ساعت به صورت دیجیتال تمرین شد. دانش آموزان غیر حضوری نیز در منزل ساعت های مختلف و نوشتن دیجیتال آن را روی کاربرگ لمینت شده تمرین نمایند.
تکلیف: صفحه 75 و 76 کتاب کار انجام شود.

نگارش دوم

مدرس: مرادی، مهسا
تکلیف: صفحه 49 کامل شود.

املا دوم

مدرس: مرادی، مهسا
فعالیت: املا از درس دوستان ما به دانش آموزان حضوری و غیرحضوری گفته شد.

قرآن دوم

مدرس: مرادی، مهسا
تکلیف: روانخوانی صفحات 27 و 28 کتاب تمرین شود.

ریاضی دوم

مدرس: مرادی، مهسا
فعالیت: صفحات 67 الی 70 کتاب کار بررسی و انجام شد.
تکلیف: صفحات 73 و 74 کتاب کار انجام شود. دانش آموزان حضوری برای فردا کتاب ریاضی و کاربرگ جدولِ اعدادِ لمینت شده خود را به همراه داشته باشند.

علوم دوم

مدرس: مرادی، مهسا
فعالیت: صفحات 44 و 45 کتاب درسی تدریس و صفحه 55 کتاب کار انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: مرادی، مهسا
فعالیت: بخش واژه سازی و بیاموز و بگوی درس "دوستان ما" تدریس شد. فایل کلمات هم معنی و مخالف بارگزاری شد.
تکلیف: دانش آموزان حضوری برای فردا دفتر املا به همراه داشته باشند.

نگارش دوم

مدرس: مرادی، مهسا
فعالیت: سوال 3 در صفحات 47 ، 48 و 49 انجام شد.
تکلیف: صفحه 48 کامل شود.

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: آموزش تغییر رنگ و جلوه های کاغذ. انجام تمرین در برنامه ورد. فیلم آفلاین 17 آذر در سایت مدرسه.
تکلیف: یک برگه دارای طیف رنگی و حاشیه. نام پنج موجود دریایی( از شمارش استفاده شود) دو خط متن هنری به دلخواه.

ریاضی دوم

مدرس: مرادی، مهسا
فعالیت: تقارن دو نیمه ای و نیم ساعت آموزش داده شد. صفحه 46 کتاب درسی انجام شد. لینک فیلم ساخت اعداد دیجیتال: https://www.aparat.com/v/7hr6N
تکلیف: صفحه 69 و 70 کتاب کار انجام شود. تصویر صفحه 46 کتاب درسی ارسال شود. پس از مشاهده فیلم ساخت اعداد دیجیتال تا آخر هفته فرصت دارید با چوب خط یا چوب کبریت روی یک برگه اعداد دیجیتال بسازید.

فارسی دوم

مدرس: مرادی، مهسا
فعالیت: روانخوانی درس "دوستان ما" پرسش شد.

نگارش دوم

مدرس: مرادی، مهسا
تکلیف: صفحه 47 (به جز سوال 3) انجام شود.

هنر دوم

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: در کلاس نقاشی خلاقانه با تکنیک بافت آموزش داده شد. نقاشی دانش آموزان در کلاس دیده شد. بسیار عالی انجام دادند.
تکلیف: لطفا نقاشی بافت با تصویر سازی کامل ارسال شود.

ریاضی دوم

مدرس: مرادی، مهسا
فعالیت: صفحات 59 الی 63 کتاب کار بررسی و صفحه 45 کتاب درسی انجام شد.
تکلیف: صفحه 67 و 68 کتاب کار انجام شود.

فارسی دوم

مدرس: مرادی، مهسا
فعالیت: درس "دوستان ما" تدریس و قسمت درست و نادرست و گوش کن و بگو بررسی شد. فایل کلمات هم معنی و مخالف درس کوشا و نوشا بارگزاری شد.
تکلیف: روانخوانی این درس برای فردا تمرین شود.

املا دوم

مدرس: مرادی، مهسا
تکلیف: کاربرگ املا (کوچک) مربوط به درس کوشا و نوشا و دوستان ما انجام شود. (تحویل داده شده و در قسمت کاربرگ قابل مشاهده می باشد.)

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: مرادی، مهسا
فعالیت: درس 9 پرسش و درس 10 تدریس شد.
تکلیف: ادامه ی پاسخ ها در کتاب نوشته شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: