فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 2

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: دو صفحه از کتاب ریاضی مربوط به تم 5انجام شد و تم 5به پایان رسید و مفاهیم الگویابی و الگوی تکرار شونده تدریس شد و گوشه و لبه و جدول شگفت انگیز تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه(آ)اول و (ا)غیر اول با داستان شهر نشانه ها و داستان مسابقه و گرفتن کلاه تدریس شد و صدای اول و آخر کلمات تکرار و تمرین شد و صفحه 27کتاب بخوانیم مربوط به درس آ خوانده شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً صفحه 27کتاب بخوانیم را که به منزل بردی به صورت تصویری بخوان و بگو آ اول دارد یا ا غیر اول و کلمات را بخش کن متشکرم. عکس عزیزانم با تم آبی در قسمت پایین قرار داده شده.ممنون از همکاری شما بزرگواران.متشکرم،

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: یک صفحه کتاب نگارش مربوط به نشانه آ و دو صفحه کتاب کار فارسی علوی مربوط به نشانه آ انجام شد و مجدد داستان نشانه و نحوه‌ی نوشتن و قرار گرفتن آن در کلمات توضیح داده شد.
تکلیف: دختر نازم لطفاً کاربرگ نشانه آ که در دفتر مشقت چسبانده شده را رنگ کن و سپس در کلمات آب،بابا،باد صدای آ را رنگ کن و سرمشق ها را کامل کن و لطفاً همیشه دفتر مشقت را به همراه داشته باش.متشکرم.

مهارت اجتماعی

مدرس: علی پور، فائزه
فعالیت: دیدن فیلم آموزشی مرتبط با مبحث کلمات جادویی صحبت و گفت وگو درباره مواردی که درفیلم دیده شد

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: مسابقه ی خانم ریاضی برگزار شد.
تکلیف: دختر نازم لطفاً صفحه 38کتاب کار ریاضیت را با دقت انجام بده.متشکرم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: با سلام و احترام خدمت شما اولیای عزیز لطفاً دختران گلم برای فردا و تدریس نشانه آ هرچیزی که داخل منزل دارند و رنگ آبی دارد یا هرچیزی که در آن صدای آ وجود دارد را با خود به کلاس بیاورند.متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: لوحه جدید و آخرین لوحه با فاصله انگشتی تدریس شد و سرمشق آن در کتاب کار فارسی علوی و کتاب نگارش انجام شدو عزیزانم با خمیربازی تمام لوحه ها را ساختند عکس. دخترانم در قسمت پایین قابل مشاهده است.
تکلیف: دخترم تکلیف فارسی ندارد. با سلام و احترام خدمت شما بزرگواران فردا تدریس نشانه آ و جشن آب را خواهیم داشت لطفا عزیزانم به موقع در کلاس حاضر شوند.متشکرم.

هنر اول

مدرس: جدیمند، لیلا
فعالیت: ادامه کار نقاشی برای قصه

سواد مالی

مدرس: صفایی، الهام
فعالیت: درس نیاز مشترک داده شد تمرین حل شد کارتون دیده شد قصه صوتی گوش دادیم
تکلیف: تکلیف در منزل در برگه اچار انجام شود

هوش و ریاضی

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 15,16کتاب ریاضی و هوش با هدف افزایش دقت و تمرکز،شمارش و تکمیل شکل ها انجام شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی و هوش ندارد. لطفاً همه عزیزانی که دفتر مشق به همراه نداشته اند فردا دفتر مشق به کلاس بیاورند متشکرم.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: طاهری طاری، ماندانا
فعالیت: با سلام اعداد یک تا ده مرور شد. نحوه نوشتار آنها تمرین شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: