فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 23

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: صدایِ ay، نحوه ی نوشتن آن به همراه action تدریس شد. همچنین لغاتی که صدای ay در آن ها تکرار می شود، از صفحه ی 16 کتاب ALV Phonics 2 به دانش آموزان، آموزش داده شد. علاوه بر آن، روخوانی و blending صحیحِ لغاتِ صفحه 16 کتاب ALV Phonics 2 نیز، با انجامِ فعالیت های متنوع، تمرین شد. (ویسِ تلفظِ صحیح بخشی از این لغات، در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: برای جلسه آینده، 6 خط اول صفحه 38 کتاب کار ALV در منزل نوشته شود. لطفا روخوانیِ لغات صفحه 16 کتاب ALV Phonics 2، طبق ویس بارگذاری شده، در منزل تمرین شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، ضمن مرور جنس مواد موجود در طبیعت مانند پارچه، سنگ، چوب، فلز، کاغذ؛ مفاهیم هل دادن (push) و کشیدن (pull) در صفحه 36 کتاب علوم 1، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، به کمک یک نقاشی ساده، مفاهیم هل دادن (push) و کشیدن (pull) بر روی یک کاغذ A4 نشان داده شود. علاوه بر آن، املای لغاتِ play/slay/playpen/bay/ray در منزل تمرین و تکرار شود. (ویسِ این لغات، در پرتال بارگذاری شده است.) اپیزود شانزدهم کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده دانلود و تماشا شود. https://aparat.com/v/QwFWZ

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، ضمن مرور مبحث ساعت، شعر Hickory dickory dock در صفحات 30 و 31 کتاب ریاضی 1، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، از طریق لینک https://www.aparat.com/v/QsLIU شعر Hickory dickory dock دانلود و سپس در منزل تمرین و تکرار شود. اپیزود پانزدهم کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده دانلود و تماشا شود. https://www.aparat.com/v/XitTM

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، روخوانی و blending صحیحِ لغاتِ صفحه 15 کتاب ALV Phonics 2، به دانش‌آموزان تدریس شد. (ویسِ این لغات، بارگذاری شد.)
تکلیف: برای جلسه آینده، املا و روخوانی لغاتِ hay/day/play/ray/Sunday در منزل تمرین و تکرار شود. علاوه بر آن، 6 خط اول صفحه 36 کتاب کار ALV Phonics در منزل انجام شود. از زبان آموزان بخواهید، هنگامِ نوشتن، تکرار کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: صدایِ ay، نحوه ی نوشتن آن به همراه action تدریس شد. همچنین لغاتی که صدای ay در آن ها تکرار می شود، از صفحه ی 14 کتاب ALV Phonics 2 به دانش آموزان، آموزش داده شد. (ویسِ تلفظ صحیحِ این لغات، در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: برای جلسه آینده، لغات صفحه 14 کتاب ALV Phonics 2 توسط دانش‌آموزان خوانده شده و ویسِ آن در پرتال بارگذاری شود. اپیزود چهاردهم کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده دانلود و تماشا شود. https://aparat.com/v/Fim81
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: