فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 23

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز بخش اول آموزش حرف Ss به دانش‌آموزان داده شد. به علت تداخل جشن روز جهانی کودک و جلسه دوم کلاس، ادامه آموزش این حرف به جلسه فردا موکول شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز تفاوت موجودات زنده و غیر زنده به زبان آموزان آموزش داده شد. همچنین کتاب های science_math_phonics تحویل دانش آموزان داده شد. لطفا اسم دانش آموزان به انگلیسی روی کتاب ها نوشته و کتاب ها جلد یا سیمی شوند. تمامی کتاب ها بعد از انجام موارد ذکر شده نهایتا تا روز سه شنبه به مدرسه آورده و تحویل مدرس زبان داده شود. (جلسات بعدی به زبان آموزانی که امروز غیبت داشتند نیز کتاب داده میشود.)

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز مفاهیم بزرگ (big), متوسط (medium) و کوچک (small) به دانش‌آموزان آموزش داده شد. هم چنین یک کاربرگ در ارتباط با همین مفاهیم در کلاس انجام شد.
تکلیف: برای جلسه آینده به کمک یک نقاشی مفاهیم بزرگ، متوسط و کوچک را روی کاغذ A4 نشان دهید.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز دو فعالیت (بستن بند کفش و دیگری خمیر بازی) در جهت ارتقای مهارت دست ورزی انجام شد.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز دو فعالیت (ساخت پاپ کرن به کمک کاغذ و دیگری وصل کردن اشکال هندسی به آدمک مناسب)، در جهت تقویت مهارت دست‌ورزی دانش‌آموزان انجام گردید.
تکلیف: برای جلسه فردا خمیر بازی همراه خود آورده شود همچنین دانش‌آموزانی که هنوز خمیر بازی تهیه نکرده اند، لطفا در صورت امکان آن را تهیه کرده و به مدرس زبان خود تحویل دهند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: