فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 23

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز بخش دوم حرف Aa (شیوه نوشتن صحیح این حرف روی سه خط) به دانش‌آموزان تدریس شد. علاوه بر آن سرمشق حرف Aa موجود در کتاب Phonics نیز در کلاس انجام گردید.
تکلیف: برای جلسه آینده سرمشق حرف Aa که در دفتر زبان دانش‌آموزان چسبانده شده، در منزل حل شود و به مدرس زبان تحویل داده شود. توجه داشته باشید که کتاب های زبان فقط جلساتی که ناقص باشند یا تکلیفی به دانش‌آموزان محول شود، به منزل فرستاده میشوند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: اسامی حیوانات (bear, lion, panda, elephant, cow, penguin, whale, chicken, parrot) تدریس شد. مشاهده ی موجودات زنده توسط ذره بین همراه زبان آموزان انجام شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز شمارش اعداد 1 تا 5 به دانش‌آموزان آموزش داده شد و علاوه بر آن یک کاربرگ در ارتباط با همین موضوع در کلاس حل گردید.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز بخش اول حرف Aa و تعدادی لغت در ارتباط با این حرف به دانش آموزان آموزش داده شد.
تکلیف: لغات صفحه 12 کتاب Phonics در منزل مرور گردد و در صورتی که مشکلی در تلفظ وجود داشت، زبان آموزان عزیز حتما از معلم زبان خود بپرسند.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز حرف Ss به زبان آموزان آموزش داده شد و صفحه 7 کتاب Phonics 1 در کلاس حل شد. علاوه بر آن بخشی از کاربرگ حرف Ss در کلاس انجام شد. برنامه هفتگی جلسات زبان به این صورت می باشد: روز های شنبه: علوم _ روزهای یک شنبه و دوشنبه و سه شنبه: General English_ روزهای چهارشنبه: ریاضی
تکلیف: لطفا کاربرگ حرف Ss که در دفتر زبان چسبانده شده را تکمیل کرده و جلسه آینده تحویل مدرس زبان دهید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: