فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 2

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: کلاس های هفته ملی علوم مربوط به ساخت کرم شب تاب و آزمایش مایعات برگزار شد و کلیپ های آموزشی آن پخش شد و کاردستی آن به صورت گروه های هوسیستمی درست شد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه(ق)غیر آخر و (ق)آخر با داستان قورباغه تدریس شد و کلمات جدید درس بخش و صداکشی و جایگاه نشانه (ق)در آنها مشخص شد و سپس در جدول دوستی با صداهای بلند ترکیب و کلمه سازی و از روی درس جدید خوانده شد و صفحات کتاب کار فارسی علوی انجام شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً امروز 7خط املا بنویس و در پایان املا از عدد صفر تا نوزده به صورت معکوس بنویس و از روی متن زیر یکبار بخوان.متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 83کتاب نگارش مربوط به نشانه (ق)انجام شد. با سلام و احترام خدمت شما بزرگواران و تشکر فراوان از خانم گلزاد عزیز بابت تهیه گیفت های نشانه (ق)و تزیین زیباشون.متشکرم.
تکلیف: دختر قشنگم لطفا صفحه 84کتاب نگارشت را خوش خط و زیبا بنویس و قسمت بالای کتاب نگارش را از روی درس همکاری که در کتاب بخوانیم می باشد بنویس و کامل کن متشکرم.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: اعداد 0تا 19مجدد تکرار و تمرین شد و صفحات کتاب کار ریاضی مربوط به دسته بندی و اعداد و جدول شگفت انگیز و تقارن انجام و تم به پایان رسید.
تکلیف: دختر قشنگم لطفا ارمغان هفته شماره 16را با دقت انجام بده و روز شنبه به همراه داشته باش متشکرم.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: فصل هشتم علوم با انمیشن فندق تدریس شد و صفحات کتاب کار علوم انجام شد.
تکلیف: دخترم تکلیف علوم ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه (خ)مجدد تدریس و تکرار و تمرین شد و صفحات کتاب کار فارسی علوی انجام و متن کتاب روانخوانی و کلمات مهم هایلایت و سپس صفحه درک مطلب آن انجام شد.
تکلیف: دختر نازم لطفاً در تعطیلات پایان هفته دو املای ده خطی بنویس و در پایان هر املا از عدد 0تا 19یکبار بنویس متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: با سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان روز شنبه تدریس نشانه (ق)را خواهیم داشت لطفا عزیزانم به موقع در کلاس حاضر شوند.متشکرم.
تکلیف: دختر گلم لطفاً از روی متن زیر دو بار به صورت تندخوانی و سرعتی بخوان متشکرم.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: صفحه 20 کتاب تدریس شد

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات کتاب ریاضی مربوط به تقارن،جدول یکی و ده تایی انجام شد و مجدد جدول یکی و ده تایی آموزش داده شد و اعداد ده تا 19با جدول یکی ده تایی تدریس و کاربرگ آن انجام شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه (خ)غیر آخر و (خ)آخر با داستان شهر نشانه ها تدریس شد و سپس کلمات جدید درس بخش و صداکشی و جایگاه نشانه خ در آنها مشخص شد و در جدول دوستی با صداهای بلند ترکیب و کلمه سازی شد و از روی درس جدید چندبار خوانده و کتاب کار فارسی علوی انجام شد.
تکلیف: دختر قشنگم لطفا امروز 5خط املا به صورت جمله ای بنویس و با کلمات خرگوش،خانه،خرس،درخت جمله بساز.متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 81کتاب نگارش مربوط به نشانه (خ)انجام شد. با سلام و عرض ادب و تشکر فراوان از خانم جیر ابادی عزیز بابت تهیه گیفت های نشانه (خ)و تزیین زیباشون متشکرم.
تکلیف: دختر گلم لطفاً صفحه 82کتاب نگارشت را خوش خط و زیبا بنویس تا تیک اول را بگیری و سپس از روی متن زیر یکبار بخوان و برای نوشتن املا از آن استفاده کن متشکرم.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: صفحه 22 کتاب تدریس شد
تکلیف: اگر اعداد ده تایی نوشته نشده است لطفا بنویسید یکبار 10-20-30-40-50-60-70-80-90-100

مهارت اجتماعی

مدرس: علی پور، فائزه
فعالیت: باسلام امروز در کلاس کار کلاسی سطوح مختلف صدا انجام شد .

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: جدول یکی و ده تایی با داستان تدریس شد و سپس عزیزانم با عروسک های نمدی و چوب خط دسته بندی را تکرار و تمرین کردند و صفحات کتاب ریاضی انجام شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً صفحه 106,107کتاب کار ریاضی علویت را با دقت انجام بده و فردا به همراه داشته باش (مربوط به مفهوم دسته بندی).

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: روانخوانی تکرار و تمرین شد‌. با سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان فردا تدریس نشانه (خ)را خواهیم داشت لطفا عزیزانم به موقع در کلاس حاضر شوند متشکرم.
تکلیف: گل نازم لطفاً امروز شما به پدر یا مادر عزیزت یک املا ی ده خطی بگو و سپس غلط های املا را بگیر و از روی متن زیر یکبار بخوان متشکرم.

املا اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: املای ارزشیابی کلاسی گفته شد.
تکلیف: با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران لطفا دفترهای املا ملاحظه و امضا شود و در صورت غلط داشتن از روی غلط ها یک خط نوشته شود متشکرم.

هنر اول

مدرس: جدیمند، لیلا
فعالیت: کشیدن نقاشی آزاد

سواد مالی

مدرس: صفایی، الهام
فعالیت: درس خدمات و کالا داده شد تمرین حل شد

هوش و ریاضی

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: دو صفحه از کتاب ریاضی و هوش با مفاهیم چوب خط ،تقارن،کم کردن،چینه انجام شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: صفحه 19 کتاب تدریس شد
تکلیف: جملات با I can در دفتر یکبار نوشته شوند به این صورت : I can jump I can dance I can ride I can swim I can run I can walk I can skate

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: تم 15ریاضی با مفاهیم دسته بندی تدریس شد و دو صفحه کتاب ریاضی انجام شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات کتاب کار فارسی علوی مربوط به نشانه (ف)انجام شد و متن روانخوانی توسط عزیزانم خوانده و کلمات مهم هایلایت شد.
تکلیف: دختر قشنگم لطفا امروز 7خط املا بنویس و در پایان املا جدول دوستی را فقط با نشانه (ف)بکش و برای هر کدام یک کلمه بساز مثال:ف باآ میشه فا=فانوس.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه (ف)مجدد تدریس و روانخوانی تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً صفحه 80کتاب نگارشت را خوش خط بنویس و با صدای بلند بخوان تا تیک اول را بگیری و از روی متن زیر یکبار بخوان متشکرم.

رایانه

مدرس: فلاحی، یاسمن
فعالیت: اتمام آموزش نرم افزار paint/ انجام پروژه 6 ( منظره دلخواه)/آموزش نمایش نقاشی درپس زمینه/بزرگنمایی صفحه نقاشی
تکلیف: دختر زیبا و هنرمندم لطفا یکی از پروژه های 1 تا 6 را به دلخواه در کامپیوتر انجام بده و با کمک پدر و مادر عزیز آن را چاپ رنگی در سایز 4آ بگیر و به مدرسه بیاور
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: